O KADAR ÇOK CİNAYET İŞLENMEKTEKİ ÇOGU KADIN CİNAYETLERİ VE NAMUS ADI ALTINDA İŞLENEN CİNAYETLER HER BİRİMİZİN HAYATINDA AKRABALARI DA DAHİL BÖYLE BİR OLAYI MUHAKKAK YAŞAMIŞTIR .. BU OLAYLARI BİRİLERİ CANLANDIRSIN DİYE YAZMIYORUZ YADA ÖRNEK ALIN DİYE DEĞİL BU DEVİRDE BABANA BİLE GÜVENMEYECEKSİN SÖZÜ VAR SA YABANCI BİRİNE HİÇ GÜVENMEYECEKSİN . ÇOĞU GENÇ KIZLARIMIZ ERKEK ARKADAŞI KURBANI OLMAKTA Kİ BU DEĞİLDİRKİ 5 PARMAĞIN 5 İDE BİR DİYE AMA ÖNLEM ALMAK ÇOK ÖNEMLİ BİR HUSUSTUR TÜRKİDE KADINA VERİLEN DEĞERİN ÖNEMİNE HEPİMİZ ŞAHİT OLDUK KOCASINDAN KAÇAN BİR KADIN POLİSE SIĞINDIĞINDA NE KADAR KORUNABİLDİKİ .. HELEKİ YANLIŞ EVLİLİKLERDE BÜYÜK BİR ANLAŞMAZLIĞIN KURBANI DAHA FAZLA AİLE KATLİAMLARI VE VAHŞİ BİR CİNAYET BELGESELİ ÇIKIYOR ORTAYA .. HİÇ BİR CİNAYET MASUMCA İŞLENMEZ EN ÖNEMLİSİ PSKOLOJİK TEDAVİ .. SORUNLU AİLELERİN SORUNLARINI AŞMALARI İÇİN YAPILAN VE ALINAN KAÇ ÖNLEM VAR ?. HEP ELLERİNDE CİNAYET ARAÇLARI VAR MAKTUL GÖZÜ DÖNÜNCE HER ŞEKİLDE ACIMASIZCA İŞLEYEBİLİYOR AMA OLAY BİTTİKTEN SONRA AKLI BAŞINA GELSE NE FAYDA .. OLAN OLUYOR KURBAN ÖLÜYOR . ÖLDÜREN ÖMÜR KATİL DAMGASI YİYOR. AŞK CİNAYETLERİ .. KISKANÇLIK CİNAYETLERİ.. VE TOPLUM NE DER CİNAYETLERİ..
TOPLUMUN NE DEDİĞİNE DEĞİL ALLAH'IN NE DEDİĞİNE ÖNEM VERECEK BİR TOPLUM GEREKLİ BİZDE .. HUNHARCA İŞLENEN CİNAYETTE İNSAN GÖZÜ DÖNMÜŞ BİR ŞEKİLDE ÖFKE KUSMASI VE BUNUN NEFSİ MÜDAFA OLARAK CEZANIN ÇOK AZ BİR HAPİS UYGULANIP SONRASINDA SERBEST BIRAKILAN BİR TOPLUMUN VATANDAŞLARIYIZ HEPİMİZ .. ERKEK KADIN İLİŞKİLERİNİN COZUTTUĞU BİR DEVİR .. SEVGİLİME BAKTIN YADA ONA SELAM VERDİN CİNAYETLERİ.. SACIN UZUN GÖZÜN RENKLİ CİNAYETLERİ AMERİKADA ÇAT KAPI İŞLENEN CİNAYETLER AKLI YERİNDE OLAN BİRİ BU TÜR OLAYLARI MASUMCA YADA ADAM HAKLIYDI DİYE GÖRMEZ .. ÖYLE KADINI VURACAKSIN DAN DOĞAN CİNAYETLER
HANGİMİZ DÖRT DÖRTLÜĞÜZ ...? HANGİMİZ ÖRNEK BİR İNSANIZ KENDİ HATALARIMIZ DIŞINDA KULAKTAN DOLMA LAFLAR LA İŞLENDİ ÇOĞU CİNAYET ASLI ASTARI OLMAYAN KONULARDAN DÖKÜLDÜ KANLAR. ONCA İNSANIN HAKKIYLA GİDECEĞİZ HEPİMİZ ÖBÜR DÜNYAYA ... ARTIK KADIN ERKEK CİNAYETLERİNİN YANINA BİR TRAVESTİYE AŞIK OLAN ADAMIN KISKANÇLIK ÜZERİNE İŞLEDİĞİ CİNAYETLER GELDİ GÜN YÜZÜNE AŞK DEDİNİZ AĞLADINIZ YA BENİMSİN YA KARATOPRAĞIN .. KİMSE KİMSEYE AİT OLMADIĞI BİR DÜNYADA NEYİN KURBANLARINI SEÇİYORSUNUZ...
BİRİ ÖBÜRÜNDE HATA ARAMADAN KENDİMİZİ SORGULAYALIM.. VE AŞIĞIM DİYE İŞLEDİĞİNİZ CİNAYETİN NE SİZE NE BAŞKASINA FAYDASI VAR SEVEN GELİR SEVMEYEN GİDER BUNUN ERKEKLİĞİ YÜKSELTTİĞİ YADA KADINLIĞA ONUR KATTIĞI FALAN HEPSİ YALAN.. SEN GELECEĞİNİ DÜŞÜN SANA NE OLACAK DİYE DÜŞÜN RABBİM NE YAZARSA O OLUR HAYATIMIZDA.. GERİSİ YALAN DOLAN....
ZEYNEP ÖZER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
Horrorfaili mechul cinayetler. nefes kesen takipler ve planlanmış ölümler. av mı ? avcı mı? okurken yaşayacaksınız olayları ..