- Αχ μήπως σε χτύπησα πάρα πολύ και λες ότι να ναι;
- Ξέρω τι λέω και ξέρω τι θέλω.
- Και τι θέλεις;
- Εσένα θέλω.
Είπε και με μια απότομη κίνηση με έπιασε από τους γλουτούς μου, σηκώνοντας με ψηλά, πετώντας με στο καναπέ σαν ένα σακί με πατάτες. Άρχισε να ανεβαίνει από πάνω μου και να ξεκουμπώνει ένα oversized πουκάμισο που φορούσα.
- Φίλιππε τι κάνεις;
- Αυτό που θέλεις κι εσύ μωρό μου. Κι αυτό που περίμενα τόσο καιρό...
Είπε και άνοιξε σχεδόν όλα τα κουμπιά μου μέχρι που είχε απόλυτη πρόσβαση στο λαιμό και στο στήθος μου. Όρμηξε αμέσως στον λαιμό μου και άρχισε να τον φιλάει, να τον γλύφει λαίμαργα και να τον πιπιλάει. Γαμώτο αφού ξέρει πόσο μου αρέσουν τα φιλιά στο λαιμό.
- Φίλιππε...
- Πες μου πόσο πολύ σου αρέσει αυτό που σου κάνω.
Χωρίς να του απαντήσω, τον άρπαξα από τη μπλούζα και τον φίλησα. Αντέδρασε αμέσως και ένιωσα τη γλώσσα του σε κάθε εκατοστό του στόματός μου. Φαντάζομαι πώς θα ήταν να με έγλυφε και σε άλλα σημεία... Μάρω παραφέρεσε, ξεκόλλα.
- Αυτό να το εκλάβω ως ναι;
- Μάλλον ως ναι.
- Μάλλον;
Ρώτησε και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου κατευθυνόμενος προς το στήθος μου. Άνοιξε περισσότερο το πουκάμισο μου και ξεπρόβαλε αργά το στήθος μου.
- Γαμώτο Μάρω σου έχουν πει ποτέ ότι τα βυζιά σου είναι τέλεια;
- Μόνο εσύ καμιά εκατοσταριά φορές.
Του απάντησα κι εκείνος άρχισε να τα ρουφάει καθώς πιπιλούσε αργά τη ρώγα μου.
- Θέλω να βλέπω αυτά τα βυζιά να κουνιόνται όταν θα με καβαλάς από πάνω.
- Και ποιος είπε ότι θα το κάνω αυτό;
- Γιατί συνεχίζεις να μου πας κόντρα;
Είπε και ανέβηκε κυριολεκτικά πάνω μου. Ένιωσα τη στύση του να αγγίζει το σορτσάκι μου.
- Γιατί... Ξέρω ότι σε ανάβει περισσότερο.
- Πολύ καλά με ξέρεις.
Τότε με σήκωσε επάνω και με τοποθέτησε επάνω του ώστε να νιώθω καλύτερα τη στύση του η οποία ολοένα και μεγάλωνε. Με φασώνε άγρια καθώς ανεβοκατέβαινα και τριβόμουν πάνω του συνέχεια. Ήξερα τι έκανα η άτιμη.
- Γαμώτο Μάρω... Σε θέλω. Σε θέλω πολύ.
- Αα ναι; Πόσο πολύ με θες;
- Τόσο.
Είπε και έβαλε το χέρι μου στη περιοχή του.
- Δες πώς με έχεις κάνει μωράκλα μου. Πέτρα έχω γίνει, κάγκελο. Μόνο για εσένα. Με τρελαίνεις.
Άρχισα να του τον χουφτώνω και να του τον παίζω πάνω από το μποξεράκι του. Ξέρω ότι του αρέσει αυτό.
- Όχι μωρό μου... Σήμερα θα περάσεις κι εσύ καλά.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή...
Είπε καθώς κινούσε το χέρι του προς την περιοχή μου.
- Μωρό μου... Είσαι τόσο υγρή. Μόνο για εμένα;
Είπε καθώς με έτριβε ελαφρά.
- Μόνο για εμένα;
Άρχισε να τρίβει περισσότερο.
- Αχχ ναι... για σένα... μόνο για εσένα.
