Welkom bij dit boek!
Ik wil allereerst even zeggen dat dit boek is geïnspireerd op Titanic II (origineel, niet de rewrite) van Bankzittersverhalen ! Dus lees vooral Titanic II.
Verder wil ik zeggen dat ik absoluut geen disrespect ofzoiets met dit verhaal bedoel. Ik heb daarom een ander schip dan de Titanic gekozen, namelijk de SS United States. Dit is een bestaand schip, ze ligt in Philedelphia en ze is gebouwd in Februari 1950. Echter ligt ze al sinds 1969 stil. Ze is al meerdere keren doorverkocht en er zijn telkens plannen gemaakt om haar weer te laten varen, of een pretpark of museum van haar te maken. Maar deze ideeën worden niet doorgevoerd. Het is heel waarschijnlijk dat ze binnenkort wordt gesloopt. Maar in dit verhaal is ze gerestaureerd en is ze weer in top conditie! Nogmaals; ik bedoel hier niks verkeerds mee.
Ook wordt er wel eens Engels gesproken in dit boek, als je daar moeite mee hebt, zeg het dan even. Dan vertaal ik de dingen in de reacties!
Trigger warnings
•De zee
•Grapjes die eigenlijk niet kunnen, oftewel gewoon kut humor
•Nerdtalk van Claudusspuss over boten, want ik hou van boten en niemand die ik ken wil luisteren over mijn gerant over boten, dus dit boekie is mijn ranting place over boten. Wisten jullie dat ik van boten hou? Vooral grote schepen, en dan daar ook weer een specifieke groep van, namelijk Ocean Liner's. Ik hou van boten :)
•De dood
•Smut
•Wonden
•Uh ja datSucces met de trauma die je van dit boekje krijgt<3
(Update: Dit boek is origineel online gezet op 11 december 2022. Op 10/11 maart 2024 zijn er aanpassingen gedaan aan dit boek, zowel aan de taalfouten, typfouten en grammaticafouten, als aan sommige zinnen. De inhoud van het boek is nog hetzelfde, maar er zijn wel een aantal zinnetjes veranderd. Voel je vrij om het boek te herlezen en je mening erover te uiten in de reacties<3)
Ciao van Clau!
JE LEEST
-As the world caves in-
FanficVan een leuk video idee, naar een vreselijke gebeurtenis. Het gebeurde binnen een handomdraai. De mannen van de populaire YouTube groep Bankzitters dachten op een leuk reisje te gaan. De SS United States is een Oceaanlijner, die zijn bedoelt om van...