"Ölüdür
Ve Öldürülmüştür
Bütün Umutlar"
__________________________Uyandığımda tim dışında odada kimse yoktu. Susadığımı fark edince Murat abiye döndüm. Murat abi bana dönünce konuşmaya başladım.
"Abi bana su verebilirmisin?"
"Veriyim Gece"
Murat abi bardağa suyu doldurup kafamı biraz kaldırıp içirdi. Su bitince kafamı yavaşça yastığa geri koydu ve konuşamaya başladı."Nasılsın Gece ağrın var mı?"
" iyiyim abi ağrım da yok."
Kafa sallayıp yatağın yanındaki sandalyeye oturdu. Birkaç dakika sonra odaya doktor geldi.
"Nasılsınız gece hanım."
" iyiyim doktor bey. Acaba ne zaman çıkabilirim?"
"Bir hafta sonra çıkabilirsiniz Gece hanım."
"Biz onu 2 gün yapalım."
"Durumunuza bağlı Gece hanım."
"Biz onu 2 gün yapalım. Ben burada duramam. Burası beni daraltıyor." Dedim. Murat abi bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Eminmisin Gece Akif albayla konuşmak istermisin"
"Hiç gerek yok ya. Yani kim demiş ben bir hafta kalamam diye kalırım canım niye kalmayayım demi."
Bunu dememle odadaki herkes gülmeye başladı.Ben time ters ters bakarak konuşmaya başladım.
"Gülün siz gülün ben sizi içtimada nasıl güldürücem görün siz." Tim gülmeyi kesti ve bana acıyla baktılar. Bu seferde ben gülmeye başladım ama karnımdaki yaranın acımasıyla acıyla inledim. Tim endişeyle etrafımı sardı. Bana ne olduğunu soruyorlardı ama ben acının geçmesini bekliyordum. Acı geçince time dönüp konuştum.
"İyiyim merak etmeyin sadece gülünce karnımdaki yara acıdı o kadar."dedim. Beni onaylayıp geri yerlerine geçtiler. Bende yorgunlukla gözlerimi kapadım. Birkaç dakika sonra uykuya daldım.
~_~ , •_• ,-_- , $_$
1 HAFTA SONRA
Bugün hastaneden çıkıyordum. Mustafa abi taburcu işlemlerini halletmek için gitmişti bende bana getirdikleri kıyafetleri alıp banyoya girdim. Üstümü değiştirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA GECE(düzenleniyor)
Ficción GeneralAsker olmak için sınavlara giren Lavinia Gece Savaş sınavı kazanıp üvey ailesinin bu duruma karşı çıkması sonucu üvey ailesini hayatından siler ve 9 yıl sonra başarılı bir asker olur ve hayatı düzene girer. Peki ya bu düzen bozulur ve hayatı altüst...