Ново начало

61 12 6
                                    

2015.

На следващия ден Аксел звънна на Сюзан и Брук. Говориха доста време. Момчето им каза това, което е искал Били и разказа за списъка му. Аксел и Брук си говориха още дълго след като Сюзан отиде на работа. Обсъждаха най-различни теми и се опознаваха. Младият Търнър разбра, че роднините му в момента живеят в Барселона, тъй като не са искали да останат в Санта Фе. Малко преди да затворят си размениха номерата на мобилните телефони, за да поддържат връзка. След което се разбраха да си пишат по-късно. Когато затвориха Аксел реши да погледне списъка и да изпълни някое и друго желание. Следваше номер 20...."Да летя със самолет". Това може би щеше да затрудни малко момчето, затова реши да се обади на Ели и да я помоли да му помогне с желанието. Срещнаха се на обичайното си място - къщичката на дърво. Ели разказа на Аксел за някакви пилотски курсове, където може да се научи да лети. Това зарадва Търнър и веднага се запътиха натам. След дълги обяснения за пилотирането най-накрая го пуснаха на самолета, но не му позволиха да управлява. Докато летяха, пилотът показваше на Аксел как да управлява и кои бутони е необходимо да знае като за начинаещ. Момчето се умоляваше да пробва да пилотира, но пилотът отказваше. Накрая понеже Аксел стана досаден с непрестанните си молби, пилотът се поддаде. Смениха си местата и под постоянното наблюдение на ментора Аксел внимателно управляваше самолета. Полетът продължи дълго време и горивото беше на свършване. Трябваше да кацат. Пилотът каза на Аксел да намали скоростта и да снижи. Малко преди да кацне обаче загуби контрол и самолетът се удари рязко в земята. Суркаше се по асфалта няколко метра и накрая спря. За щастие Аксел и менторът му бяха невредими. Слязоха от самолета и се отдалечиха от него.

- Знаех си, че не трябва да давам на начинаещ да управлява! - ядосваше се менторът.

Аксел погледна гузно в негова посока и сведе глава. Изведнъж дотича Ели и се метна на врата на приятеля си.

- Боже, Аксел, изкара ми акъла! Добре ли си? - скастри го момичето.

- Да, да, не се притеснявай. - отвърна й той.

- Момче, ти повече няма да стъпиш тук, а колкото до това, че разби самолета, ще се разправям с баща ти. - разкрещя му се менторът.

Аксел погледна уплашено, след което хвана Ели за ръката и побърза да избяга. Когато се прибра вкъщи баща му го очакваше с телефон в ръка и разгневен поглед.

Santa FeWhere stories live. Discover now