Dankwoord

446 27 73
                                    

Hallootjes :)

Hoe uhm... Hoe is de trauma? Niet te erg mag ik hopen?

Ik ben echt immens trots op dit boek. Ik hou heel erg van schepen en dan vooral scheepswrakken, die vind ik erg interessant. Daarom ben ik ook erg blij met hoe alles is gegaan in dit boek. Ik vond het wel erg moeilijk om de juiste termen te gebruiken af en toe, maar het is gelukt. We slayin'. Goed, uh ja, dat dus.

Dit boek geïnspireerd op 'As the world caves in,' van Matt Maltese. Dus s/o naar hem lmao.

Even grote s/o naar softthyas , JuneXyou en hbankzitters . Zij wisten delen van het plot al voor dat iemand anders het wist hihi.

Heel erg bedankt voor het lezen en het stemmen! Als je dit nou een leuk boek vond, ik heb nog twee boeken op mijn account staan, namelijk; -Wat liefde is-, dat gaat over Matthy die een jongen in de club ontmoet en langzaamaan ontstaat er een relatie. Alleen uiteindelijk verliest Robbie, de jongen die hij dus had ontmoet, zijn gevoelens. Het is erg dramatisch haha. Ook heb ik -De lijn tussen liefde en haat- geschreven, dat is een boek over hoe Koen en Robbie een relatie krijgen. Er is veel drama, maar ook veel mishandeling en andere problemen. Dus als je dit een leuk boek vond, lees mijn andere verhalen dan ook zeker! (Echt zielig dat ik zo'n zelfpromo doe, maar goed, boeie hihi)

(Update 11 maart 2024: Als je dit boek eerder hebt gelezen, dan weet je dat er eerst 10 hoofdstukken waren. Ik heb besloten hoofdstuk 10 offline te houden, omdat ik het einde erg slecht vond. Daarom hou ik het hierbij xx)

Ciao van Clau!

-As the world caves in-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu