JonBenet Ramsey Cinayeti

1.8K 22 7
                                    

Şimdiii gelelim Dünyalar tatlısı JonBenet Ramsey cinayetine,ve hala bulunamayan katiline.Çok çok güzel bir kız yılbaşı günü öldürülüyor.

Olayın okadar ilginç ayrıntıları varki ağzınız açık kalır.Bu cinayetin araştırmasını yürütmüş detektife bile ulaştım.Neyse....Çocuk Güzellik kraliçesi seçilen Jon Benet Ramsey, Henüz 6 yaşında acımasız birbiçimde öldürülmüş olan ve sus pus tavırlarının da sayesinde katili bir ailesinin TÜRLÜ bulunamamışbir cocukcağız.JonBenet, ailesiyle Colorado'da yaşıyordu. Küçük yaştan Beri güzellik yarışmalarınakatılması için yetiştirilmişti.Saçları Düzenli olarak Sariya boyanan ve sürekli MAKYAJLI ve revü kızıgiysileriyle fotoğrafları çekiliyordu.Yılbaşı arifesinde anne pat ramsey ve baba John ramsey kendievlerinde Dört yüz Kisiye parti verirler.Anne kanseri yeni yemniştir. Baba ise Yilin işadamı seçilerekÖdül almıştır. Partiden iki gün sonra, 26 Aralık 1996 GÜNÜ sabah 05.45 'te Polisi annesi Patsy Ramseyarayarak ve Evin alt katında üç sayfalık bir fidye notu bulduðunu SÖYLER, sırada evde Bulunan Dokuzyaşındaki oğlu burke'ün de uyuyor oldugunu söyleyecektir, ancak 911 records incelenince, burke 'ünUyanık oldugu, ve arkada babasıyla konuştuğu duyulur. Bu notta kizin hayatına karşılık babasından118.000 dolar fidye istenmektedir.

Nota ragmen, polise gidildi ve Sekiz Saat sonra tâlihsiz, küçük kizin cesedi evlerinin bodrum katındabulundu. Polis kimsenin içeriye zorla girmediğini ve fidye kağıdının aileye ait oldugunu belirtti. FidyeMiktarı babasının oğlu çekindeki bonusun rakamıyla aynısıydı. Polis evde Arama yapmak ister. Babahemen Mahzen bölümüne içi özel ve eliyle koymuş gibi küçük kizin cesedini bulur. kizin Basinavurulmuş, Kafatası çökmüştür. Elleri ve boynunda bir kordon vardır ve Sanki boğulmuş Görüntüsüvermektedir.Katilin boğazlama adlı düzeneği kullanmış olması yuksek ihtimal.Aletin Söyle resimlerineulaşabildim.

cinayetin gece 11 ile sabah 5 arasında işlendiği saptanır. çocuk cinsel tacize maruz kalmıştır.ancak uzman tacizin daha önceden de devam eden bir şey olduğunu söylerler. ramsey'ler, çocuğu ölen tipik bir aile gibi davranmaz. hemen avukat tutar. hemen o evden uzaklaşır. polisin yalan makinası talebini üç ay boyunca reddeder. çevredeki pedofili çetelerini tanıdıklarını reddeder, o konuların hiç üstüne gitmez. aileye göre eve giren bir yabancı çocuğu öldürmüştür. ancak kimse o yabancının gece evde evin kağıdı ve evin kalemiyle tam üç sayfa mektup yazmasını açıklayamaz. ayrıca çocuktaki cinsel taciz bulguları üzerine de konuşamazlar. el yazısı testleri tam sonuç vermez.

Ceset ilk bulunduğunda üstü beyaz bir bezle örtü, sag eli beyaz Kumaş icine sarılmış, Boğazı sıkılmışbir haldeydi.

Boynunda'da iki adet elektroşok Tabancası sebebiyle iki adet yara var.

Patsy ve kız kardeşi CIA seks köleleri vardi, Babalarına (CIA) 'devredilmiş ve MKultra olarak KnowNbüyük boy bir travma-Temelli Zihin Kontrol programı ile programlanmış. MKultra programlanmışkatları genellikle suikastçılar, bilgi taşıyıcılar ya da 'katır' seks kölesi veya Illuminati için Cesitli Diğergörevleri Yerine getirmek için kullanılır.Birçok çocuk, sübyancı politikacılar ve Devlet başkanları(Johnny Gosch Alex Konstantin, iddiaları dahil Cathy O'Brien, doğrulanmış ve birçok Devlet, George Bush uzerinde sinirli iken onu taciz ve kızı oldugu için seks kölesi olarak Hizmet etmek içinprogramlanmıştır.

Ayrica fidye notundaki çarpıklıklar su linkte çok ayrıntılı olarak anlatılmıştır.

Teori olarak Annesi Patsy'den de şüpheenenler oldukça fazla.Onunda birkaç delili var şöyleki.

Fidye notundaki elyazısı ile annesinin elyazıları% 72 uyuşmuş fakat DNA'ları uyuşmamış.

Babası John hakkındada teoriler var hemde kanıtlı Şöyleki;

John cinayetten 7AY sonra polise sabah Uyanık oldugunu söylemiştir Oğlu Burke ile birlikte.Ve ikisiEvin arkasında konuşmaktadırlar.Bu CIA tarafındanda kayıtlıdır.

Yani öyle bir durumki herşey Karman çorman.Daha yazsam bayağı uzun yazı cikar ama sıkılmayın diyeşimdilik kesiyorum.Bu konuda araştırmalarıma devam edeceğim.Sağlıcakla Kalin.

Saygılarımla ...

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin