Ξύπνησα νιώθοντας κάτι επάνω στα χείλη μου.
- ΤΑΝΙΑ ΙΟΥ ΜΑΖΕΨΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΣΟΥ
- Μμμμ
- ΤΑΝΙΑ ΕΙΠΑ
- Μμμμ τι φωνάζεις πρωινιάτικα μωρεεε
- Φωνάζω γιατί έχω καταπιεί το μισό μαλλί σου.
- Ωραία γεύση;
- Θαυμάσια
- Έχουμε τίποτα για φαΐ;
- Κάτι πατατάκια
- Φέρ'τα
- Για πρωινό;
- Ε ναι
Αρπάζω τα πατατάκια και αρχίζω να μασουλάω. Σήμερα είναι η τελευταία μας μέρα στο camping καθώς είμαστε εδώ μια εβδομάδα. Πάντα ήθελα να μείνω μέσα σε σκηνή στο δάσος και να ζήσω περιπέτειες. Είμαι γενικότερα της περιπέτειας και της εξερεύνησης. Σηκώνομαι λοιπόν και βάζω μία μαύρη μακρυμάνικη κολλητή μπλούζα και ένα μπλε μακρύ τζιν καθώς έχει κρύο.
Μπαίνω μέσα στη σκηνή και σκουντάω την Τάνια που ξάπλωσε πάλι να κοιμηθεί.
- Τάνια!
...
- Τάνια ξύπνα πρέπει να φύγουμε!
- Μμμμ
- Μούξινος
- Καλά αλλά να ξέρεις δεν οδηγάω.
- Σιγά να μη σ' άφηνα. Το θέλω το αμάξι σώο και εμένα μαζί.
- Μμμμμ
- Άντε σήκω
Μετά από αρκετή ώρα και κουβάλημα, καταφέραμε να φορτώσουμε τα πράματα στο αμάξι και να ξεκινήσουμε το ταξίδι. Μέχρι τη Θεσσαλονίκη η διαδρομή ήταν 3 ώρες. Μετά από 3ωρο οδήγημα θα ρίξω έναν γερό ύπνο.
- Καλά βολεύτηκες πουλάκι μου;
Η Τάνια είχε κάτσει στη θέση του συνοδηγού και είχε περάσει γύρω από το λαιμό αυτά τα μαξιλαράκια για το λαιμό. Πάνω της είχε ρίξει μια κουβέρτα φλις.
- Δε θα σκάσεις;
- Κρυώνω!
- Καλά κοιμήσου και θα σε ξυπνήσω όταν φτάσουμε.
...
- Φτάσαμε;
- Έχουμε ακόμη 2 ώρες μπροστά μας.
- Πωωω
- Ναι ξέρω είναι δύσκολο να κοιμάσαι.
- Πολύ. Όλα ντραγκα ντρουγκα ανηφόρες κατηφόρες κουνιέται το αμάξι, κουνιέμαι κι εγώ μαζί, κουνιέται και το κεφάλι μου και χτυπάω στα σκληρά καθίσματα σου.
- Αν θες σε αφήνω να πας με τα πόδια.
- Τελικά μια χαρά είναι τα καθίσματα.
- Έται.
Μισή ώρα αργότερα
- ΜΑΡΩ!
- Γαμώ το κέρατο, θες να τρακάρω;
- ΜΑΡΩ ΚΟΙΤΑ!
- Οδηγώ ξέρεις.
- Δεξιά σου! Δύο τύποι μας κάνουν οτοστόπ.
- Πούτσα μου, έχουμε πράματα πίσω δε χωράνε.
- Έλα ρε Μάρω σε παρακαλώ σταμάτα, σε παρακαλωωωω.
- Οοο καλά σκάσε.
Σταματάω το αυτοκίνητο και μπροστά μου αντικρίζω δύο αγόρια στην ηλικία μου. Ο ένας μελαχρινός με καστανά μάτια, γωνίες στο πρόσωπο, σωματάρα και τατουάζ και ο άλλος ξανθός με γαλανά μάτια, νοστριλ και τατουάζ. Ανοίγω το παράθυρο.
