Június 15. reggel
A húgom, Emily White, ma ballag a felső tagozatról, és az iskolája engem kért meg, hogy legyek fotós a ballagásán. Persze, hogy igent mondtam erre a felkésére, hiszen négy évvel ezelőtt én is innen ballagtam. Hálás voltam minden tanárnak, hogy ilyen jól megtanítottak mindenre, mert sikerült 8.osztály után egy nagyon elit iskolába bejutnom, a Royal-ba, ahonnan idén búcsúztam. Márcsak pár hét és kiderül felvettek-e az egyetemre.
- Jó napot Tanárnő!- köszöntem a volt osztályfőnökömnek akit megtaláltam az iskola udvarán-Gyönyörű lett a díszítés, igazán szépek ezek a vörös és fehér rózsák.-mondtam szívemből szólva.
- Szervusz Nina, köszönjük szépen! A kisebb diákok már reggel óta díszítik az iskolát e jeles napra. Hogy hogy korábban érkeztél, mint kellett volna? Van még fél órád a kapunyitásig.-kérdezte érdeklődve.
-Szeretnék majd egy rövid videót készíteni, mielőtt még megjönnének a vendégek, hogy az összefoglaló videóban a banketten benne lehessen. Remélem nem gond, gondoltam ez lesz a búcsú ajándékom a ballagó 8.osoknak.
-Persze csak nyugodtan, menj és készíts felvételeket. Addig én átnézem a forgatókönyvet, és leellenőrzöm a jutalmakat.- így köszönt el tőlem, majd én is sétáltam tovább a fekete magassarkúmban, és a gyönyörű, oldalt felvágott, pántos kék selyemruhámban.
Körülbelül 20 perc múlva már álltak a kapunál a vendégek, így úgy döntöttem elfoglalom a helyem a kapu szélén, és néhány képet készítek a vendégekről. Majd kinyílt a fehérrózsákkal feldíszített kapu.
A műsor másfél órás volt, utána bevonultak a ballagó diákok a tantermekbe, a kisebbek pedig elkezdék leszedni a díszeket, és elpakolni a székeket. Én ezekről is megörökítettem pár pillanatot, majd fogtam magam, és megkerestem anyuékat.
A családom az elitebb körbe tartozik, hiszen apa gróf. Anya "csak" egy városi lány Londonból, aki egy nagy vállalatnál igazgató. Igaz, apa nem szereti, ha anya dolgozni jár be, mert szinte felesleges, apának sok az örökölt vagyona, de anya makacs, és szeret másokon segíteni. Én és persze a húgom kissé el vagyunk kényeztetve, de azért igyekszünk nem kitűnni a tömegből. Eddig nem is engedték anyuék, hogy elit iskolába járjunk, pedig megtehetnénk. Azt szerették volna elérni, az én esetemben legalábbis, hogy dolgozzak meg azért, amit szeretnék. Így önerőből jutottam be a Royalba is.
Miután megtaláltam apát és anyát( aki zsebkendővel törölgette szemeit, mert szerinte megható volt a műsor), beültünk a kocsiba és hazaindultunk. A húgom otthagytuk, mert ő utána még az osztállyal elmegy bowlingozni, és így csak este ér haza.
Otthon, Emily nélkül (mindig valamivel feltart) volt kis időm végignézni a képeket, majd kiválasztottam egyet, és elküldtem a helyi újságnak. Nem is tudom miért küldtem el, amolyan próba szerencseként, hátha bekerül. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy másnap a holnapi újságban a képem lesz a főcímlapon!!!. És lássanak csodát, másnap benne volt...
------
Kedves Olvasó!Ez az első, hogy egy kis történetet írok, így lehet, hogy az eleje döcögősen fog haladni, de igyekszem a lehető legjobban belejönni. Ugyan az első pár fejezetnyi rész igazából félvezető lesz, de hidd el, hamar elhozom neked az izgalmasabb részeket is!
Adj egy esélyt nekem, és izgulj velem együtt, hogy mi lesz majd a szereplőim sorsa. Valamint visszajelzéseket is szívesen olvasok!
Köszönöm, hogy olvasod! <3
YOU ARE READING
Kerti party
Romance*Minden a húgom ballagásán kezdődött, amikor a helyi újságban megjelent egy általam készített fotó arról a napról. 2 nappal később levelet kaptam a palotából, hogy szeretettel várnak a jövő heti kerti partyn, ahol fotósként kéne részt vennem... És a...