***12.bölüm:
Lee Minho gördüğü düşten boğazının fazlasıyla kuruması yüzünden uyandığında uzandığı koltuğun belini ağrıtması yüzünden kaşları çatılmış, huysuz bir ifadeyle kalktı.
Dünki Jeongin'le buluşmasından sonra öylesine kafası karışmıştı ki ondan ayrılıp da odasına girdiği gibi kıyafetlerini değiştirmeden uyuyakalmıştı.
Ve ona çok tanıdık gelen korkunç bir rüya görmüştü.Kesinlikle bugün akşam annesini yanına çağırtmalıydı.
"Gelebilir miyim efendim?"
Düşüncelerini bölen sese eşlik eden kapının tıklatılmasıyla "Gel." dediğinde içeri giren iyi görünümlü tanımadığı sarışın adam eğildi.
Kapıdaki askerlerin bu tanımadığı kişinin kapısını çalmasına izin vermesi Minho'nun karşısında eğilmiş halde bekleyen bu adamın Seo Changbin'in bir hizmetlisi olduğunu gösteriyordu.Tahminlerinde yanılmadığını adamın konuşmasıyla da anladı.
"Efendim Seo Changbin'den bir haber getirdim.Ben Prensimin hizmetlilerden biriyim.İzin verirseniz haberi size söylemek isterim."
"Söyle." dedi Minho gözlerini devirerek."Ve kafanı da kaldır.Eğik durma."
Sarışın adam hızlıca başını kaldırdı fakat Prensin gözlerine bakmak yerine arkadaki pencereye odakladı bakışlarını.
"Efendim, Prensim eğer mümkün olursa sizi burdan bir saat uzak olan bir gölün yanına götürmek istiyormuş.Onaylayıp onaylamamanıza göre yer değişikliği yapacakmış."
"Kendi hizmetlilerimi götürebildiğim sürece her yere giderim."
Minho bu saçma şey için haber getiren adamı umursamadan üstündekileri çıkarmaya başlarken bir yandan da konuşuyordu.
"Göl güzel olabilir...Fakat ona söyleyin ben yüzmeyi bilmiyorum.Tehlikeli bir durum yaşanmaması içim gayret göstermeli."Kıpkırmızı bi halde yere bakmaya başlayan sarışın adamın kıpkırmızı olmasının tek nedeni omeganın çıplak vücudunu görmesi olurken kendine gelmeye çalışarak konuştu.
"T-tabi söylerim efendim.Çı-Çıkabilir miyim?"
Minho gerilen adamın durumunu fark ederken ilkte neden böylesine kızarık durduğunu anlamadı fakat bir anda duyumsamaya başladığı baharatlı koku ile sarışın bedenin omega olmadığını fark etti.
Utançla gözlerini büyürken Kulaklarının kızardığını hissetti.Ağlamak üzere olduğunu gösteren bir sesle "Çıkabilirsin." dediğinde sarışın adam hızlı adımlarla odadan ayrıldı.
"Minho..Çok aptalsın çok."
Kendi kendine mırıldanırken hissettiği utancı yenemeden bedenini küvete yerleştirdiğinde dudaklarını birbirine bastırdı.Bugün Seo Changbin'le buluşması için kafasını toparlamak zorundaydı.
***
"Çok güzel olmuşsunuz."
At arabasının yanında bekleyen ve kendisini gördüğü konuşan Changin'i gören Minho gülümsedi.
Üstünde olan mavi takım belini öylesine sıkıştırıyordu ki beta hafif kızarmaya başlayan Prense at arabasını gösterdiğinde omega zar zor merdivenleri çıkabildi.
"Bir sorun mu var?"
"Changbin." dedi Minho kemerini gevşetmeye başlarken."Kusura bakmazsan şunu çıkartmam lazım...Yoksa nefes alamayacağım bununla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untouchable
FanfictionUlaşılmazlığı ile ün salan Prens Lee Minho babası öldüğü zaman kendisi ile evlenmek isteyen 7 erkekten birini seçmek zorundaydı ~omegaverse~