çürüyen çiçekler

870 111 46
                                    

bir geçiş bölümü gibi...
sanırım birkaç şeyi ucundan öğrenebiliriz bu bölümde :)

yorumlarınızı heyeecanla bekliyorummm❤️❤️
oy sınırı:30
yorum sınırı:60

***

bölüm4

"Sizleri odanıza bırakma sözüm vardı."

Lee Minho'nun sesi daha deminden beri ölüm sessizliği olan masadaki herkesin ona bakmasını sağladığında Prens yüzüne kondurduğu en sahte fakat etkileyici olduğunu bildiği gülümsemesi ile 7 çift gözde gözlerini gezdirdi.

"Siz bize böyle gülümserken nasıl hayır diyebiliriz ki?"

Seungmin'in sesiyle Minho kıkırdarken parmaklarını uzun sarı tutamlarına getirip birkaç saçın yüzüne düşmesine ve yüzünü kapatmasına imkan tanıdı.

"Sizi daha demin sorduğum sorular ile kızdırdıysam özür dilerim."diyen Hyunjin'in yumuşak ses tonuyla omega omuzlarını silkti.

"Aşk olsun, kızar mıyım ben sizlere hiç?Hele benim gibi küçük bir omega sizler gibi alfa ve betalara nasıl karşı gelebilir?"

Minho konuşurken sözlerine tezat bir şekilde gözlerini cüretkarca karşısında olan tüm bedenlerle gezdirirken önüne gelen saçlarla birlikte bir omega gibi gözükmüyordu, bu yüzden de fazlasıyla tehlikeli duruyordu.

Yanlarından geçen etkinlikteki alfa ve omegalar Prensin yedi genci incelediği belli olan bakışlarından dolayı bulundukları masalarına kıskançlık içinde bakarken Minho diğer insanları daha da hırslandırmak için yedi gence bedenini eğdiğinde yedi genç şaşkınlık içinde karşılık vermek için eğildi.

Minho eğildikleri için birbirlerine yaklaşan bedenlere yönelik fısıldadı.
"Düşünüyorum da herkesi geri çevirmelerinize yönelik bugün biriniz odasına misafir olabilirim."

"Ne diyorsunuz siz öyle Prensim?" diyen Chan gözlerini arzuyla Minho'ya döktüğünde ona aynı şekilde bakan omega ile içi titredi.
"O kadar çok masanıza insan getirttim ki belki zor durumda kalmışsınızdır diye düşündüm."

"Bir de küçük omeganızın size yardımcı olmasını arzulamışsınızdır diye düşündüm .Size imkan tanıyabilmek adına teklif etmek istedim sadece."

Hyunjin, Prensin sürekli değişen ruh halleri yüzünden tuhaf hissederken Jisung'un sert sesi ile hafifçe sıçradı."Böyle sözler söylemeyin."

Minho sesini yükselten alfanın yaydığı feromonu soluduğu gibi heyecanlanırken yasak olmasına rağmen parmak uçlarını alfanın çenesine koyarak elini küçük çıkıntıya yerleştirdi.
"Niye yoksa böyle konuştuğum zaman çok mu azıyorsun Jisung?"

Jisung büyükçe yutkunurken Minho elinin altında hissettiği yutkunuşla gülümsedi.

"Sanırım ağzı bozuk birisisiniz."

Chan'ın aniden konuşması ile Minho elini Jisungtan çekerek parmak uçlarını Chan'ın gördüğünden beri dokunmak istediği giydiği kıyafetten hafifçe gözüken karın kaslarına değdirdi.

Ortama yayılan feromon bir anlığına herkesin başını döndürürken Minho gülümseyerek parmak uçlarındaki kaslara hafifçe baskı yaptıktan sonra ellerini masaya yerleştirdi.

Untouchable Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin