Június 18.
A keddi napom nem tűnt eddig túl izgalmasnak. Korábban felkeltem, márha lehet a fél 9-et korainak mondani. Anya és apa elmentek üzleti útra, a húgom pedig a barátnőivel lesz majd, meg azzal a Carter sráccal. Úgy gondoltam áthívom a barátaim délután, és addig kicsit rendbe szedem magam, meg a szobám is kicsit Helennel, a takarítónővel átpakolom.
Éppen mentem le a reggelizőbe, amikor összefutottam Zafír gondozójával, aki egyben kutyaoktató is, Alexxel. Meglepődtem, hiszen nem gondoltam volna, hogy van engedélye a privát konyhába bejönni, így hát rá is kérdeztem.
- Jó reggelt Alex! Mi járatban erre? Nem gondoltam, hogy ide bejöhet...-mondtam kicsit nyersen. Jogosan, hiszen selyempizsamában melltartó nélkül vagyok, még köntös sincs rajtam. Az sem segít, hogy Alexnek milyen gyönyörű kék szeme van, ami tökéletesen passzol a szőke csapzott hajához.
- Jó reggelt kisasszony! Elnézését kérem a kellemetlenségért-szabadkozott-csak a kutyája Zafír beszökött és utána jöttem. Ha jól tudom, nem jöhet be a lakásba kutya.-mondta kicsit bizonytalanul.
- Igaza van, Zafírnak kint a helye, de legközelebb kérem csöngessen fel, hogy legalább egy köntöst magamra vehessek!-mondtam határozottan.Arra is meg akartam kérni, hogy ne magázzon, de emlékeztettem magam apa szabályaira, miszerint ez így van rendjén. Csak bólintottam egyet, és ő megköszönve tovább ment volna Zafírt megkeresni, amikor utána szóltam. -Alex!- visszanézett, és kérdőre vonta tekintetét, mire én kicsit elpirultam, majd kinyögtem amit szeretnék.-Ha megtalálta a kiskutyám csatlakozna velem a reggelihez?-én is meglepődtem a saját kérdésemtől, ő meg aztán végképp, de igent mondott.
Alex úgy 15 perc múlva kopogott a konyha ajtaján, és én behívtam-Szabad, jöjjön csak!-kiáltottam, remélve, hogy meghallja.
- Mondja, szereti a baconos tükörtojást? Én azt gondoltam reggelire egy kis zöldséggel és frissen facsart narancslével.
- Persze, nagyszerű lesz! Köszönöm!- majd látszott rajta milyen kellemetlenül érzi magát, így szóra bírtam.
- Meséljen kérem, honnan jött, és mi érdekli Önt Alex?-tudom, pocsék a beszélőkém, de muszáj volt valami kérdeznem.
- Londoni vagyok, de a szüleim franciák, egyenesen Párizsból költöztek ide miután megszerezték a diplomájukat, és most anyukádnál dolgoznak. Így tudtam idejönni nyári munkára.
- Oh, hogy egész nyáron itt lesz? -kérdeztem vissza- Eeez szuperül hangzik!-próbáltam lelkes lenni, azonban volt valami ebben a srácban ami nagyon megfogott, és nem szeretnék túl sok időt eltölteni vele. A végén beleszeretek.
-Igen, ez egy jó nyári munka, hiszen szeretem a kutyákat.
- És Zafír is szereti Önt, ahogy észre vettem-tettem hozzá.
Ezután igazából kisebb kínos csönd alakult ki, majd csak azután szólalt meg, hogy megette a reggelit.
- Köszönöm szépen a reggelit, isteni volt! Én nem is zavarok tovább, vár a munka.-köszönt el Alex, és én meg csak integettem egyet neki, majd hátat fordult és kiment a kertbe.
A konyha rendberakása után fél 10kor már a szobámban vártam Helent, és azon gondolkoztam mit rendezzünk át. Miután megérkezett ő nekiállt kipakolni a ruhásszekrényem, én pedig az asztalom körül tevékenykedtem. Megtaláltam a herceg levelét, és picit elbambultam felette. A szoba rendberakása után kis pihenőt tartottam, és az ágyamon falatoztam az ebédem, amikor 12:23kor csöngettek. Gyorsan eltelt az idő a pakolással, és evéssel, így azt hittem, hogy a lányok lesznek. Eszembe jutott azonban, amíg siettem le ajtót nyitni, hogy délután 2 órát beszéltünk meg, hogy hajat is tudjak mosni. Így kíváncsian vettem lefele a lépcsőfokokat, és amikor ajtót nyitottam egy postás állt velem szemben, aki egy szál vörös rózsát tartott a kezében egy levéllel.
- Nina White?-kérdezte, de én csak lassan bólogattam egyet.- Levele érkezett, és átnyújtotta nekem a levelet a rózsával. Kis írás állt rajta:
"A legjobbnak"
-------
Na vajon kitől kaphatott Nina levelet?
BINABASA MO ANG
Kerti party
Romance*Minden a húgom ballagásán kezdődött, amikor a helyi újságban megjelent egy általam készített fotó arról a napról. 2 nappal később levelet kaptam a palotából, hogy szeretettel várnak a jövő heti kerti partyn, ahol fotósként kéne részt vennem... És a...