Taehyung ရည်းစားဟောင်းဖြစ်သူကိုမြင်ပေမယ့်လစ်လျူရှုဖို့သာဆုံးဖြတ်ခဲ့သည်...သို့ပေမယ့်သူ့နှလုံးသားလေးက တည်ငြိမ်နေပြီလို့ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်ထင်ခဲ့တာကို တကယ်တန်းပြန်တွေ့တော့လည်းစိတ်တွေလှုပ်ရှားနေခဲ့သည်...ထိုသူ့ကိုချစ်ခဲ့တာ နှစ်နည်းနည်းလေးမှမဟုတ်ဘဲ...
Jimin က Taehyung ရပ်သွားတာကိုမြင်တော့...
"Taehyung ဘာလို့ရပ်လိုက်တာလဲ ဒါရိုက်တာကိုသွားနှုတ်ဆက်ကြမယ်လေ..."
"အော်...အင်းအင်း.."
Taehyung လှုပ်ရှားနေတဲ့စိတ်တွေကိုချုပ်တီးပြီးဒါရိုက်တာရှိရာဆီလျှောက်လာခဲ့သည်...ထိုလူကိုတော့နည်းနည်းလေးတောင်မကြည့်ခဲ့ပေမယ့် ထိုလူရဲ့အကြည့်စူးစူးတွေကိုခံစားနေရသည်...
"မင်္ဂလာပါ Director nim...."
"အော...Taehyung လာပြီပဲ..."
"ဟုတ်ကဲ့...ကျတော့်သရုပ်ဆောင်မှုတွေကိုဝေဖန်ပြီးသင်ပြပေးပါဦး Director nim..."
"ငါတော့မလိုလောက်ဖူးလို့ထင်တာပဲနော် အစမ်းသရုပ်ဆောင်တာကြည့်တုန်းကအရမ်းတော်နေတာပဲမဟုတ်ဘူးလားကွ.."
Director ကအရွှန်းဖောက်ကာပြောတော့ Taehyung အပြုံးလေးနှင့်သာတုန့်ပြန်လိုက်သည်...တဆက်တည်း Director က...
"အော်...ဒီဘက်က Euphoriaက CEO Jeon Jungkook ပါ..အခုWeb Drama အတွက်ရင်းနှီးမြုပ်နှံသူဆိုပါတော့..."
"အာ...ဟုတ်တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ် CEO nim"
Taehyung ကအခုမှတွေ့ဖူးတဲ့သူလိုတလေးတစားနှုတ်ဆက်လိုက်တော့...
"အွန်း...တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ် Kim Taehyung Shi..."
ရုတ်တရက်လက်ကမ်းပေးလာတဲ့ Jungkook...
Taehyung မသိချင်ယောင်ဆောင်မလို့ဆိုပေမယ့် Jimin ကဘေးကနေလက်တို့ကာ "Taehyung CEO ကိုလက်ဆွဲနှုတ်ဆက်လိုက်ဦးလေ.."ဟုပြောလာတာကြောင့်မသက်သာတော့ဘဲ လက်ပြန်ကမ်းပေးလိုက်ရသည်...
သို့သော် Taehyung ချက်ချင်းပြန်လွှတ်ဖို့လုပ်ပေမယ့်တဖက်လူကမလွှတ်ပေး...
(ဒီလူဘာဖြစ်ချင်နေတာလဲ...)
ဘေးမှကြည့်နေတဲ့သူတွေတောင်နေရခက်လာကြသည်...Jungkook ကတော့ဂရုမစိုက်သည့်အလားမလွှတ်ပေးဘဲမျက်ခုံးတွေတွန့်ချိုးလျှက်စိုက်ကြည့်နေသည်...
YOU ARE READING
My Annoying Ex(Ongoing)
Fanfictionငါ့ရဲ့စိတ်ရှုတ်စရာကောင်းတဲ့ရည်းစားဟောင်းက ငါ့ကိုမချစ်ဘဲထပ်ကစားချင်နေတယ်...... Jungkook X Taehyung Start Date...[8-12-2022] End Date...