- Αυτό ήθελα να ακούσω.
Άρχισε να ξεκουμπώνει το σορτσάκι μου.
- Βγάλε το μωρό μου, δείξε μου τη κορμάρα σου να την θαυμάσω.
Όταν επιτέλους με ξέντυσε, αναφώνησε μπροστά στο μαύρο δαντελένιο στριγκάκι που φορούσα.
- Πονηρούλα μου... Γιατί φοράς στριγκάκι;
- Μμμ.. έχω ακούσει ότι αυτά αρέσουν στα αγοράκια...
- Μόνο με εμένα θα τα φοράς.
- Στο στρινγκάκι θα μείνεις;
- Όχι φυσικά.
Είπε καθώς έβαλε το χέρι του μέσα από το εσώρουχο μου και ακούμπησε τη περιοχή μου.
- Στάζεις καύλα για εμένα μωρό μου;
Άρχισε να τρίβει ελαφρά τη περιοχή μου και μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός.
- Βάλε μου δάχτυλο.
- Πόσα αντέχεις;
- Τα πάντα αντέχω.
- 3;
- Ναι.
- Θα ξεκινήσω με 1 πρώτα.
Είπε και έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου, κουνώντας το λες και ήταν αληθινός δονητής.
- Αχχχ.
- Τι είναι μωρό μου;
- Βάλε κι άλλο.
- Θες κι άλλο;
- Θέλω.
Εισχώρησε και δεύτερο μέσα μου και ένιωσα να πλημμυρίζω. Το έκανε τόσο τέλεια που μου ερχόταν να τελειώσω εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Γαμώτο σου Φίλιππε.
- Είσαι έτοιμη;
- Είμαι.
Έβαλε και τρίτο και έφτασα στο αποκορύφωμα. Τότε με άρπαξε από τον λαιμό και άρχισε να με φασώνει καθώς τα δάχτυλα του έπαιζαν με την κλειτορίδα μου. Προσπαθούσε να καλύψει τους αναστεναγμούς μου με τα φιλιά του.
- Τελείωσε πάνω στα δάχτυλα μου. Θέλω να γευτώ τα υγρά σου.
Ένιωθα ήδη τον οργασμό να πλησιάζει. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, έχυσα πάνω του.
- Μπράβο το κορίτσι μου.
Είπε και έβγαλε τα δάχτυλα του. Άρχισε να τα γλύφει και ύστερα τα έβαλε στο στόμα του. Ένιωσα τόσο τέλεια, τόσο αναμμένη, τόσο τρελή για εκείνον. Ήθελα να του κάνω τα πάντα. Να τον ευχαριστήσω μέχρι να τελειώσει πάνω μου. Κι έτσι με μια απότομη κίνηση την οποία δε περίμενε τον έριξα πάνω στον καναπέ και ανέβηκα πάνω του. Έβγαλα τη μπλούζα μου και τον έβλεπα που με παρατηρούσε με λαγνεία. Είχα μείνει γυμνή, μόνο με το εσώρουχο. Άρχισα να φιλάω τον λαιμό του και να τον δαγκώνω, εκείνος ταυτόχρονα ζουλούσε τα οπίσθια μου με μανία. Άφησε μερικούς αναστεναγμούς τους οποίους ήθελα να μεγαλώσω. Οπότε κατέβηκα χαμηλότερα και άρχισα να του ξεκουμπώνω το παντελόνι.
- Είσαι σίγουρη;
- Ποτέ δεν ήμουν σιγουρότερη. Σε θέλω. Τέλος.
- Μωρό μου εσύ.
Έβγαλα και το μποξεράκι του και έφερα το μόριο του στα χέρια μου. Ήταν αρκετά μεγάλο. 17 εκατοστά τουλάχιστον. Αλλά δεν είχα καμία αμφιβολία. Είναι τόσο όμορφος που σίγουρα θα έκρυβε και κάτι μεγάλο μέσα από το εσώρουχο του.
