Lesokkolva olvastam el a levelet, amelyet az előbb a kezembe adtak. A levél egyenesen a palotából jött, és nem csupán valami személyzet által megírt levél volt, hanem Nicolas herceg saját kezűleg írta, és ott díszelgett az aláírása is. Tekintsünk most el attól, (bár tudom hogy nagyon nehéz) hogy a herceg írt a gyönyörű kézírásával, és azt is vegyük figyelmen kívül, hogy a megszólításban Tisztelt helyett Kedves és áll, na meg, hogy az elköszönésnél idézem: "Rajongója, Nicolas". Na ha ez nem lenne épp eléggé megkérdőjelezhető, akkor még egy dolgot elmondok erről a levélről: az aláírása mellett ott egy pici szivecske. Kérdezem én: KI A FENE ÍR ILYET EGY "HIVATALOS" LEVÉLBEN!?
Nos akkor most, hogy kellően kiakadtam (szerintem jogosan), elmondom mi a levél mondanivalója: Menjek el a jövő heti kerti partira és fényképezzek vendégeket.
És akkor amint ezt a részt elolvastam, a sok bevezetőben elolvasott rizsa mellett felkiáltottam: HOGY MI!?- és akkor a húgom berohant a szobámba.
- Mi a baj Nina?-kérdezte lihegve, nyilván nagyon sietett, hogy megtudja miért kiabálok így.
- Kaptam. Egy. Levelet. A. Hercegtől-mondtam jól artikulálva és lassan. Mintha magamnak is éppen úgy magyaráznám, mint Emilynek.
- Micsoda!? Mutasd már! Hagyj olvassam el!-kérlelt, de nem adtam oda. Még csak az kéne, hogy világgá kürtölje, hogy miket ír nekem a herceg!
- Nem elég, ha elmondom mi áll benne?-kérdeztem reménykedve, majd ő gyorsan kikapta a kezemből a levelet és elolvasta. Ennyit arról, hogy titokban tartsam...
- Nem mondod komolyaaaan, ezt Nicolas írta, és mi az a "rajongód" meg az a szivecske NINA!-vont kérdőre.
- Engem is épp úgy meglepett ez a levél, mint téged. Fogalmam sincs miért ő írt, és miért nem valami helyettese. Egyszerűen úgy érzem, mintha csak egy szórakozás lennék, és kapott az alkalmon, hogy most az újságokban az én képeim vannak. Lehet így akar magáról kis pletykát gerjeszteni, hogy elhív hozzá, látnak ott az újságírók, és hopp, következő nap tele lesz vele a híradó, az összes újság, közösségi média.
- Igazad lehet Nina, de most válaszolsz neki? Mert itt azt írja, hogy "Várom mihamarabbi válaszod kedves Nina White." Csak nem utasíthatod el, hiszen ez a nagybetűs PALOTÁBÓl jött.-ujjongott, megfeledkezve arról, hogy Nicolas herceg milyen stílusban írt nekem.
- Nem tudom még Emily, gondolkozok rajta. Majd ma anyával elmegyünk vásárolni és megbeszélem vele. Azért ő mégis többet tud a királyi családról. Csak kérlek apának ne mondd! Ő oda meg vissza lenne azért, ha bekerülnék a királyi családhoz fotósként. Sőt merem állítani, hogy vadabb elképzelései is vannak, hogyha Nicolasról van szó...-kicsit elkalandoztam gondolataimban, hogy milyen párt alkotnék vele, de gyorsan el is hessegettem az ötletet. Emily már kiment a szobából, én meg folytattam a meghívó készítést, de nehezen tudtam koncentrálni.
Lassan eltelt az idő, és délután 4:15kor anya kopogott fel hozzám, de én még melegítőben ültem otthon. Teljesen elfelejtettem a délutáni vásárlást, belemerültem a meghívó készítésbe, és a vendéglistába.
- Nina, hát te még itthoni ruciban vagy-picit rámförmedt, majd adott egy puszit az arcomra.
- Pillanat anya, mindjárt felöltözök. Megvársz addig az étkezőben? 5 perc és ott leszek.-azonban ő kicsit hamarabb észrevette a palotából érkező borítékot és rákérdezett.
- Ez meg mi Nina White?-akkor szólít így, ha kérdőre von, vagy ha rosszat csináltam. Azonban most semmi rosszaságot nem műveltem így ijedten ránéztem, és akkor láttam, hogy már a kezében fogja a levelet.
- Én se tudom anya!-védekeztem rögtön-Délelőtt hozta fel a személyzet!- és már a kezem is védekezően magam elé tettem. Anya elolvasta, majd csak annyit fűzött hozzá.
-Hmm...ez érdekes.
- Anya, csak apának ne mondd kérlek! Ő mindenbe beleélni magát, és lehet el se vállalom!
- Olyanról szó sincs Nina White! Ez királyi levél, kötelességed megjelenni! Amint hazaértünk a vásárlásból megírod a válasz levelet, és nincs vita!-förmedt rám.
-Rendben, ha muszáj- és ott hagyott, én meg dühösen öltöztem fel, és láttam előre, hogy hosszú lesz ez a délutáni vásárlás. Semmi kedvem nem volt hozzá.
YOU ARE READING
Kerti party
Romance*Minden a húgom ballagásán kezdődött, amikor a helyi újságban megjelent egy általam készített fotó arról a napról. 2 nappal később levelet kaptam a palotából, hogy szeretettel várnak a jövő heti kerti partyn, ahol fotósként kéne részt vennem... És a...