Mazhar ve Reyhan muayene için hastaneye gelmişlerdir.Doktor hanım onları karşılar.
Doktor: Buyrun hoş geldiniz.
Mazhar: Hoşbulduk.
Doktor: Doktor arkadaş bana durumu anlattı öncelikle bir kaç test yapmamız gerekecek. Hazır mısınız Reyhan hanım?
Reyhan biraz korkmuş ve tedirgindir.Mazhar'ın yüzüne bakar, Mazhar'ın ona güven dolu bir gülümsemesini görür.
Reyhan: Hazırım. Evet.Yapılan testler bitmiştir sonuçları bir kaç gün sonra belli olacaktır. Reyhan ve Mazhar doktora teşekkür eder hastaneden ayrılırlar. Reyhan hem yorgun hem de düşünceli düşünceli pencereden bakmaktadır. Mazhar bunu farkeder onu keyfini yerine getirmek ister.
Mazhar: Huu huu komşu kızı
Reyhan: Efendim Mazhar.
Mazhar: Aklıma geldi de sen oralarda araba falan kullanmadım di mi? İçinde ki trafik canavarıyla İstanbul tanıştı başka bir şehir de tanışmasın gerek yok yani.
Reyhan: Trafik mi canavarıı. Ne trafik canavarlığı mı gördün Allah aşkına.
Mazhar: Hatırlatmıyayım istersen.
Reyhan: Aman işte hep senin yüzünden ki.
Mazhar: Buyur kabak yine benim başıma patladı.
Reyhan: Tabii ki senin yüzünden sen iyi bir öğretmen değilmişsin ki demek ki.
Mazhar: Kızım ben kimlere öğretiysem usta şoför oldular sorun öğrencide.
Reyhan: Kimlere öğrettiysem. Ek iş olarak genç kızlara direksiyon dersi verip kendi ağına mı düşürüyordun acaba yaşlı kurt.
Mazhar: Güzelim sen harcanıyorsun buralarda sen şöyle bir dizi falan yaz en az 100 bölüm garanti. Ne senaryo yazdın be.
Reyhan: Hıı çok biliyorsun sen.
Mazhar: Çok biliyorum tabii.En çok da seni biliyorum ama.
Evlerin önüne gelmişlerdir.Mazhar arabayı durdurur.
Reyhan: Sen var ya sen.
Mazhar: Eee ben var ya ben.Reyhan Mazhar'ın yanığına bir öpücük kondurur ve hızlıca arabanın içinden çıkar.Mazhar arabada tek kalmıştır;
- Deli bu kız ya deli.
Sabah olmuştur. Mazhar her gün Reyhan'ı okula bırakıyordur. Yine Reyhan'la birlikte okula gitmek için aşağı iner Reyhan'ların kapısını çalar. Kapıyı Fahriye açar;
F: Günaydın Mazharcan.
M: Günaydın Fahriye. Benim ki hazır değil mi geç kalıcaz bak yine.
F: İçeride hazırlanıyor gelir şimdi.Benim çıkmam lazım Mazhar hadi görüşürüz.
M:Görüşürüz Fahriye.M: Reyhannn, güzelim geç kalıyoruz hadi ama artık.
Reyhan çıkar kısa bir etek, üstüne de renkli bir bluz giymiş saçlarını da lüle lüle yapmıştır.Mazhar uzun uzun baştan ayağa Reyhan'a bakar.Reyhan ne oldu der gibi bir bakış atar.M: Kızım bu ne hal?!
R: Haiiyy olmamış mı, uymamışlar di mi ben iki dakika bekle şu bluzu çıkartayım başka...
M: Ne bluzu sen o eteği çıkar eteği.
R: Niye ki olmamış mı yakışmamış mı?
M:Yani ben ortada pek bir etek göremediğim için bilemiyorum yakıştı mı. O ne be iki karış.
R: Ne iki karışı ya baya uzun bu etek. Hem ben bu eteği seviyorum hadi çıkalım geç kaldık.
M:Hadi canım önce o eteği değiştir sonra çıkalım.
R:Yaa sen ne zamandır benim giysilerime karışıyorsun ki?
M:Tam da şuandan itibaren.
R: Çıkartmıyorum ben bu eteği çok sevdim.
M: Hiç bir yere gitmiyoruz o zaman. Hadi çay koy sen banada içeyim bari.
R: Yaa ne demek gitmiyoruz. Hem sen niye taktın ki bu eteğe bu kadar.
M:Rengini sevmedim, desenini sevmedim oldu mu gülüm?
R: Hııı anladım ben. Sen beni kıskandın di mi?
M: Ne münasebet asla.
R:Neden o zaman ya niye.
M: Yahu kırk yılın başı birşey istedik iki saat kafa tutuyorsun sevmedim işte. Değiştirsen kırmasan nişanlıcığını n'olur.
R: Peki bu seferlik kırmayım o zaman.Bekle sen ben geliyorum hemen.Reyhan bu sefer bir pantolon giymiştir. Mazhar'ın yanına gelir.
R: Olmuş mu Mazhar bey?
M: Süper olmuş balsuratlım.Mazhar Reyhan'ın elinden tutar evden çıkarlar.Mazhar Reyhan'ı okula bıraktıktan sonra mimarlık ofisine geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.