sakura ve seojun

561 78 40
                                    


11.5 bölüm

20 sene önce

"Yapabileceğin hiçbir şey yok mu?"

Kral, yatakta kanlar içinde yatan sevgilisine bakamadın kolları arasındaki bebeği yatağa bıraktığı gibi ağlarcasına mırıldandığında yanlarındaki ebe başını çaresizce öne eğdi.Konuşmasına bile gerek yoktu.Öyle ki kim böylesine doğumda kan kaybetmiş bir kadını görürse görsün bundan sağ çıkma ihtimalinin olmadığını bilebilirdi.

"Üzgünüm."Kadın kollarına bulaşmış kanı temizlemek adına karnına bağlı havluya ellerini götürüp silerken konuştuğunda Kral güçlükle yutkundu.

Sevgilisini kurtarması adına başka hiçbir çare yok mu diyerek ebenin ayaklarına kapanmak istiyordu ama o kadar gururluydu ki daha deminden beri son nefesini bebeğine bakarak veren bedeni izlemek kadına sevgilisi için yardım dilenmekten daha kolay gelmişti.

Gerçi yardım dilense bile artık Sakura'nın kurtulamayacağına emindi.

Bu ölü sevgilisinin anlattığı lanetti ve gerçekleşmişti.

Sakura'sı...şimdi ölüydü.Ve hala öylesine güzeldi ki....

Küçüklükten beri hizmetinde olan kadın baskın alfa olduğu halde öylesine güzeldi ki bir omega eşi olduğu halde kendisini Sakura'nın büyüsünden alıkoyamamış, ona aşık olmuştu.
Ve bir süre sonra da Seojun,Bir Kral olarak yapmaması gereken tek şeyi yapmış kendisi de alfa olduğu halde başka bir alfayı hamile bırakmıştı.

Sadece omega eşinin haberi olduğu 9 aydır saklanan gizli hamilelik bugün sevgilisinin ölümü ile son bulmuştu işte.

"Kralım burayı temizlemek adına hizmetlileri ne zaman çağırayım ?"

Ebenin sesi hatıralarından uzaklaşmasını sağlarken yatan bedenden gözlerini ayırmadan "On dakika sonra." dedi."On dakika sonra tabutla gelsinler."

Emri alan ebe hem hizmetlilere haber vermek hem de Kral'ı yalnız bırakmak adına odadan ayrıldığında Seojun sevgilisinin ayaklarının ucuna bıraktığı bebeğine baktı yeniden.

Minho...İsmini eşinin aylar öncesinden koyduğu lanetli doğacağını eşinin sürekli hissettiğini söyleyerek beklediği çocuklarıydı.

Ve doğduğundan beri de ağlamıyordu. Hatta öylesine sessizdi ki daha demin kucağındayken hızlı kalp atışlarını ve küçük tatlı nefeslerin koluna çarpışını hissetmese onun da aynı sevgilisi gibi yaşamadığını zannederdi.

Bebeğe sevinmesine imkan vermeyen Kanlar içerisinde yatan sevgilisine baktı yeniden.

Bebeğin aksine o kadar güzel bir gülümsemeyle duruyordu ki sevgilisi Kral hala onun yaşadığını iddia edebilirdi.

Oysa daha demin ölmeden önce sıkıca kavradığı bebeğini sevgilisinin kolları arasından alırken kadının kalp atışlarını olmadığını fazlasıyla fark etmişti.

İki bedenin doğum ve ölümü böylesine zıtlıkla yaşaması hafifçe tebessüm etmesini sağlarken dolan gözlerini kapatıp sevgilisine doğru fısıldadı.

"Sakura'm"

Kapanan gözleri ardından gözyaşları yanaklarından yavaşça süzülürken elini sevgilisinin küçük çehresine yerleştirdi.Parmaklarının ucunda hissettiği soğuklukla irkilirken eğilip son kez Sakura'sının bedenin kanla karışık kokusunu içine çekti.

Bunun yaşanacağının farkındaydı Sakura ve Kral fark etmese de aylar içinde de kabullenmişti öleceğini.

Sonuçta bildiği lanetin kendisini es geçmeyeceğini kabullenmemek için aptal olmak gerekirdi.Yani Kral'ın yaptığı aptallık gibi...

Untouchable Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin