- ΤΙΙΙΙ; ΜΑΜΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΟΣ ΑΥΤΟ;
- ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΑΡΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!
- ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΡΕ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ; ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟ;
- ΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΑΝΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
- ΜΑΜΑ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΧΑΝΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΑ ΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΧΑΛΒΑΔΕΣ!
- ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΓΑΝΕΣ;
- ΜΗ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΤΩΡΑ.
- Βρε κορίτσι μου...
- Ρε μαμά σε παρακαλώ δε θέλω να αλλάξω σχολείο. Γιατί έπρεπε ντε και καλά να μετακομίσουμε; Μια χαρά δεν είμαστε εδώ;
- Μα σου είπα μου πρόσφεραν μια καλύτερη δουλειά και είναι πιο κεντρικά. Θα διευκολυνθώ στη μετακίνηση μου. Δε σε αλλάζω πια και πόλη.
- Γι αυτό κατασκευάστηκε το μετρό. Για να διευκολύνει τις ζωές των ανθρώπων.
- Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.
- Ρε μαμά...
- Δεν ακούω κουβέντα. Να ετοιμάσεις τα πράγματά σου γιατί σε 2 ώρας φεύγουμε.
Γαμώτο, γαμώτο, γαμώτο. Μετακομίζω ρε φίλε, γιατί σε εμένα; Βέβαια θα μου πεις δε θα είσαι μόνη σου θα είναι και η Τάνια αλλά καινούριο σχολείο στις αρχές της Δευτέρας λυκειου; Δε γαμιουνται; Εγώ το λέω αν δε μ αρέσει όχι μόνο θα αλλάξω γειτονιά αλλά και πόλη και χώρα και ήπειρο μαζί!
...
Πρώτη ημέρα του σχολείου ακα Αγιασμός
Ντριν ντριν
- Σκάσε σε άκουσα παλιογαμήδι.
Το ξυπνητήρι μου ξύπνησε και όλοι ξερουμε τι σημαινει αυτο. Ξεκινάει η γαμημενη πρωτη ημέρα στο σχολειο. Δεν εχω καμια ορεξη, σας το είπα; Σας το λέω τώρα. Και για κάποιο λογο αυτο το ελίτ καο καλα σχολειο θέλει να φοράμε κανονικές σχολικές στολές την ημέρα του αγιασμού. Τι ανωμαλίες είναι αυτές δε ξέρω. Οπότε ετοίμασα το λευκό πουκάμισό μου και την φουστα μου η οποία μου είναι ελάχιστα κοντή επειδή δρ πρόλαβα να αγοράσω άλλη. Ελπίζω να μη ρεζιλευτώ και σήμερα. Φοράω λοιπόν τα ρούχα μου, βουρτσίζω τα μαλλιά μου και χαιρετώ την απαίσια μέρα που με περιμένει δίνοντας τη μια μούτζα. ΟΣΕ🖐🏻🖐🏻.
Στο σχολείο
Φτάνω στο προαύλιο αφου εχω τραβήξει πεντακόσιες φορες την φουστα προς τα κάτω μαλακακα πραγματικά νομίζω μου φαινεται π μίσος κώλος. Καλά αρχισαμε. Το μάτι μου ψάχνει την Τάνια όταν πεφτει πάνω σε μοα παρεα από κάτι ντιβάρες. Σλατινες ειναι αυτές σιγουρα μπηκα στον σλατινοκοσμο. Ο θαγκ σλαιμ ειναι ομοφυλόφιλος... Ο γιανγκ λαιτ ειναι φιλόζωος... Του χαϊδεύει το φιδάκι συνεχώς. Σκάω. Αλλά ύμνος. Μια με βαμμένο ξανθό μαλλί ντεκαπαζ μου ρίχνει ένα υποτιμητικό βλέμμα μασοντας τη τσίχλα της σαν καμιλα. Που να σου κάτσει στο λαιμό μωτη ξανθοψειρα. Ξαφνικά βλέπω την Τάνια να με πλησιάζει.
- Έλα μωρή που είσαι;
- Σόρρυ προετοιμάζουν.
- Γιατί σε καλλιστεία θα ερθεις;
- Ποτέ δε ξέρεις τι γκομενάκια θα βρούμε στο νέο σχολείο.
- Μπα; Ξεχάσαμε τον Μάξιμο, τον καλοκαιρινό μας ερωτα;
- Που τον θυμήθηκες κι εσυ αυτον τώρα; Χάσαμε επαφές και με αυτόν και με τον άλλον τον παίδαρο τον δικό σου.
- Σε ποιον δικο μου απευθύνεσαι γλυκιά μου;
- Στο Φίλιππο μωρε.
- Α ναι χαχα... ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ. Ένα σπαστικό παιδάκι ηταν που μου έσπαγε τα νεύρα. Άλλωστε ειναι προφανές οτι πολυ θα ηθελα να τον κλοτσήσω στα αρχιδια αμα τον πετύχω.
- Έχουμε άγριες διαθέσεις πρωινιάτικα;
- Μάρω... με ηρεμία και γαλήνη απλά γυρνά πίσω σου...
- Ε ΟΧΙ ΤΩΡΑ.
Και κααατ. Είδατε τήρησα την υπόσχεση μπυ και ανέβασα οχι για να μη λετε.
Καληνχυτεσς😙
YOU ARE READING
Sexting
HumorΜάρω και Φίλιππος Κεφάλαιο 5 - Τι κάνεις; - Χτίζω το γιοφύρι. Εσύ τι βλέπεις να κάνω; - Βλέπω να μου σπας τα νεύρα πολύ σύντομα. Έκανε να βγάλει τη πετσέτα μου και ούρλιαξα. - ΑΑΑΑ - Τι; - Τι πας να κάνεις; - Τι, δεν έχεις ξαναδεί πούτσο; Κεφάλαιο...