Ex 6

8.3K 826 63
                                    

နောက်ရက်ဇာတ်ကားအတွက်ရိုက်ကွင်းပြန်စတော့ Jungkook ကထပ်ပေါ်မလာတော့ဘူး..သို့ပေမယ့်သူ့(jk)ရဲ့အမဲရောင်ကားအကောင်းစားကြီးကတော့အမြဲရှိနေတတ်သည်...ဒီတိုင်း Taehyung ရှေ့ကိုရောက်မလာရုံပဲ...

Taehyung အတွက်အဆင်ပြေလားဆိုတော့ အခုလိုအခြေအနေကပိုဆိုးသည်...တစ်နေရာရာကနေ စူးစိုက်ကြည့်လာသလိုခံစားချက်က မြင်နေရတာထက်ပိုပြီးနေရခက်စေသည်...

သူ့ကိုတစ်နေရာရာကစိုက်ကြည့်နေသလိုခံစားရလို့ Taehyung ထိုနေရာကိုကြည့်လိုက်ပြီးဆို Jungkook ရဲ့ကားအမဲကြီးကရောက်နေတတ်သည်...ရိုက်ကွင်းနေရာကိုသူ(jk)ပိုင်တယ်ဆိုတိုင်းကားကိုရပ်ချင်တဲ့နေရာရပ်နေတယ်...

တကယ်ပဲ Jungkook ကဘာဖြစ်ချင်နေမှန်းကိုမသိတော့ဘူး...ဒါပေမယ့်လည်းသူ(th)ကဘာတက်နိုင်မှာမို့လို့လဲ...Taehyung လစ်လျူရှုလိုက်ဖို့ပဲဆုံးဖြတ်လိုက်သည်...သူ(jk)ငြီးငွေ့သွားရင်သူ့ဟာသူရပ်သွားလိမ့်မယ်ဆိုပြီး...

နှစ်ရက်ဆက်တိုက်လောက် Jungkook ကထိုအတိုင်းပင်...တစ်ခုရှိတာကဒီရက်ပိုင်း Taehyung တခုခုစားချင်တယ်လို့ညည်းလိုက်မိတိုင်းမကြာဘူး Shooting ကလူတိုင်းကထိုအရာကိုစားခွင့်ရကြသည်...

Taehyung ကကြက်ကြော်စားချင်တယ်ဆို မကြာဘူး Shooting ကလူတွေအတွက်အစာပြေကြက်ကြော် ဆိုပြီးပို့လာသည်...Taehyung က ပဲခေါက်ဆွဲစားချင်တယ်ဆိုရင်လည်း ခနနေကျ Shooting ကလူတိုင်း ပဲခေါက်ဆွဲစားကြရသည်...

ရေခဲမုန့်စားချင်လိုက်တာလို့လွှတ်ခနဲထွက်သွားရင်တောင် ရေခဲမုန့်လှည်းကြီး Shooting ကိုရောက်ချလာရော...

ကြာတော့တစ်ခုခုထူးဆန်းတယ်လို့ Taehyung ထင်လာသည်...ထို့ကြောင့်ဒီနေ့လည်းနေ့လည်စာစားပြီးတော့ "စတော်ဘယ်ရီသီးလေး အချိုပွဲအဖြစ်စားလို့ရရင်ကောင်းမှာပဲ..." ဟု Taehyung ညည်းကြည့်လိုက်သည်...

ထိုအချိန် Jimin ကဖုန်းကောက်ကိုင်လိုက်ကာ ခနထသွားသည်...

...စတော်ဘယ်ရီသီးတဲ့...

ထိုစာလေးက Yoongi Ph ထဲ Message ရောက်သွားပြီး...

"CEO Jeon စတော်ဘယ်ရီသီးတဲ့မှာလိုက်ရတော့မလား..."

My Annoying Ex(Ongoing)Where stories live. Discover now