8.rész

37 1 0
                                    

Június 22.

Szombat reggel van, anyuval nemsokára elindulunk a jól megérdemelt pihenőnapunkra. Végül úgy beszéltük meg, hogy hétfő este jövünk onnan vissza, aminek Emily és apa is örült, mert így a hétvégén ők is el tudtak utazni. Emily Carterrel ment buliba, apa pedig a barátaihoz a hegyekbe. 

- Nina, indulhatunk? Nem illik késni az időpontról!

- Sietek, csak nem találom a bikinim.-mérgelődtem, pedig tudom, hogy amikor Helennel átpakoltuk a szekrényeim, akkor még megvolt. Hacsak nem dobtuk ki véletlen a selejtezett ruhákkal..ahj.- Be tudnánk szaladni gyors a Calzedoniába? Valószínűleg múltkor kidobtam a bikinim.

- Persze, de akkor siessünk!

És akkor így történt, hogy rohanva indultunk el még nekem bikinit venni. Rá egy órával már a wellness hotel előtt álltunk, és vártuk a londinerünket, hogy felvigye a szobánkba a táskáink.

- Nina, két szobát kértem, mert ha minden igaz a barátnőm, Avery is itt lesz. Remélem nem haragszol, biztos te is találsz társaságot!

- Igen anya, megleszek. De azért a délutáni közös masszázst nem halasztod el, ugye?

- Jajj, persze hogy nem. Sőt, pakoljunk le és együnk előtte valamit. Farkas éhes vagyok.

- Okés, akkor adj fél órát, és a szobád előtt leszek.-köszöntem el tőle, majd beléptem a gyönyörű lakosztályomba. Az egész hotelnek megvan a különleges stílusa, na de a szoba valami mesés. Minden letisztult és harmonikus. Van egy nagy ablakom a franciaágyammal szemben, ami a kertre néz. Külön fürdőszoba nincs, mivel van egy nagy kád a szoba másik végében. 

- Amint feljöttem a masszázsról ezt kipróbálom!-mondtam magamnak lelkesen. Pakolás közben rájöttem, hogy az egyik szép rövid, pasztell színű egybeszoknyám anya ruháihoz pakoltam be, amit most fel szeretnék venni az ebédhez. Így gyorsan visszavettem a levett bordó szoknyám, és elindultam a szobája felé. Aztán olyan dolog történt, amit alig hittem el...

 A folyosó végén ott sétált Nicolas herceg! Ha jól sejtem, ő még nem látott rólam képet, hiszen semmilyen közösségi oldalra nem töltök fel magamról képet, így nem is mentem vissza a szobámba, csak haladtam felé enyhén remegő térdemmel, amit szerencsére a hosszú ruhám eltakart, és ő is közben egyre közelebb ért.

- Fenség!-mondtam remegő hangon, és pukedliztem gyorsan mielőtt még teljesen elé kerültem volna. Szerencsére nem ismert fel, csak biccentett egyet a fejével, és haladt tovább. Nagyon elgondolkodhatott valamin, de mély levegőt vettem és bekopogtam anyához, aki rögtön ajtót is nyitott.

- Az egyik szoknyám nálad van, elkérhetem? Valamint bejöhetek?

- Gyere csak, itt lehet valahol az ágyon. Az előbb kipakoltam.

- A herceg is itt van.-nyögtem ki.-Az előbb szembe jött velem, de szerencsére nem ismert fel! És kérlek anya, ha a közelben van ne Ninának szólíts, jó? Nem szeretnék a parti előtt beszédbe elegyedni vele, csak élvezni szeretném ezt a csodás hétvégét.

- Ha ezt szeretnéd Kincsem, akkor odafigyelek rá. Viszont éhes vagyok, szóval siess vissza felöltözve!-rivalt rám, majd gyorsan visszamentem a szobámba és átöltöztem.

Az ebéd nagyon finom volt, próbáltam nem tele lakni, hogy ne legyek rosszul, de nehéz volt. Jóllakva, és lassan ballagtunk vissza a szobánkhoz, amikor még sejteni se sejthettem mi vár rám ebben a 3 napban.

A masszázs után anya eltűnt Averyvel, és ott maradtam egyedül. Gondolkoztam, mit csináljak, hogy felmenjek és sorozatot nézzek, vagy még menjek el szaunázni. Végül az utóbbiban maradtam, és bementem szaunázi. 

Így is elég hamar értem vissza a wellnessből, és úgy döntöttem, hogy sorzatozok egyet.  Rendeltem fel kis nasit, hogy meglegyen az élvezet, amit gyorsan fel is hoztak, aztán felvettem a pizsamám és kényelmesen beledőltem a franciágyamba. Úgy a 3. epizódott tudtam megnézni, amikor kopogtak az ajtómon. Először azt hittem, valaki csak nekidőlt, vagy véletlen rossz ajtóhoz jöttek, de utána idegesen valaki újra és újra kopogott.

- Megyek, egy pillanat!-kiálltottam. Gyorsan felkaptam a köntösöm, belenéztem az ajtónál lévő tükörbe, megállapítottam, hogy ennél jobb formát úgy se tudnék most produkálni, fáradt voltam. Vettem egy nagy levegőt, és kinyitottam az ajtót

- Igen, miben segíthetek?-kérdeztem, automatikusan, majd a herceget pillantottam meg.- Fenség, meglepett.-pukedliztem. Otthon az 50 oldalas szabályzat felét már elolvastam és nagyjából emlékeztem mit NEM csinálhatok egy királyi taggal. 

- Nina White, ugye?-kérdezte felhúzott szemöldökkel, én meg csak magamban egy nagy szidást mondtam el, hogy megtudta ki vagyok.

- Igen, én vagyok.-a lelkesedés ugyan lemaradt, dehát azt ki várná el tőlem?

- Szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy hotelben töltjük a parti előtti hétvégét. Így lesz időm megismerni!

Én gyors a szavába vágtam, holott tudom, hogy illetlenség.- Honnan tudta meg fenség, hogy én itt vagyok?

- Maradjon az én titkom. -Mosolyra húzta a száját, és kacsintott egyet. Kis hatásszünetet tartott, mintha el kéne kicsit gondolkoznia miért is jött, majd folytatta.-Lenne szíves velem tartani a holnapi reggelin? Várom reggel 9kor a szökőkútnál az aulában.

- Persze, megtisztelő lenne.-majd Nicolas herceg bólintott egyet, és sarkon fordult, én meg lesokkolva mentem vissza az ágyamhoz és azon kattogtam honnan tudta meg ki vagyok?




Kerti partyWhere stories live. Discover now