Mazhar ile Reyhan balaylarının son iki haftasına gelmişlerdir zaman su gibi akıp geçmiştir. Bir arabaya bineler Mazhar daha Reyhan arabaya binmeden şoföre gideceği yeri der.
R: Mazhar'ım bu sefer ki rotamız neresi acaba bizim?
M: Hıımm bu sefer ki rotamız süpriz.
R: Haiiyy süpriz mii. Çok merak ettim şimdi. Ya söylesene nereye gidicez.
M: Süpriz dedik işte az sabret aa.
R: Tamam sabredelim bakalım.Şoför Mazhar ve Reyhan'ı bir havalanına getirir. Mazhar bagajdan bavulları indirir Reyhan merak içindedir.
M: Reyhan hadi beni takip et.
R: Tamam hadi söyle artık ama.
M: Geldik işte sabret.Mazhar dış hatlara gider ve tabelada ki yazılara bakar ve Reyhan'ı alır bir yerde otururlar.
R: Mazhar burası dış hatlar.
M: Ne kadar da zeki bir eşim var.
R: Maz-haar.
M: Tamam anlatıyoruz güzelim. Biraz da Avrupa görelim dedim. Şimdi burdan ilk olarak İspanya'ya gidicez ordan İtalya'ya Roma falan gezicez ve ordaaan
R: Eee ordann?
M: Ordan da Mars'a.
R: Yok Paris'e.
M: Evet Paris'e.
R: Mazhaaar yaa. Sen nasıl bi adamsın böyle. Unutmamışsın demek.
M: Unutur muyum hiç canparçam.Reyhan güzel güzel Mazhar'ına bakar ve kocaman sarılır Mazhar da ona sarılır ve yanağına bir öpücük kondurur. Uçağa biner ilk durak olan İspanya'ya giderler. Hemen bir otele yerleşir dinlenirler. Ertesi gün şehrin en güzel yerlerini gezerler. Sonraki gün ise Barcelona'ya geçerler.
M: Buraya kadar gelmişken Barça'ya selam çakmaz olmaz di mi?
R: Olmaz tabii çak çak çak viva Barça hey.Birlikte Barcelona'ın maçına giderler. Mazhar da Rehan da maç izlemekten çok keyif alırlar ikisi de futbolu seviyordur. Birlikte GOOOOOOL diye bağırıp sarılırlar bir gün de böyle biter. Bir kaç gün daha İspanya'da gezdikten sonra İtalya'ya geçerler. Roma'ta geçerler ve meşhur aşıklar çeşmesine giderler. Reyhan oranın geleneklerine göre bir bozul para ister Mazhar'dan havuza atmak için.
M: Bence buna hiç gerek yok.
R: Nedenmiş o?
M: Bizim aşkımız zaten efsane bu çeşme neymiş ki bizim aşkımız yanında.
R: Gerçekten öyle mi?
M: Reyhan şüphen mi var?Reyhan Mazhar'a yakınlaşır ellerini tutar;
R: Belki herşey ama herşeyden şüphem ola bilir ama bundan olmaz asla.
Reyhan Mazhar'ın yanağına bir öpücük kondurur ve yollarına devam ederler. İtalya turunu da bitirdikten sonra sıra esas yere Paris'e gelmiştir. İlk gün biraz dinlenirler ikinci gün eyfer kulesine giderler. Akşama Mazhar Reyhan için çok güzel bir yerde Reyhan'ı yemeğe götürecektir. Reyhandan gizli ona güzel sade bir gece kıyafeti alır yataklarının üstüne koyar Reyhan'a çaktırmadan. Odaya girince Reyhan paketi görür;
R: Aaa Mazhar bu ne böyle.
M: Aç bakalım beğenecek misin?
R: Ayyy Mazhar bu ne güzel bir elbise böyle.
M: Zevkim iydir.
R: Hıı belli.
M: Nerden belli.
R: Bunu benim değil senin söylemen lazım yakışıklı.
M: Senden belli tabii ki güzelim.
R: Eee niye aldın ki bunu sevgili eşim benim.
M: Bu akşam güzel bir yerde yemeğe gidiyoruz. Hatta geç kalıcaz bu gidişle hazırlan hadi çabuk bir iki.Reyhan elbisesini giyinir Mazhar da güzel bir siyah takım giyinir. İkisi de çok şık olurlar. Mazhar Reyhan'ın elinden tutar ve mekana giriş yaparlar. İkisi de güzellikleriyle herkesin ilgisini çeker. Bir masaya oturur ve yemeğe başlarlar. Garson gelir Mazhar fransızca konuşur bir şeyler sipariş eder.
R: Paşa beyimiz Fransıza da biliyor.
