Reyhan hemen bir taksiye atlar ve hızlıca uzaklaşır. Mazhar'da hemen vosvos'una biner onu takip eder belli etmeden. Reyhan polis evine gelir.Mazhar da vosvos polis evinin hemen yakınına park eder ve bütün gece orada bekler. Sabah olur Mazhar uyanır her tarafı tutulmuştur. Etrafa bakınırken tam o sırada Reyhan çıkar ve polislerden biraz uzaklaşınca Mazhar hemen karşısına çıkar bir eliyle tutulan belini tutar;R: Haiiyyy sen nerden çıktın ya?
M: Bi de soruyor. Hadi bin vosvos'a gidiyoruz.Tam bu sırada bir taksi geçer Reyhan onu durdur.
R: Ben şimdi bu taksiye binip gidiyorum sen vosvosunla gidebilirsin.
Taksiye biner. Mazhar her tarafı tutulduğu için doğru düzgün hareket edemez Reyhanın arkasından;
M: Hele bir evleninim bunların hesabını tek tek sorucam sana komşu kızı.
Arabasına biner Reyhan'ı takip eder. Reyhan okula gelmiştir Mazhar arkasından koşar yetişir ve kolundan tutar;
M: Yeter Reyhan konuşmamız lazım.
R: Konuştuk bitti Mazhar.
M: Ne demek bitti ya. Öperken hiç öyle demiyordun ama.
R:O da benden sana ayrılığın hediyesi olsun.Reyhan gitmeye çalışır Mazhar engeller yanlarına Kenan gelir bu sırada;
M: Bir sen eksiktin şimdi.
K: Efendim..
M: Yok birşey. Biz Reyhan'la özel birşey konuşuyoruz gider misin arkadaşım.
R: Hayır konuşmuyoruz bitti.
M: Rey-han! Bana bir sebeb söylemeden hiç birşey bitemez.
R: İyi o zaman söylemeyecektim ama sen istedin.Göz ucuyla Kenan'a bakar;
R: Biz... Kenanla birlikte olmaya karar verdik oldu mu?
M: Nee.
R:Duydun işte artık ikna olmuşsundur sanırım.
M: Yalan söylüyorsun.Kenan Reyhan yakınlaşır;
K: Yalan falan yok gerçek bu kabullen.
R: Biz gidelim artık.
Reyhan ve Mazhar uzaklaşır. Mazhar ise şok olmuştur ne yapacağını bilmez. Ama Reyhan'ın Söylediklerine asla inanmaz bu işin içinde bir iş olduğunu anlar ve bir karar verir. Okulda Reyhan'ı aramaya koyulur ve bankta otururken bulur yanına gider Reyhan yanına gelene kadar onu farketmez.
M: Reyhan buldum sonunda seni.
R: Mazhar yine...
M: Yok ben başka birşey diyeceğim.
R: Ne?
M: Şey ben biraz abartım bu ayrılık olayını galiba. Şey diyecektim mutluluklar dileyecektim size.
R: Mutluluklar bize??
M: Evet. Bir de artık arkadaş olabiliriz di mi. Bence hiç sorun olmaz.
R: Arkadaş biz ikimiz?
M: Evet bana karşı birşey hissetmediğine göre hiç bir sorun olmaz bence.
R: Hıı evet yani..Tamam tabii olabiliriz olur yani.
M: Tamam o zaman komşu kızı.
R: Tamam o zaman komşu oğlu.Mazhar elini uzatır el ele sıkışırlar ikiside bir birinin gözlerine bakar;
R: Benim derse gitmem lazım. Görüşürüz.
M: Görüşürüz komşu kızı.Ne diyor bu Mazhar ya ne diyor.Arkadaş olalımda neymiş. Yani o benle arkadaş olmak istediğine göre hiç kızmadımı yani beni sevmiy...Sayko n'olcak. İstediğin de bu değil miydi zaten Reyhan noluyor şimdi. Yani buydu da offf neyse ya.
Reyhan dersten çıkar okuldaki pastacılık kursuna gider güzel güzel kurabiyeler yapar bir kaba koyar bahçede yürürken biriyle çarpışır ve kurabiyeler yere saçılır;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.