10K 🎉 + GIVEAWAY

379 7 6
                                    

ΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τα 10K πραγματικά αυτό το βιβλίο άρχισα να το γράφω πέρυσι και νόμιζα δε θα ανεβαίνανε ποτέ οι αναγνώσεις και γενικότερα βαριόμουν να γράψω κι άλλα κεφάλαια κτλ. Μια μέρα δε ξέρω τι φάση είπα δε γαμιέται ας συνεχίσω να ανεβάζω κεφάλαια γιατί θυμάμαι κάποια σχόλια που μου το είχαν ζητήσει από παλιά και από τότε ξανάρχισα το γράψιμο (στ'αρχίδια μου). Πλάκα πλάκα χεχε. Δεν είσαι αστεία. Πραγματικά όμως αν δε με ενθαρρύνατε εσείς στα σχόλια και μου υπενθυμίζατε να γράφω νέο κεφάλαιο θα ήμουν ακόμη στο 5 κεφάλαιο. Τέλως πάντων για να μη τα πολυλογώ ας περάσουμε στο ζουμί της υπόθεσης. Στο αποκορύφωμα της βραδιάς... Για να σας ευχαριστήσω για τα 10K...
ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΤΟΥΜΠΑΙ! ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΟΧΙ ΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ.
ΑΛΛΑ>>>>>>
‼️ΘΑ ΚΑΝΩ GIVEAWAY EEEE‼️
Πείτε μου ποια συγγραφέας το κάνει αυτό ε; Με έχει καταβάλει το πνεύμα των Χριστουγέννων (Εε καλοκαίρι έχουμε, σκάσε). Οπότε μια/ένας από εσάς θα κερδίσει ένα mystery box που θα περιλαμβάνει:
❗️Κόσμημα
❗️Αφίσα
❗️Βιβλίο
❗️Ρούχο ή Αξεσουάρ
4 σε 1! Φέρι δε συμφέρει.
ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ;
❕Ένα follow τη σελίδα μου πολύ απλά και κατανοητά.
❔Προαιρετικά μπορείτε να πείτε ποια ήταν η αγαπημένη σας σκηνή στο Sexting μέχρι τώρα, έτσι για να κάνουμε συζήτηση.
🔆Η αποστολή του δώρου θα γίνει με μποξ είναι στη μόδα τώρα και οικονομικό!
🔅Δικαίωμα συμμετοχής μόνο όσοι κατοικούν στην Ελλάδα!
🔆Η κλήρωση θα γίνει με τη χρήση εφαρμογής με τροχό (θα καταλάβατε τι εννοώ λογικά)!
⚠️ Το giveaway λήγει στις 2 Οκτωβρίου και 12:00 η ώρα το βράδυ ⚠️
Καλή επιτυχία!!!❤️
-Μ🫶🏻

Sexting Where stories live. Discover now