Ex 24

7.2K 570 77
                                    

Taehyung တစ်ယောက် Jungkook ရင်ခွင်ထဲမှာပဲတအီအီညည်းရင်း ကားပါကင်ထိပါလာခဲ့သည်...

Yoongi ကအဆင်သင့်ကားတံခါးကိုပြေးဖွင့်ပေးထားတာကြောင့် Taehyung ကိုကားပေါ်ဂရုတစိုက်တင်ပေးရင် Jungkook သူပါတခါတည်းတက်လိုက်သည်...

ကားပေါ်မှာ Jungkook ဝင်ထိုင်ပြီးပြီးချင်းမျက်နှာချင်းဆိုင်ခွထိုင်လာတဲ့ Taehyung...ကားပါကင်မှာလူမရှိတော့ပေမယ့် Yoongi ကအလိုက်သိသူပီပီကားတံခါးကိုအမြန်ပိတ်ပေးလိုက်သည်...

Jimin ကကားရှေ့ခန်းဝင်ထိုင်ဖို့လုပ်တဲ့အချိန်မှာလည်း Yoongi ကလှမ်းဆွဲထားပြီး..

"Jiminခနလေး ကိုယ်ကိုစောင့်ပေးဦး.."

"Taehyung က.."

"သူအဆင်ပြေမှာပါ CEO Jeon ဂရုစိုက်ပေးနေတာပဲ "

Taehyung ကဆေးမိထားတာဆိုတော့ အခုချိန်ကားပေါ်တက်သွားရင် မမြင်သင့်တာတွေမြင်ရနိုင်သည်လေ...CEO Jeon ခေါ်မှတက်သွားတာကပိုအဆင်ပြေလိမ့်မည်...

ကားထဲတွင်...

"Jung...Jungkook ငါ့ခန္တာကိုယ်ကတမျိုးကြီးပဲ...ဟင့်.."

"ခ..ခနလေး ငြိမ်ငြိမ်နေလေကွာနော်...ဘယ်လိုအဆင်မပြေတာလဲ ကိုယ့်ကိုသေချာပြောပြ အရမ်းမလှုပ်နဲ့နော်...ဟုတ်ပြီလား"

Taehyung လှုပ်ရမ်းနေတာကို Jungkook အပြစ်မြင်လို့တော့မဟုတ်...အကြောင်းမှာ အောက်ကသူ့ရဲ့ပိုပို Hard လာတဲ့အစိုင်အခဲကြီးကြောင့်ဖြစ်သည်...

"ငါ့...ငါ့ဟာကမာနေတယ် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ ဟင့်..."

ပြောရင်း မျက်ရည်စတွေပါထွက်လာတဲ့ Taehyung...သူ့အောက်ပိုင်းကတင်းကျပ်နေပြီး ပေါက်ထွက်တော့မလိုခံစားနေရသည်...

"တိုက်ခန်းအထိပဲခနအောင့်ပေးလေနော် နေနိုင်တယ်မလား"

"မရဘူးလို့...မရပါဘူးဆို...ငါ့ဟာကမာလွန်းလို့ပေါက်ထွက်တော့မှာပါဆို...အီးဟီး..."

Taehyung မှာခံရခက်လွန်းလို့ ငိုပါငိုချလာသည်...

"အ..အင်းပါ မငိုပါနဲ့တော့ ကိုယ်သိပြီ ...ခနလေးနော်ကိုယ်Yoongi ကိုခနပြောလိုက်ဦးမယ်.."

Jungkookသူ့ရင်ခွင်ထဲကကောင်းလေးအားချော့ပြီး ဖုန်းထုတ်ကာ Yoongi ကိုခေါ်လိုက်သည်..ဒီလိုအနေအထားကြီးနဲ့ အနားခေါ်ပြောလို့မှမဖြစ်တာ...အခုဆို Taehyung ရဲ့ Shirt အင်္ကျီကြယ်သီးတွေက ရင်ခေါင်းထိ​ပြုတ်နေပြီ...ဒီကြားထဲ အငြိမ်လည်းမနေတော့အကျီကလျှောကျပြီး ပုခုံးနဲ့ရင်ဘက်ဖွေးဖွေးလေးကအတိုင်းသားပေါ်နေသည်...အဓိကကTaehyungရဲ့ Sexy ကျပြီးဆွဲဆောင်မှုရှိနေတဲ့ပုံစံလေးကို တခြားသူကိုမမြင်စေချင်တာပါ...

My Annoying Ex(Ongoing)Where stories live. Discover now