M: Eh yani biraz.
R: Bu kadar çok şeyi nasıl biliyorsun sen ya?
M: Yaani biraz meraklı bir insanım diyelim.
R: Diyelim diyelim öylesin üstün kişilik.
M: Seneler sonra sayko'luk tan üstün insanlığa terfi ettik bunu da yazın ReyMaz tarihi.
R: Yok o sayko'luk baki hep var ama üstün insanlık da var.
M: Bir kurtulamıycaz yani bu sayko'luktan.
R: Ama saykoluğun da ayrı güzel.
M: Öylemi diyorsunuz çok sevgili eşim.
R: Tabii ki çok sevgili sayko üstün insan kocacığım.Bu sırada kemancı yanlarına gelir ve dansa çağırır gibi romantik birşeyler çalar. İkisi de bir birine bakar ve gözlerinden dansa kalkmak istemediklerini birbirinin anlarlar. İkisi de bu kalabalık dans etmek istemez utanırlar. Yemek biter dıları çıkar karanlıkta sokaklarda dolanırlar. Bu sırada hafif şiddetli bir yağmur başlar.
M: Hadi gel saklanım bir yere.
R: Niye ki çok güzel yağıyor bırak ıslanalım.
M: Kızım hasta olucan bak olmaz.
R: Yanımda sen varken bana birşey olmaz.Reyhan bom boş sokakta biriken sular üstünde zıplayarak Mazhar'a sular sıçrattır elliyle yağmur damlalarıyla oynar gibi hareketler yapar. Mazhar da aynı onun gibi biriken sularda zıplamaya başlar. Yukarlardan bir yerden romantik bir müzik sesi gelir Reyhan ilk başta duyamaz ama Mazhar duyar Reyhan'a yaklaşır elini tutar;
M: Bu dansı bana lütfeder misiniz yağmur güzelli?
R: Bu ömür sizin yağmurun yakışıklısı.Birlikte keyifle dans etmeye başlarlar. Mazhar ellerinin arasından Reyhan'ı döndürür kolunun üzerine yatırır gibi yapar. Müthiş bir uyumla dans ederler ama müziğin sesi gittikçe azalır ve biter Reyhan kendini geri çeker;
R: Eee müzik bitti ya.
Mazhar belinden tutar Reyhan'ı kendine doğru çeker ıslak vücutları birbirine yapışır.
M: Müzik bizim içimizde yağmur güzeli. Senin gözlerinin içinde mesala hiç bitmeyen bir müzik var.
R: Senin bakışlarında da var mesala o hiç bitmeyen müzik.Mazhar boynundan tutar iyice Reyhan'ı kendine yakınlaştırır dudaklarına yakınlaşır ve tutkula öper. Reyhan da elinin Mazhar'ın beline atar aynı şekilde ona karşılık verir. Bom boş sokakta bir Reyhan bir Mazhar bir de hiç bitmeyen aşkları vardır. Uzun bir süre öylece birbirlerine kenetlenirler.
Aradan iki gün geçer ve Reyhan ile Mazhar balaylarını bitirir İstanbul'a dönerler. İstanbul akşam saatlerinde dönerler.
M: Reyhan burdan bizim tosbağanın yanına gidelim onunla dönelim evimize.
R: Taksiyle dönelim işte Mazhar geç oldu şimdi.
M: Ama gitseydik çok geç değil.
R: Mzledin di mi tobağanı.
M: Tosbağamızı.
R: Tamam hadi gidip alalım tosbağamızı.
M: Ne kadar da anlayışlı bir eş canım canım. (Yanağından öper)
R: Tamam Mazhar herkesin içinde.
M: Aşka geldim bi an n'apayım.Tosbağay'ı alır eve doğru yol slmaya başlarlar. Yol karanlık ve boş gibidir.
M: Reyhan kemerini bağlasana güzelim.
R: Yok ys yol bom boş baksana gerek yok.
M: Reyhan tak lütfen
R: Üfff ta...Bu sırada karşı yönden hızla bir araba üstlerine doğru gelir Mazhar ne yapacağını bilemez kaçmaya çalışır;
R:Mazhaar noluyoor?!!
M: Bu adam ne yaptığını bilmiyor Reyhan kemerin Reyhaaan!!Araba çok hızlı geliyordur ve hızlaa vosvosa çarpar.
M: Reyhaaaaan!!!
R: Mazhaaaaar!!!Mazhar kafsını direksiyona çarpar Reyhan ise vosvos'dan dışarı fırlar.
___________________________
Bu sıralar çok geç yazıyorum farkındayım ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Finale çok az kalmasa da yaklaşıldığını belirtip huzurlarınızdan ayrılıyorum efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomantizmBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.