2015.
На следващия ден Аксел се събуди от виковете на баща си. Стана от леглото и изнервен отиде при него, за да види какво иска.
- Татко, защо си се развикал, искам да спя. – намръщи му се момчето.
- Ели се обади! Искаше да знае в колко ще я вземеш за бала. Казах й, че в 8 ще си пред тях. – вълнуваше се Рон, което бе доста странно за сина му. – Защо не ми каза, че ще водиш Ели на бала, глупав син такъв!
Аксел беше потресен. Не знаеше как да отвърне, затова просто стоеше и гледаше баща си с невярващ поглед. Точно когато се закани да попита Рон какво по дяволите му става, Роналд го прекъсна.
- Стига ме гледа така, момче! Започвай да се оправяш, отиваме в мола да ти купим костюм. Чакам те в колата. – с това казано Рон излезе от къщата, оставяйки безмълвния си син сам.
След като се отърси, Аксел се върна в стаята си, изми се, навлече една тениска и едни дънки, обу се и се качи в колата при баща си.
Когато стигнаха до мола, Рон замъкна сина си до един магазин, казвайки на продавача какво търсят. След това се започна мъчението, поне за Аксел. Изпробва стотици костюми, но нито един не му стоеше както трябва. Изведнъж с крайчеца на окото си забеляза един тъмно син, който много му хареса. Помоли един от служителите да му го донесе, след това влезе в пробната. Костюмът му бе по мярка и Аксел изглеждаше страхотно в него, затова каза на баща си, че ще вземе този и Рон ведната плати на продавача. После минаха през „Pizza Hut", за да обядват, тъй като вече бе 1 часа, след което се прибраха.
Междувременно Ели беше излязла с приятелката си Ейми, високо момиче със стройна фигура и дълга до раменете черна коса, за да си купят рокли. Вече бяха прегледали почти всички магазини, но без успех. Остана им само един, но бяха изморени, затова решиха първо да се отбият в Старбъкс.
- Е, Ели, с кого ще ходиш на танците? – завърза разговор Ейми.
- С Аксел. – отвърна Ели радостно.
- Аксел? Аксел Търнър? Най – готиното момче в училище? Наистина? Браво, Ели! От кога сте заедно? – не спря да задава въпроси чернокосото момиче.
Ели се изчерви и сведе глава, промърморвайки, че с Аксел са просто приятели, след което каза на Ейми си, че все още трябва да си купят рокли, затова си платиха кафетата и тръгнаха към последния магазин. Сигурно един час търсиха подходящите рокли и накрая се спряха на две. Ели си хареса една небесно синя, а Ейми – алено червена. Платиха за роклите и доволни напуснаха магазина и отидоха в къщата на младата Смит, за да се приготвят. Отне им часове да се гримират и да си направят прически, но успяха да се оправят на време. В 7:30 гаджето на Ейми – Лиъм дойде да вземе приятелката си и Ели остана сама, затова, за да отбие време започна да гледа телевизия.
BINABASA MO ANG
Santa Fe
Teen FictionКакво би искал от живота младежът Били Рок, в какъв мъж се е превърнал и как го е изиграл животът, това са въпроси, чиито отговори година след година ще търсим и откриваме. Историята, която един мъж, изправен пред трудностите на живота и множество и...