- Ναι τι στον πούτσο;
- ΜΑΡΩ
- Έλα μου;
- Λέω τι στον πούτσο θέλετε;
- Για να κάνουμε οτοστόπ, μάλλον αμάξι.
- Μάλλον, σωστά το έθεσες. Γιατί δε σας παίρνουμε.
- ΜΑΡΩ
- Όχου ξέρω εγώ τι σόι είναι. Κι άμα είναι τίποτα βιαστές;
- Με κόβεις για βιαστή;, αποκρίθηκε ο μελαχρινός.
- Όχι, σε κόβω για μαλάκα.
- Ηλίθια
- Ρε άντε γαμή
- Κορίτσια ακούστε. Δεν είμαστε βιαστές ούτε ψυχάκηδες. Μας έκλεψαν τις μηχανές και δεν έχουμε μία για ταξί. Οπότε σας παρακαλώ, πηγαίνετέ μας μέχρι τη Θεσσαλονίκη, μίλησε ο ξανθός.
- Να τους πάρουμε να τους πάρουμε. Κι εμείς Θεσσαλονίκη πηγαίνουμε παιδιά.
- Μαλάκες βουλώνετε λίγο. Καταρχάς όπως βλέπετε παίδες πίσω είναι γεμάτο σακούλες.
- Δε μας πειράζει τις βάζουμε και πάνω μας, θα στριμωχτούμε.
- Ε ρε γαμώ την ατυχία μου.
- Εγώ πάντως αν η σακούλα είναι γεμάτη εσώρουχα, θα μπω, είπε ο μελαχρινός.
- Όχι ρε βρωμοανώμαλε! Πετσέτες έχει και φαγητό.
- Κρίμα.
- Τι μαλάκας.
- Πώς με είπες;
- Είσαι και κουφός
- Τελικά να μπούμε;, ρώτησε ο ξανθός.
- Άντε μπείτε αλλά προειδοποιώ, έχω ΠΑΡΑ πολλά νευράκια. Μη μου τα κάνετε κρόσια.
Οπότε και μπήκαν στο αμάξι οι δυο άγνωστοι και άρχισα πάλι να οδηγώ.
- Μάξιμος παρεμπιπτόντως χάρηκα.
- Τάνια
- Κι εγώ είμαι ο
- Πούτσα μου
- Κοριτσάκι μου τι θες;
- Να μη μιλάς, γίνεται;
- Μόνο αν βρεις τρόπο να μου κλείσεις το στόμα.
- Αυτοπιπώσου και θα σαι κομπλε.
- Το μόνο εύκολο. Τον έχω ΠΟΛΥ μεγάλο.
- Έλα ρε έχεις φέρει και μεζούρα; Στοίχημα ότι είναι ότι πιο μικρό έχω δει.
- Έχεις δει πολλά;
- Όσα θέλω. Μαλάκα
- Μάρω θέλω λίγο να ηρεμήσεις.
- Γιατί είπες το όνομά μου μωρή ηλίθια;
- Γιατί τι θα πάθεις;
- Δε θέλω να γνωρίζουν τίποτα για μένα οι κρίπουλες
- Ώστε Μάρω...
- Ναι Μάρω.
- Δε θες να μάθεις το δικό μου όνομα;
- Κι έλεγα τι με ξύνει απ' το πρωί.
- Φίλιππος.
- Δε χάρηκα.
- Παρομοίως.
Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή η Τάνια με τον Μάξιμο δεν είχα βάλει γλώσσα μέσα τους.
- Πλάκα κάνεις, έχεις κάνει bungee jumping;
- Δύο φορές κιόλας.
- Σ' αρέσει η αδρεναλίνη Μαξ. Μου επιτρέπεις να σε φωνάζω Μαξ έτσι;
- Γιατί σκύλος είναι για να τον φωνάζεις Μαξ;
- Δεν έχω θέμα Τάνια.
- Ρούφα
Της έκανα κωλοδάχτυλο και ανταπέδωσε.
...
- Λοιπόν παίδες κάνω στάση στο βενζινάδικο να βάλω βενζίνη γιατί δεν έχω σταγόνα. Κατεβείτε να πάρετε κανά φαΐ να χουμε.
