8. Bölüm~Kurtarma~

6.9K 284 17
                                    

Sabah 5.30 da uyanmıştım. Her zamanki gibi koşuya çıkmak için hazırlandım.

Silahımın gözükmemeli için belime siyah bir ceket bağlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Silahımın gözükmemeli için belime siyah bir ceket bağlamıştım. Hızlı ve sessiz adımlarla aşağıya indim. Herkes uyuduğu için ev çok sessizdi. Hızla evden çıktım bahçeden çıkarken evin etrafında korumaların olduğunu gördüm. Umursamadan hafif bir tempoda koşmaya başladım iki saat koştuktan sonra sahile gelmiştim dinlenmek için bir banka oturdum. Ne kadar oturdum bilmiyorum. Saate baktığımda 8.38 di. Kahvaltı 9.30 da başlıyordu. Bir kaç dakika daha oturduktan sonra ayağa kalkıp yürümeye başladım. Bu sefer ara sokaklardan gitmeye başladım. Biraz daha ilerledikten sonra bağırış sesleri gelmeye başladı. Hızlı adımlarla sesin geldiği yere ilerledim. İki tane adam bir tane çocuğu dövüyorlardı.
Hızla onlara yürümeye başladım.

"Gücünüz o çocuğa mı yetiyor" dedim alayla.  Adamlar bana döndüler. Adamlar dediğime sinirlenmiş olucaklarki. Bana öfkeyle bakıyorlardı. Adamlardan biri konuşmaya başladı.
" sanane be kadın boyundan büyük işlere karışma ve git." Dedi adamın dediklerine sinirlendim ama yansıtmadım. Çocuğa döndüğümde. 17-18 yaşlarında gibi duruyordu. Çocuk diğer adamdan kurtulmak için hamle yapmıştı ama işe yaramadı. Adam sinir el çocuğa yumruk atınca. Hızla adama yaklaşıp. Yüzüne sert bir yumruk attım. Adam sendelendi ama düşmedi. Kendini toparlayıp bana yumruk atmaya çalıştı ama atamadı. Biraz gerileyip adamın boynuna tekme atıp bayılmasını sağlamıştım.  Diğer adam çocuğu bırakıp bana yaklaştı ve tokat atmaya çalıştı. Hemen elini tutup çevirdim ve karnına sert bir tekme attım. Adam yere düşmüştü kalkmasına izin vermeden yanına gittim ve yumruk atmaya başladım. Bir kaç dakika sonra adam bayıldı. Çocuğa dönüp baktığımda duvarın dinine oturmuştu çocuğa baktığımda yüzü çok tanıdık geliyordu ama umursamadım. Çocuğun yanına ilerledim ve nerde yarası olduğuna baktım. Kaşı ve dudağı patlamıştı sadece. Bir kaç dakika sonra polis geldi. Ayağa kalkıp polislerin yanına gittim. Ve askeri kimliğimi gösterdim. Polis hemen selam verdi. Daha sonra ifade vermem gerektiğini söyledi. Polislere ifadeyi verdim. Saate tekrar baktığımda 9.40 geçiyoru kahvaltıya geç kalmıştım. Polislere selam verip hızlı adımlarla yürümeye başladım.
Yarın saat daha yürüdükten sonra eve gelmiştim hızla kapıyı çaldım. Kapının hemen açılmasıyla içeri girdim. Salona geçtiğimde ağlayan bir Hande hanım beklemiyordum.
Hande hanım benim geldiğimi görünce hızla kalkıp bana sarıldı.
" kızım gittin diye çok korktum." Dedi etrafa baktığımda baba tarafınında burada olduğunu gördüm. Kande hanım benden ayrılınca konuştum.
"Koşuya gitmiştim Hande hanım." Dedim Hande hanım anladım manasında kafa salladı. Benim odama çıkmam gerektiğini söyledim. Odaya gelince hızla kıyafetlerimi hazırlayıp duşa girdim. Soğuk suyla duş aldım. Hızla üstümü giydim.

Saçımı kurutmaya gerek duymayıp odadan çıktım yavaş adımlarla aşağıya indim ve salona girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı kurutmaya gerek duymayıp odadan çıktım yavaş adımlarla aşağıya indim ve salona girdim. Boş bir koltuğa oturup kafamı yasladım. Birkaç dakika sonra telefonum çalmaya başladık. Arayana baktığımda Murat abi  nin aradığını gördüm ve bekletmeden telefonu açtım.
"Gece görev var."
" tamam abi geliyorum hemen" dedim ve kapattım. Diğerlerine dönüp konuştum.
"Benim işim çıktı gitmem gerek."dedim ve ayaklandım. Hızla kapnın yanına gittim dışarı çıktığımda motoruma binip çalıştırdım. Gaza basıp yola çıktım. 10-15 dakika sonra karargaha gelmiştim içeri girip motorumu park ettim ve koşar adımlarla buradaki odama gittim hızla üniformamı giydim ve toplantı odasına koştum hızla içeri geçtim tim albay ve general gelmişti. Operasyon ile ilgili bilgileri almıştık. Önceden bir plan kurmuştuk albayın hain olduğunu kanıtlamak için ve sahte bir operasyon düzenlemiştik. Küçük bir kampı basacaktık ama planda gideceğimiz yol farklıydı. Albay hain ise bizim hangi yoldan gideceğimizi çalıştığı kişiye söyleyip pusu kurdurtacak. Ama onları ava giderken avlayacaktık. Daha sonra ise albay hain ise tutuklatacaktık. Şuna tam teçhizat hazırdık ve piste ilerliyorduk. Piste geldiğimizde albay ve general vardı hızla hizaya geçip selam verdik. General konuşma yapınca time dönüp helikoptere binmelerini söyledim. Helikoptere binip oturduğumda camdan albaya baktım. Hafifçe güldüğünü gördüm. Bir kaç dakika sonra helikopter kalktı ve yola çıktık. Başımıza ne gelir bilmiyorum ama sonu Allah kerim.
Bölüm sonu
594 kelime

LAVİNİA GECE(düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin