25 yaşındaki Edmund Kemper Pueblo Colorado'daki arabasından çıkdı ve Santa Cruz polisini aradı.Onlara öldürdüğü 8 kadını anlattı.Hattın öbür ucundaki polis ona inanmadı ve tekrar aramasını söledi o da aradı ama hala polisi ikna etmekde başarılı olamamışdı.Böylece tekrar ve tekrar aradı.Her arayışında kurbanlarını nasıl öldürdüğü ve cesetleri ne yaptığı hakkında daha fazla detay verdi.
Sonunda Santa Cruz polisi onu yakalamak için 3 eyalet boyunca araba sürdü Kemper oturup tutuklanması için bekledi.Clarnell Kemper oğlunu ve 2 kızını tek başına yetiştirmişti ve küçük Edmund katı disipline maruz kalmıştı.İddia ettiğine göre sürekli küçük düşürülüyordu.Kemper ilk gençlik yıllarında ailenin 2 kedisini öldürdü.
Gün içinde sık sık bir insandan oyuncak bebek yapmayı hayal ediyordu.İlk cinayetini 15 yaşındabüyük annesi ve babasinla yaşamaya gönderildiğinde işledi.Her ikisini de 1963'ün Ağustos'unda öldürdü.Bu cinayetler için açıklaması da:Sadece büyük annemi vurmanın nasıl hissettiriceğini merak ettim. 6 sene akıl hastanesine konuldu.
Mayıs 1972 ve Şubat 1973 arasında otostop çeken 6 tane kolej öğrencisi kızı arabasına aldı ve öldürdü.Genelde vurur yada bıçaklar sonra onları bagajda saklardı.Annesi uyudukdan sonra da onları eve getirir ve onların cansız bedenlerine tecavüz ederdi. Bazen etlerini keser ve bazen de pişirip yerdi.Eylül 1972 de psikolojik değerlendirmeyi tamamladı.Artık bir tehdit oluşturmadığı için bırakıldı.1973'de Paskalya'dan bir önceki gün cinayetlerinin doruk noktası ve belkide asıl hedefi olan annesini öldürdü.O uyurken çekiçle kafatasına hızlıca vurdu ve daha sonra kafasını kesti.Gırtlağını kesip çıkardıkdan sonra çöp öğütücüde parçaladı.
Daha sonra annesinin bir arkadaşını davet edip aynı usulde onu da öldürdü.Bu cinayetten sonra arabasıyla özgür bir adam olarak son yolculuğuna çıktı.Yol onu Pueblo Colorado'ya götürdü.Yol boyunca kimse onu aramaya çıkmamışdı.Detaylı bir itirafdan sonra 8 cinayetten mahkum edilmişti.Küçükken Kemper kendi idamını hayal ederdi.Çoğu kez boğularak ölürdü.Duruşmasında yargıç nasıl bir cezanın onun için uygun olucağını sordu.
Kemper'ın cevabı ölümüne işkenceydi!!!!!!
"the coed killer"
136'ya yakın iq ya sahip olan bu yaratık california'yı kasıp kavurmuştur.. küçükken cellatçılık oynamaya bayılırmış..tabiy o zamanlar hedefiy hayvanlarmış..bi keresinde kız kardeşine eyer birine aşık olcaksa onun ilk önce ölü olması gerekdiğiniy söylemiş..annesi onu bodruma kapatarak kız kardeşleriniy korkutmasına engel olmaya çalışmış..14 yaşındayken anneannesiniy tüfekle başından vurarak öldürdükten sonra ikinciy balayında olan annesiniy arayarak yaptıklarını anlatmış..annesiy nedeniniy sorunca sadece anneannesiniy öldürmenin nasıl bir duygu olucağı merak ettiğiniy söylemiş.. gönderildiği hastaneden çıktıktan sonra "the coed killer" adıyla anılmaya başlamış.. kurbanlarının kafasını uçurduktan sonra onlara tecavüz edermiş.. daha sonra kopardığı kafaları yakmayı ihmal etmezmiş..son olarakta cesetlerin resminiy çeker ve akşam yemeğinde o günkü kurbanını afiyetle yermiş... daha sonra mahkemede yamyamlık sebebinin öldürdüğü insanların onun bi parçası olmasını istemesiy olduğunu söylemiş..
çok uzun boylu dev gibi bi adam 136 iqya sahip ayrıca annesinin küçükken kilere kapatıp sonrada beyzbol sopasıyla kafatasını çatlattığı küçük oğlan.büyüdüğünde 1973te annesine cevap veren:
" önce kafasını çekiçle kırıyor sonra kopartıyor ve artık dart tahtası olarak kullanmaya başlıyor.sonra kafasız bedene tecavüz ediyor ve sırf annesi "sessiz sakin bi ölüm" (bunu ona küçükken söylermiş) istediği için kesik boğazdan çıkardığı ses tellerini kanalizasyonda yıkıyor.sonra annesinin en yakın arkadaşını çağırıyor akşam yemeğine.onuda kafasını keserek öldürüp,bacağından bi parçayla yamyamlığı deniyor makarna sosunun içinde"
kişi
ama aslında anlatmakla bitmez.büyükbabasıyla büyükannesini sadece nasıl hissettirdiğini görmek için 15 yaşında öldüren adam.
sonrada işte bilinen otostopçu kızlar.
şimdi vaccaville hapishanesine yaşayan küçük kızları gördüğü zaman yanlarına gidip onlara şeker vermek isteyen bi tarafı olduğunu da söyleyen ama genelde ruhunu küçük kızların kafalarının bi çubuğa geçirmiş halde nasıl durduğunu merak eden tarafında saklayan kişi.
"they were dead and i was alive. that was the victory in my case"diyen.
küçükken en sevdiği oyun gaz odasıymış, bir de hayvanlara işkence yapmaktan hoşlanırmış. acaba bu çocuk seri katil olur mu denilecek zamanda değilmiş, adam 48 doğumlu. ilk cinayetini 1964 yılında büyükannesini öldürerek işlemiş, tek merak ettiği onu öldürmenin hissetireceği duygularmış. ardından büyükbabası gelmiş ve geldiği gibi gitmiş. sonra gelsin akıl hastanesinde geçen seneler. buradan çıktığında deli ruhunu muhafaza ettiği yetmiyormuş gibi cüsseside almış başını gitmiş, boy olmuş 205 cm kilo olmuş 150. yine 2 sene sıkmış dişini, 1972'de artık yeter hayal kurduğum diyerek arabasına aldığı iki otostopçu kızı öldürmüş, cesetlerine yapmadığı iğrençlik kalmamış. bunu sevmiş ve yine otostopçu kızları öldürmeye devam etmiş. 1973 yılında başladığı yere dönmüş, ailesinden bir kurban daha almış: annesini. ardından çok üzülür diye düşünüp annesinin arkadaşını eve çağırmış ve onu da öldürmüş. sonra ne olduysa polis arkadaşlarını arayıp bunları ben öldürdüm demiş. ne ceza istersin sorusuna verdiği cevap ise: "işkenceyle ölüm"olmuş. ama ömür boyu hapse mahkum edilmiş.
oldukça sorunlu ailesinin kendisine "guy" dediği seri katil ve nekrofil. edmund emil kemper 18 mart 1948'de doğmuş ve gelecekte ne idük olacağı bu yaşlarda belli olmuştur. kavga ve gürültünün eksik olmadığı ailenin guy üzerindeki ilk etkileri çok küçük yaşlarda belirmeye başlamış ve kızkardeşiyle "gaz odası", "kediyi canlı olarak gömme, deşme ve kafasını koparma" biçiminde oyunlar geliştirmiştir. 8 yaşındayken, öğretmenine aşık olmuş ve kendisiyle dalga geçen kızkardeşinin, "onu niye öpmüyorsun ?" sorusunu, "çünkü o zaman onu önce öldürmem gerekir" biçiminde yanıtlamıştır. 1957'de boşanan anne clarnell, çocukları da yanına alarak montana'ya taşınır. henüz 9 yaşındayken annesi tarafından "a real weirdo" olarak anılmaya başlanmış, aynı odayı ve yatağı paylaşan kızkardeşiyle yakınlığından ürken annesi odalarını ayırmıştır (cinsel tercih). fakat bu karar sürecinin sonunda guy'a bodrum malikânesi uygun görülmüştür. karanlıktan ve örümceklerden korkan guy, bu dönemde "kâbus görme" ve uyur-gezerlik biçiminde tepkiler geliştirmiş fakat bu annesi tarafından kaale alınmamıştır.
13 yaşına geldiğinde, komşu kedilerini öldürüp parçalamaya ve bazı parçalarını saklamaya başlamış, yine aynı yıllarda annesini öldürmek için bir tasarım yapmış ve adını "mother-killing weapon"koyarak annesine de bizzat göstermiştir. evin arka bahçesine, annesinin kafasını, vücudunu ve çeşitli uzuvlarını gömme amaçlı çukurlar kazan guy, o yılllarda "cinayet" olgusu ile bir özgürlük nesnesi olarak gördüğü arabaları ilişkilendirmeye başlamıştır kafasında.
iki kez evden kaçıp los angeles'a babasının yanına yerleşen guy, ilkinde - doğal karşılanacağı üzere- üvey annesinin talebiyle annesinin yanına geri gönderilmiş, ikincisinde ise sürpriz şekilde yapılan babanne ve dede ziyaretinin sonrası orada bırakılmıştır. dedesinin iyi davrandığı guy'ın çiftlikteki hayatı, annesine çok benzeyen baskıcı babanne sayesinde işkenceye dönüşür. 1964'te yeniden annesiyle kalmaya başlar fakat aynı yılın ağustos ayı çiftliğe geri gönderilir. bu sefer daha da baskıcı davranan babannesini korkutup kalp krizinden öldürmeye çalışmış, başaramayınca da, dedesi evde yokken 3 el ateş ederek sonrasında çok kez vücudunu bıçaklamıştır. dedesinin, karısını böyle görerek üzüleceğini bilen guy, eve girmeden onu başının arkasından tek el ateş ederek öldürür. daha sonra dedesini vuruşundan bahsederken, samimi bir şekilde "i did it out of love" diyecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET
Horrorfaili mechul cinayetler. nefes kesen takipler ve planlanmış ölümler. av mı ? avcı mı? okurken yaşayacaksınız olayları ..