Έδωσα 30€ στον βενζινά και όσο μου το γέμιζε, μπήκα κι εγώ στο μίνι μάρκετ για να πάρω ζελεδάκια haribo. Τα βρήκαν και υπήρχε ένα τελευταίο σακουλάκι. Η ευτυχία είναι κοντά. Ξαφνικά πετάγεται ο μελαχρινός και παίρνει το σακουλάκι. Η ευτυχία είναι μακριά. Αμέσως τρέχω και του αρπάζω το σακουλάκι από τα χέρια.
- Τι κάνεις μωρή τρελή;
- Αυτό το σακουλάκι είναι δικό μου! Το λιγουρευόμουν σε όλη τη διαδρομή.
- Ναι αλλά εγώ το πήρα οπότε ρούφα.
Είπε και μου άρπαξε το σακουλάκι. Δε θα το αφήσω έτσι. Πετάγομαι πάνω του και αρχίζω να τον βαράω ώσπου χάνει την ισορροπία του και σωριάζομαι φαρδιά πλατιά στο πάτωμα με αυτόν από πάνω μου.
- Είσαι βαρύς ρε γαμώ το κεφάλι σου!
- Μπορείς για ένα λεπτό να το βουλώσεις;
- Λίγο δύσκολο όταν όλο μου το κορμί
Το χέρι του μου έχωσε ένα ζελεδάκι haribo στο στόμα.
- Έτσι για να το βουλώνεις.
- Είσαι τρελός αγόρι μου; Δε το πλήρωσες.
- Ο ταμίας είναι φίλος μου και μου το κέρασε, οπότε σκάσε και μη παραπονιέσαι.
- Καλά σήκω τώρα από πάνω μου γιατί νιώθω λες και μου επιτέθηκε βουβάλι.
- Γκρινιάρα.
- Και φέρε και τα ζελεδάκια.
Είπα και του τα άρπαξα τρέχοντας προς το αμάξι. Τα μπούκωσα όλα στα γρήγορα και μπήκα μέσα. Σε λίγο μπήκε κι αυτός βαρώντας την πόρτα δυνατά.
- Ε φίλε το αμάξι δεν είναι δικό σου, το θέλω ζωντανό μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
- ΦΕΡ'ΤΑ!
- Τα φαγα.
- ΤΙ
- Αυτό που ακούς. Πούλο τώρα.
- Λαίμαργο γουρούνι
- Ποιον είπες γουρούνι ρε βουβάλι που ζυγίζεις 100 τόνους.
- Είμαι ψηλός.
- Βόδι είσαι.
Και εκείνη τη στιγμή μπήκαν μέσα η Τάνια με τον Μάξιμο.
- Μάρω σου πήρα ζελεδάκια.
- ΧΑ ΦΑΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑ.
- Γιατί με βρίζεις;
- Όχι εσένα Τάνια μου, τον άλλον.
Είπα και φλέξαρε τα ζελεδάκια μου στη μούρη του. Τότε με μια ξαφνική κίνηση μου τα αρπάζει από το χέρι.
- ΦΕΡ'ΤΑ ΠΙΣΩ!
- Πούλο τώρα ζελεδάκι.
- ΠΑΛΙΟΒΟΥΒΑΛΙ
Ξεστόμισα και πάτησα γκάζιΚαι καααατ! Γεια σας σουγκαρ μπειμπιζ, σουγκαρ μαμι χιαρ. Η έμπνευση χτύπησε στις 2 η ώρα το βράδυ και ανέβασε κεφάλαιο. Enjoy!
❤️
STAI LEGGENDO
Sexting
UmorismoΜάρω και Φίλιππος Κεφάλαιο 5 - Τι κάνεις; - Χτίζω το γιοφύρι. Εσύ τι βλέπεις να κάνω; - Βλέπω να μου σπας τα νεύρα πολύ σύντομα. Έκανε να βγάλει τη πετσέτα μου και ούρλιαξα. - ΑΑΑΑ - Τι; - Τι πας να κάνεις; - Τι, δεν έχεις ξαναδεί πούτσο; Κεφάλαιο...