Με το που χτύπησε το κουδούνι αμέσως σηκώθηκα για να αναζητήσω τον Φίλιππο, γεγονός σπάνιο αφού τις περισσότερες φορές τον αποφεύγω. Αλλά αυτή τη φορά πραγματικά ανησυχούσα γι αυτόν. Νόμιζα ότι μετά τη χθεσινή βραδιά θα αισθανόταν πιο άνετα μαζί μου και θα μου μιλούσε. Νόμιζα... νόμιζα ότι είχαμε κάτι.
Βγαίνω λοιπόν στο προαύλιο και το μάτι μου πέφτει πάνω του. Ε δε μπορεί! Μιλούσε με αυτή τη τσούλα τη ξανθιά πώς την λένε γαμώ....εεε τη Βάσω ναι. Τι σκατά κάνει μαζί της; Άρχιζα να τους πλησιάζω.
- Ναι έλα σπίτι μου σήμερα κατά τις 7.
- Έγινε Φιλιππάκο, θα βάλω τα πιο καυτά μου εσώρουχα.
Ακα κινέζος(μη ειρωνικά έχει γαμάτα στρινγκ)
Άκουσα τη τελευταία πρόταση φανερά έκπληκτη και αναστατωμένη. Εκείνη απομακρυνόταν όσο εγώ πλησίαζα τον Φίλιππο.
- Θα μου πεις τι έχεις πάθει αγόρι μου;
- Τι να έχω πάθει;
Άναψε τσιγάρο.
- Χθες ήσουν μια χαρά και σήμερα συμπεριφέρεσαι αλλόκοτα. Και μιλάς και με την άλλη τη πουτάνα! Γιατί κανονίσατε να βγείτε;
- Από πότε σου έχω δώσει το δικαίωμα να επεμβαίνεις στη ζωή μου;
- Συγγνώμη;
- Άκου Μάρω. Κάναμε κάτι χθες. Ντάξει. Μια φάση ήσουν. Τι περίμενες δηλαδή, ότι θα σε ερωτευόμουν;
Όταν το άκουσα αυτό κάτι έσπασε μέσα μου. Οκ δε περίμενα να με αγαπούσε. Δεν ήταν ικανός να αγαπούσε κανέναν αυτός... Αλλά τουλάχιστον πίστευα ότι νοιαζόταν για μένα, ότι σήμαινα κάτι για αυτόν... Και ξέρετε κάτι... ΑΡΧΙΔΙΑ.
- ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΟ, ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ.
- ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΠΗΔΗΞΑ.
- ΠΡΩΤΟΝ ΔΕ ΜΕ ΠΗΔΗΞΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗ ΓΗ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞ ΜΕ ΜΑΙΜΟΥ.
- ΑΑΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ;
- ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΗΛΙΘΙΕ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΗΛΙΘΙΑ ΠΟΥ...
- ΠΟΥ;
- ΤΣΑ. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΙΠΠΕ.
Του φώναξα και έφυγα. Στον δρόμο για το σπίτι δε μπορούσα να κατευνάσω τον θυμό μου. Μα πώς μπόρεσε να μου το κάνει αυτό; Χθες που τον πήραν τηλέφωνο αυτή η τσουλίτσα ήταν; Ήθελε σεξ; Κι αυτός φυσικά έτρεξε πίσω της. Τι μουνόδουλος. Έτσι το πας Φίλιππε; Ωραία λοιπόν θα κάνω κι εγώ ότι θέλω με όποιον γουστάρω και δε θα δίνω ΔΕΚΑΡΑ.
Φτάνω σπίτι και παίρνω αμέσως τηλέφωνο την Τάνια. Της εξηγώ τι έγινε αναλυτικά.
- ΑΑΑΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑΑ.
- Είδες θράσος, μη τον χέσω; Γύρισε πίσω στη Βασούλα μετά από όσα κάναμε μαζί.
- Πραγματικά δε μπορώ να τον ψυχολογήσω αυτόν τον άνθρωπο Μάρω. Ξέχνα τον όμως αγάπη μου.
- Προφανώς! Χεσμένο τον έχω! Γι αυτό το Σάββατο ετοιμάσουμε να κλαμπάρουμε.
- Δε θα το πίστευα ποτέ ότι θα το έλεγες αυτό.
- ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ!
- Ε ΝΑΙ.
- Τέλεια. Σε κλείνω τώρα θα τα πούμε.
- Έγινε μπαιι.
Κλείνω το τηλέφωνο και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω φάει ακόμα. Παραγγέλνω λοιπόν πίτσα με πεπερόνι ενώ έχω βάλει μια ταινία να παίζει. Μετά από λίγα λεπτά χτυπά το κουδούνι.
- Η παραγγελία σας.
- Ευχαριστώ, πόσο είναι;
- 13€
- Ωραία ένα λεπτό.
- Όσα θες όμορφη.
- Αα ωραία καλά θα πάει αυτό.
- Μπορείς να μου δώσεις τον αριθμό σου;
- Δε λες καλύτερα να σου δώσω τα λεφτά μη μπλέξεις με τη δουλειά;
- Για σένα θα παραιτηθώ.
- Θεέ μου πόσα άλλα χτυπήματα την ίδια μέρα;
- Δε πειράζει γράψε τον δικό μου. 6988663104.
- Αχα.
- Ναι κι γράφε όνομα Φίλιπ-
- ΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Του κλείνω τη πόρτα στα μούτρα. ΚΑΛΟ ΑΣΤΕΙΟ. Το σύμπαν με μισεί δεν εξηγείται. Παίρνω το χαρτάκι με το τηλ του και το σκίζω στα δυο. Ωχ καλέ δεν τον πλήρωσα. Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα μετά το ρεζιλίκι μου.
- Χεχεχε ορίστε, τα ρέστα δικά σου.
Πριν προλάβει να απαντήσει, κλείνω την πόρτα.
ΟΥΦ ΤΙ ΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΤΗ. Μην στεναχωριέσαι Μάρω, αύριο ξημερώνει καινούρια μέρα. Αν ξημερώσει...ΕΕΕΕΕΕΕΈΈΠΠΠΠΠΠΠ. Πού είστε ρε παιδιά; Χαθήκατε💀 ΛΟΟΟΟΟΓΙΚΑΑΑ. Ντάξει άργησα λίγο, λίγο.... Έβλεπα τα μηνύματα και τα σχόλια σας για νέο κεφάλαιο αλλά η αλήθεια ήταν ότι δεν είχα καθόλου έμπνευση. Αλλά μου ήρθε σήμερα τυχαία και είπα να κάτσω να γράψω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Οπότε για να δούμε τι γίνεται στο Sexting τελευταία...
- Ο Φίλιππος είναι ΑΡΧΙΔΙ.
- Είναι μαζί με τη Καλτσούλα????
- Η Μάρω ωρίεται.
ΣΙ ΓΙΟΥΥΥΥ (ΣΑΜΝΤΕΙ)
-Μ🫶🏻
BINABASA MO ANG
Sexting
HumorΜάρω και Φίλιππος Κεφάλαιο 5 - Τι κάνεις; - Χτίζω το γιοφύρι. Εσύ τι βλέπεις να κάνω; - Βλέπω να μου σπας τα νεύρα πολύ σύντομα. Έκανε να βγάλει τη πετσέτα μου και ούρλιαξα. - ΑΑΑΑ - Τι; - Τι πας να κάνεις; - Τι, δεν έχεις ξαναδεί πούτσο; Κεφάλαιο...