R: Evimizin anahtarı sende di mi Mazhar. Biz böyle boyalar elimizde gidiyoruz kapıda kalmayalım şimdi.
M: Ben de tabii, ben senin gibi şaşkın mıyım unutur muyum.
R: Bık bık bık çok bilmiş. Kapıyı aç da girelim hadi.
M: Buyrunuz boyacı güzeli.
R: Teşekkürler sakalı boyacı.
M: Sakalı boyacı mı? İnsan bi boyacıların en yakışıklısı der en karizmatiği der.
R: Yok daha neler.
M: Öyle olsun.
R: Bana diyorsun sen çocuk gibisin valla boyacıların en karizmatik, en yakışıklı en sakallısı. Oldu mu?
M: Ehh işte idare eder. Yine laf tutun şu işi çabucak bitirelim daha mobilya bakmaya gideceğiz.
R: Tamam burdan başlayalım işte. Hangi renk olacaktı burası.
M: Yatak odası açık yeşil, mutfak açık gök mavisi, diğer yerler ise krem rengi olacak demiştik sanki.
R: Evet öyle demiştik sanki. Boyama operasyonu başlasın o zaman.
M: Başlasın bakalım.Reyhan ile Mazhar kısa sürede bütün evi boyarlar neredeyse son bir duvar kalmış onu boyuyorlardır.
M: Sen bizim evin duvarlarını mı boyadın kendi üstünü mü boyadın acaba?
R: Ya amaa!
M: Yani bu renklerde açmış seni yakışmış yani.
R: Ne komik. Boya yaparken olur öyle sıçradı birazcık işte.
M: Biraz-cık.Ben de neden hiç sıçramadı acaba.
R: Çünkü sen üstün kişiliksin. (Bu kısmı sessiz der)
M: Efendim?
R: Yok birşey.Reyhan fırçayı kovaya batırır ve yanlışlıkla boyayı Mazhar'ın üstüne döker gibi yapar.
R: Ayyy hay aksi nasıl oldu anlamadım ki.
M: Ya n'aptın Reyhan ya off.
R: Yanlışlıkla sıçradı. (Gülerek)
M: Demek yanlışlıkla sıçradı. Maç başlasın o zaman.
R: Ne maçı.Mazhar da aynı Reyhan gibi yapar ve boyayı Reyhan'ın üzerine döker.
M: Hay aksi yanlışlıkla sıç-ra-dı bak.
R: Bunu yapayacaktınız sayın Mazhar kişisi. Bak ya yine yanlışlıkla yüzüne sürdüm fırçayı.Reyhan fırça elinde koşar Mazhar da elinde fırçayla onu kovalar ve yakalar.
M: Yakalandınız boyacılar güzeli.
R: Sen şimdi o fırçayı benim yüzeme sürmezsin di mi kıyamazsın bana.M: Açık mavi sana çok yakışacak bence.
R: Yok yok yak...
M: Valla çok güzel oldun.
R: Pis gıcık.
M: Sen başlattın hiç kusura bakma.
R: Maçı kim kazandı şimdi.
M: Aslında ben kazanırdım da seni ezmek istemedim o yüzden berabere bitti.
R: "ezmek istememişmiş" Ben farklı bir galibiyet alırdım asıl da neyse.
M: Tamam tamam. Biz bu halde nasıl dışarı çıkıcaz şimdi. Eve git bi de duş al, boşa iş çıkarttın var ya.
R: Boya bitti zaten hemen gidip hallederiz işte ne var.
M: Bizim evlere geçene kadar birileri görmese bari şu halime bak bütün karizma nakout.
R: Ne kıymetli karizman varmış be.Birşey olmaz gidelim hadi.
M: Kıymetli tabii kızım.Reyhan ile Mazhar evlerine geçer boyalardan kurtulur mobilya bakmak için bir mobilyacıya geçerler.
- Buyurun efendim hoş geldiniz.
M: Hoş bulduk. Biz yakında evleniyoruz da salon, yatak odası, mutfak komple bir evin eşyalarına bakıcaz yani.
- Tamam buyrun. Yatak odasından başlayalım isterseniz.
M: Oluur.
- Bu yeni geldi çok kul...
M: Bu çok abartılı.
- Bu modelimiz de...
R: Bunun rengi çok koyu.
- Tam olarak nasıl birşey istiyorsunuz?
R: Sade ama güzel iç açıcı.
M: Rahat kullanışlı.
- Bu model tam sizin tarifinize göre.
R: Aaa evet bu güzel sanki.
- Siz inceleyin isterseniz ben diğer bir müşteriye bakıp hemen geliyorum.
R: Mazhar nasıl beğendin mi ben sevdim sanki.
M: Bi dakika yatağa bakalım yatak önemli. Sonuçta...
R: Mazhar ne diyorsun sen.
M: Ne diyorum iyi uyku için iyi yatak şart onu diyorum. Sen ne sandın canım.
R: Hıı ben de aynı onu sandım.
M: Ne güzel hep aynı şeyleri düşünüyoruz. Bu tamam mıdır alıyor muyuz?
R: Bence tamam.
M: Bence de tamam. Hadi digerlerine de karar verelim bitsin bu iş de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.