Június 23
Reggelihez a kedvenc mályvarózsaszín ruhám vettem fel, és egy bézs magassarkú cipővel társítottam. Természetesen a kistáskámnak a cipőmhöz illenie kell, így egy bézs Valentino táskára esett a választásom. Gyomorgörccsel álltam az ajtóm előtt, és vártam, hogy az óra 9:00ra váltson. Amint annyi lett az idő, az ajtóm kinyitottam és lesétáltam a szökőkúthoz. Messziről láttam, hogy a herceg kék öltönyben ott vár, és épp az óráját nézi, amikor rám nézett. Én próbáltam nem a szemébe nézni, de így is látható volt, hogy tetszem neki. Főleg a ruha, mert elől mélyen kivágott.
- Jó reggelt Nicolas herceg!-köszöntem, és pukedliztem neki.
- Szép reggelt Önnek is Miss White. Jól telt az éjszakája?-kérdezte kacérul
- Persze, kivéve azokban a percekben amikor azon gondolkoztam honnan tudta meg, hogy ki vagyok.- tettettem a sértődöttet.
- Az sajnos az én titkom marad, ha nem bánja. Jobban jár így Ön is, és a hotel is. A reggelire terelve a szót úgy gondoltam, hogy kellemesebb lenne kint a napsütéses időben, a rózsakertben elfogyasztani, így oda kértem a terítést. Ugye nem haragszik?-kérdezte rám nézve.
- Természetesen jó lesz, amúgy is szerettem volna sétálni egyet a kertben. Pont rá néz a lakosztályom, gyönyörű onnan a kilátás. -Amint a pavilonba értünk helyet foglaltunk, és a herceg parancsára már hozták is frissen a reggelit. A pavilon körül piros és fehér rózsák vannak ültetve, valamint vanília illat kering mindenhol. Lopva a hercegre néztem, aki épp a reggelijét fogyasztotta.
- És a herceg várja már a jövő heti partit? Kaptam listát a meghívottaktól, jó nagy rendezvény lesz. Azonban egy dolgot nem tudtam meg, hogy hány órára jelenjek meg. Tudja...-folytattam volna, amikor a szavamba vágott.
- Először is várom már nagyon a partit, többek közt azért, mert én szervezem. És ha lehet jöjjön délután 3ra, mert néhány papírmunkánk lesz még. Valamint kérem, egyszerre egy kérdést tegyen fel, hogy illendően meg tudjam válaszolni őket. És hol is tartott az előbb? Valamit épp elkezdett mondani...-fejezte be a mondanivalóját, és a gyönyörű zöld szemeit rám szegezte, kiváncsian várva, hogy folytassam, amit elkezdtem.
- Már elfelejtettem fenség. Biztos nem volt fontos.-pirultam el szégyenemben. Vagy inkább azért voltam oly piros, mert a herceg tetszik nekem?
- Miért érzem úgy, hogy kegye kerülni szeretne engem? Tettem valami rosszat Önnel?
- Tudja Nicolas herceg elég érdekes volt az első levele amit nekem írt. Kicsit összezavarodtam. Este pedig arra kért, hogy reggelizzek Önnel.
- Csak szeretném megismerni Miss White, ennyi az egész. Remélem nem kezdtem rossz álmokba hitegetni Önt.-nevetett fel, és most tényleg megszégyenülve éreztem magam. Olyan 5 perc szótlanság után megtörtem a csendet.
- Ha megbocsájt fenség, nem érzem jól magam, felmennék a szobámba. Csodás volt a reggeli, hálás vagyok amiért Önnel tölthettem, de édesanyám is biztos vár.- illedelmesen pukedliztem előtte, majd kapkodva szedtem lépteimet vissza a szobámba. Sajnos nem segített az sem elfelejteni a korábbiakat, hogy a szobámból pont ráláttam arra, hogy egy idegen lánnyal beszélget a pavilonnál, és nagyon jókedvükben vannak. Gondolom a mi hercegünk márcsak ilyen nőcsábász!
Elhatároztam, hogy tényleg elfelejtem a herceget, és magamra koncetrálok, meg Alexre, aki nálunk tölti az egész nyári szünetét. Meg is győztem magam arról, hogy Alex-xel többet kéne találkoznom, így meg is kerestem a telefonszámát, majd írtam neki egy üzenetet. Lehet csak felindulásból jutottam erre, de az üzenetem így hangzott:
"Szia Alex!
Kedden lenne kedved velem kilovagolni a közeli rétre? Örülnék ha csatlakoznál hozzám.
Nina"
Az üzenet megírása után ledobtam a telefonom az ágyra, majd felvettem a bikinim, és a hotelköntöst, majd lesétáltam a wellness részlegbe. Ott összetalálkoztam anyával, és az elkövetkezendő napot is vele töltöttem. Szerencsémre egyszer se láttam Nicolas herceget, ha jól hallottam a személyzettől, valami sürgős ok miatt visszament a palotába.
YOU ARE READING
Kerti party
Romance*Minden a húgom ballagásán kezdődött, amikor a helyi újságban megjelent egy általam készített fotó arról a napról. 2 nappal később levelet kaptam a palotából, hogy szeretettel várnak a jövő heti kerti partyn, ahol fotósként kéne részt vennem... És a...