Düğün haberini herkese veren Reyhan ile Mazhar'ı tatlı bir telaş alır. Bugün emlakçıyla ev bakılacak sonra düğün mekanı seçilecek bir sürü iş vardır. Sabah erkenden Mazhar Reyhan'ların kapısına gelir.
M: Günaydın Fahriye.
F: Günaydıınlar damat bey.
M: Damat beyin gelini neredeler acaba?
F: Gelir şim... Geldi.
R: Günaydın Mazhar'ım.
M: Günaydın da hadi çabuk çıkalım artık bir sürü işimiz var.
R: Tam ben hazırım çantamı da alayım hadi görüşürüz Fahriye.
F: Güle güle.
R: Haiyyy geri dön geri dön.
M: Yine noldu ya.
R: Telefonumu unutmuşum.
M: Bir gün beni de unutacaksın diye inan ki çok korkuyorum. Şaşkınlığın bu kadarı.
R: Yalnız herşeyi çok iyi bilen Mazhar bey; siz birşeyi atladınız.
M: Neyi atlamışım acaba?
R: O unuttuklarımın hepsi kafada sen buradasın. (Kalbini gösterir) .O yüzden o iş yaş.
M: Size bir sır versin mi herşeyi bilen Mazhar bey?
R: Versinler bakalım.
M: Benden duymuş olmayın ama siz de buradasınız (elini kalbine götürür) buna tıpta "ömrümce hep adım adım heryerde seni aradım, ben kalbimden başka yerde inan seni bulamadım" sendromu deniliyor.Reyhan Mazharına güzel güzel bakar ve gülümser sonra el ele tutuşup yollarına devam ederler. Emlakçının yanına varır evlere bakmaya başlarlar. İki üç evden sonra ikisinin de tam istediği gibi bir ev bulurlar. İki oda bir salon mutfağı geniş ferah güzel bur evdir.
M: Beğendin mi tamam mıdır?
R: Beğendim ben çok güzel bizimkilere de yakın hem.
M: Ama bu eve bi boya badana gerekir. Olmaz böyle.
R: İyi tamam biz yaparız işte.
M: Kızım bu kadar telaşın içinde nasıl vakit bulacaz çağırırız bir usta halleder işte.
R: Ya ne kadar vaktimizi alacak ki Ayşemlerin evden de tecrübeliyiz zaten hem burası bizim evimiz olacak biz boyayalım.
M: Öyle diyorsun.
R: Hıı
M: Öyle olsun o zaman güzelim.Emlakçıyla tüm anlaşmaları yapıp evi kiralarlar. Buradan düğün mekanı seçmek için bir düğün organizasyonları yapan yere giderler.
- Hoşgeldiniz.
M: Hoşbulduk. Biz düğün mekanı bakacaktık.
- Nasıl bir mekan istiyorsunuz?
M: Nasıl bir mekan bakıyoruz. ( Reyhan'a dönerek)
R: Iımmm şey kır düğünü olsun böyle yeşillikler içinde. Ya da denize yakın bir yer olsun denizi görsün. Ya da sence nasıl olsun.
M: Sen nasıl istersen öyle olsun.
- Bakınız şöyle bir mekan var hep denize hem de kırlık bir mekan açık hava ne dersiniz.
R: Evet bu çok güzel tam kafamda ki gibi. Bu olsun mu Mazhar'ım?
M: Olsun tabii.
- Bir de düğün konsepti kafanızda nasıl bir düğün var.
ReyMaz: Sade olsun.
- Sade bir düğün başka.
R: Çiçekler olsun.
- Hangi renkler ağırlıkta olsun?
R: Beyaz ve..
ReyMaz: Yeşil
- Çok uyumlu bir çiftsiniz anladığım kadarıyla.
R: Teşekkürler hihi. Yalnız yeşilin açık bir tonu olsun.
- Ben size bir katalog vereyim buradan masalar, yemek takımları, çiçekler hepsini seçin. Onlar doğrultusunda bizde sizin istediğiniz konsepti yapmaya çalışalım.
R: Tamam.Reyhan ile Mazhar kataloğa bakar, ikisi birlikte herşeyi seçerler. Kataloğu teslim ederler.
- Tek bir mesele kaldı.
M: Ne kaldı artık ya?
- Müzik meselesi.
M: Müzik..
- Canlı müzik mi, istediğiniz sanatçı grup var mı. Hangi tarz müzikler istersiniz. Giriş şarkınız ne olacak, ilk dans şarkınız ne olacak.
M: Bunların hepsini sana bırakıyorum Reyhan.
R: Asıl ben sana bırakıyorum. Müzikten sen benden çok daha iyi anlıyorsun.
M: Ama..
R: Ama falan yok hadi.
M: Canlı müzik olsun öncelikle. Yani bize uygun birşeyler olsun. Halk müziği sanat müziği, öyle yabancılar gibi olmasın. Sonra giriş şarkısı... Ne olsun.. Müslüm babadan "hangimiz sevmedik" nasıl olur?
R: Çok güzel olur.
M: Tamam o olsun.
- İlk dans şarkısı.
M: O da Cengiz Baba'dan olsun. Saklı düşler. Uygun mudur?
R: Uygundur.
M: Bir de oyun havaları, halay önemli bunlar.
- Tamamdır. Hepsini kayda aldım. Aklınıza başka şeylerde geldikçe bizi araya bilirsiniz biz de sürekli sizinle irtibatta olacağız.
M: Tamam teşekkürler.
R: Teşekkürler iyi günler.
- İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.