Úton a palotához számtalan dolgon elkezdtem gondolkozni. Eszembe jutott Nicolas herceg első levele. Kicsit reménykedni kezdtem abban, hátha elfelejti, mert nem szeretnék kellemetlen helyzetbe kerülni a király és királyné előtt.
Valamint van egy srác az életemben, Alex, aki kezdi a szívembe melengetni magát.
Nem is értem, miért gondolkozok el olyanon, hogy a hercegnek tetszenék, vagy hogy szeretne engem, hiszen Ő a HERCEG. Vagy a szívem mélyén mégis örülnék annak, ha tetszenék neki? Még én sem értem az érzéseim, és az agyam sem. Hogy gondolkozhatok ilyeneken?Majdnem a palotánál voltunk amikor ránéztem a szép bordó ruhámra. Egyszerűen szépnek, és csinosnak éreztem benne magam. Ez a ruha nem csupán az alakom emeli ki, de valahogy egy magasabb szintre emel. Nem mintha az apám grófi címe nem lenne elég ahhoz, hogy előkelő legyek. Ez a ruha kicsit hercegnősé tesz engem. És valahol a szívem mélyén remélem a hercegnek is tetszeni fog.
Ahj, hogy gondolkozhatok megint ilyenen! Nina, gondolkozz... ő herceg, neki egy igazi hercegnő kell.- Kisasszony, már itt vagyunk. -szólt a sofőr 2 perc várakozás után,hogy megérkeztünk.
- Rendben, köszönöm. Kicsit még itt maradnék, összeszedem a gondolataim, ha nembaj.
- Csak nyugodtan. Szóljon ha menne.- nézett rám együttérzően. Talán ő is tudja, hogy min gondolkozhatok? Remélem nem, mert akkor kellemetlen lenne... Épp a herceg jutott eszembe, hogy hogy mosolyoghat amikor meglát majd ebben a szépséges bordó ruhában, amikor is a herceget láttam meg integetni.
- Az Nicolas herceg, jól látom? -kérdeztem földbe gyökerezett lábbal. Nem így képzeltem el ezt a pillanatot. Azt hittem öltönyben lesz, de egyszerű melegítő szettben integetett. A fekete alapon piros feliratú hugo boss melegítőszett enyhén ráfeszült az izmaira. A hülye is észre vehette még messziről is, hogy rendszeresen edzhet.
- Igen Miss White, az a herceg. Bár nem éppen az alkalomhoz illő öltözetben.- kicsit furán nézett a sofőröm a hercegre. Felhúzott szemöldökkel figyeltük mindketten, ahogy közeledik felénk.
- Mostmár azt hiszem ideje mennem. -Amint ezt kimondtam a sofőröm kiszállt, és sietett felém ajtót nyitni.
-Köszönöm.-köszöntem meg, hogy kisegített a kocsiból. Majd intettem neki, hogy elmehet. Ezalatt a herceg odaért hozzám, én pedig mélyen meghajoltam.
- Fenség, jó újra látni.- köszöntem.
- Én is örülök, hogy itt van Miss White. Nagyon tetszik az öltözéke. Kitűnő választás ehhez az időjáráshoz.- a mosolya igazi volt, és láttam a szemén, hogy tényleg tetszik neki. Most valahogy más volt, mint a wellness hotelben.
Felfrissült, és laza volt. Bár lehet ezt csak a kényelmes melegítő okozza. Beszélgetés közben haladtunk be a palota fő bejáratán.- A herce ....
- És sik... - kérdeztünk volna egyszerre egymástól. Majd a herceg folytatta.-És sikerült Mrs White-nak kipihennie magát a hétvégén? Sajnos nekem egyéb okok miatt távoznom kellett, pedig szívesen láttam volna a vacsorán.
- Köszönöm a kérdését, nagyon jól éreztem magam, és teljesen sikerült új erőre kapnom. Csodákra képes az a wellness központ. Nem tudtam, hogy Ön is ott lesz. Nagyon meglepett.
- Szokásom arra járni, és szép lányokat kukkolnom.- poénkodott, én erre eléggé meglepetten válaszoltam. Fura hang jött ki a számom, valami ilyesmi: "Höhh", erre a herceg csak felnevetett, és folytatta.
- Azért lepődött meg, hogy szép lányokat mondtam, vagy hogy kukkolni szoktam őket? - ekkor már hangosabban nevetett. Aztán hirtelen csendben maradt, mert megjelent a királyné. Még válaszolni se tudtam a hercegnek.- Királyné- pukedliztem.
-Üdvözlöm Nina White. Kellemesen telt ide az útja?
-Igen fenség. -válaszoltam illedelmesen. Tudom hogy többet nem illik mondanom, így vártam, hogy folytassa.
- Nicolas, kérlek foglald le magad a szobádban, mondjuk készülődj, vagy segíts az előkészületekben a kertben.-fordult Violet királyné a herceghez, aki illedelmesen intett nekünk és elindult fel a lépcsőn. Időm se volt részletesen szétnézni a palotában, mert a királyné kiadta a feladataim
- Legyen szíves az egyik szervezővel, Margot-tal átvenni a szabályokat. Ő mindent elmond, valószínűleg ugyan azokat fogja hallani, mint amit elküldünk Önnek.- nézett a szemembe.- Az ő irányítása alatt lesz a mai nap folyamán. Majd találkozunk pár óra múlva a kerti partin. Kérem érkezzen időben. Sőt ha lehet, ne menjen messzire.- Kötötte Margot, és az én lelkemre is. Majd Violet királyné távozott a nagy dupla szárnyú aranyajtón, ami olyan magas volt, hogy megszédültem, amíg felnéztem rá.
- Miss White, üdvözlöm itt. Gyorsan sétáljuk körbe a mai helyszíneket. Közben ha nem bánja, kicsit feleleveníteném a szabályokat, és az Ön feladatát.- Margottal lassan elkezdtünk sétálni a palotában. A szigorú szabályok mellett mesélt nekem magáról is. 5 éve dolgozik itt, mint szervező, és csak 35 éves. Van két lánya, Lexi és Kira, akik ikrek, 9 évesek. Ha jól értettem, ők is itt élnek a palotában, mert közeli barátai a királynak, és királynének.
Majd a kertbe is kimentünk. Igyekeztem mindenre odafigyelni. Közben pár képet is készítettem a készülődésekről. Az alkalmazottak szívük-lelkük beletették a mai estélybe. Csodálatos volt a díszítés, mindenhol rózsák tündököltek. A kert nagy része ki volt szépen pakolva világításokkal, hogy az éjszaka is lehessen élvezni a kert hangulatát. Engem teljesen levett a lábamról. Ez a hely káprázatos volt.
A sok-sok új információtól, mert azért akadt néhány a kiküldött szabályzaton kívül, kicsit elfáradtam, így kimentem a kertbe, ahol a kávéasztalhoz sétáltam. Persze, hogy mit hozott a sors...
Amint kikértem a kávém és mentem volna vissza a kijelölt asztalomhoz, valaki nekem jött hátulról, és a poharam fele a ruhámra folyt...
YOU ARE READING
Kerti party
Romance*Minden a húgom ballagásán kezdődött, amikor a helyi újságban megjelent egy általam készített fotó arról a napról. 2 nappal később levelet kaptam a palotából, hogy szeretettel várnak a jövő heti kerti partyn, ahol fotósként kéne részt vennem... És a...