Οπότε άρχισα να το γλίφω γύρω γύρω και να το φιλάω. Έπειτα το έχωσα όλο στο στόμα μου μέχρι εκεί που μπορούσα και το έγλυφα περισσότερο, παίζοντας διάφορα παιχνίδια με την γλώσσα μου. Τον άκουσα να βαριανασαίνει και έβαλε το χέρι του στο κεφάλι μου για να μου δώσει περισσότερη ώθηση. Το ευχαριστιόμουνα. Άναβα περισσότερο όταν έβλεπα ότι τον ευχαριστώ. Και το απολάμβανε πολύ. Δε μπορούσε να αρθρώσει ούτε λέξη. Μετά από λίγο το έβγαλα από το στόμα μου και άρχισα να του το παίζω. Πρώτα αργά και ύστερα γρήγορα. Έβγαζε κι άλλους αναστεναγμούς. Ακριβώς όπως τον ήθελα.
- Πώς νιώθεις;
- Πώς νιώθω; Μα τη Παναγία είσαι ότι καλύτερο Μάρω. Θα... θα...
- Θα;
- Θα τελειώσω. Πού θες να σε χύσω μωρό μου;
- Όπου θέλεις μωρό μου.
- Ναι μανάρι μου.
Και ύστερα από λίγο τα υγρά του γέμισαν το στήθος μου. Όρμησε πάλι πάνω μου και άρχισε να με φιλάει τόσο που ένιωσα τα χείλη μου να μουδιάζουν. Ύστερα κατέβηκε χαμηλότερα και άρχισε να γλύφει τη κλειτορίδα μου. Το έκανε τόσο τέλεια. Τόσο... πραγματικά πανέμορφα.
- Σ' αρέσει όπως σε κάνω μωρό μου;
- Πολύ, πάρα πολύ.
Και ύστερα κατευθύνθηκε πάλι προς τα χείλη μου καθώς παράλληλα χούφτωνε τον κώλο μου.
- Φίλιππε...
- Μμμμ
- Πρέπει να πάμε και για ύπνο.
- Όχι μωρό μου, όχι τώρα. Ξέρεις πόσο πολύ σε θέλω.
- Το ξέρω. Αλλά περάσαμε ωραία. Χρειαζόμαστε ύπνο.
- Να σου δώσω ένα τελευταίο φιλάκι τότε.
Είπε και με φίλησε στο μέτωπο καθώς χάιδευε τα μαλλιά μου.
- Ήσουν υπέροχη.
Εκείνη τη στιγμή μου φάνηκε ο πιο γλυκός άνθρωπος του κόσμου.
- Ύπνο τώρα.
- Μόνο αν κοιμηθούμε μαζί.
- Εντάξει.
- Ναιιι.
Έκανε σαν μικρό παιδί. Το αγόρι μου το γλυκό.
Ανεβήκαμε τα σκαλιά και ξαπλώσαμε μαζί στο κρεβάτι. Κόλλησε τα σώματά μας και με πήρε μια σφιχτή αγκαλιά, καθώς έκλεινε τα μάτια του. Φαινόταν χαρούμενος.
- Είσαι χαρούμενος;
- Πάρα πολύ.
- Κι εγώ είμαι. Μέχρι αύριο λογικά γιατί σίγουρα θα μου ξανασπάσεις τα νεύρα μου.
- Έλα Μαρούλα μου αφού ξέρεις πόσο πολύ σ' αγ
- Με τι;
- Νύσταξα τώρα.
- Καλά άντε κοιμήσου.
- Καληνύχτα γυναικάρα μου.
Γυναικάρα μου; Πεθαίνω. Κοιμήθηκα κι εγώ. Ευτυχισμένη.Και κααατ! 1.000+ λέξεις δε μπορείτε να πείτε σας έφτιαξα. Άχουτα τα παιδάκια μας. Για πόσο καιρό θα κρατήσει αυτή η ευτυχία; Μάθε στο επόμενο!
-Μ🫶🏻
YOU ARE READING
Sexting
HumorΜάρω και Φίλιππος Κεφάλαιο 5 - Τι κάνεις; - Χτίζω το γιοφύρι. Εσύ τι βλέπεις να κάνω; - Βλέπω να μου σπας τα νεύρα πολύ σύντομα. Έκανε να βγάλει τη πετσέτα μου και ούρλιαξα. - ΑΑΑΑ - Τι; - Τι πας να κάνεις; - Τι, δεν έχεις ξαναδεί πούτσο; Κεφάλαιο...