Sen Kaybettin

292 15 2
                                    

M: Reyhaaan. Reyhan n'oldu sana.

Mazhar kucağına yığılan Reyhan'a bakakalmıştır. Bir anlık şaşkınlıktan sonra kucağında vosvos'a taşır Reyhan'ı koltuğa yatırır ve hemen en yakında ki hastaneye hızlıca sürmeye başlar.

M: Çok mu üstüne geldim komşu kızı. N'aptım ben ya n'aptım. Hadi aç o güzel gözlerini artık.

Hasteneye yetişirler Mazhar hemen Reyhan'ı taşır ve doktorların gösterdiği bir odaya yatırır ve Mazhar'ı zorlada olsa odadan çıkarırlar. Bir süre sonra doktor çıkar;

M: Doktor bey n'olmuş Reyhan nasıl. İyi di mi iyi.
D: Endişelenecek birşey yok. Ufak bir gıda zehirlenmesi, sanırım son kullanma tarihi geçmiş birşey yemiş. Bünyesi zayıf olduğu içinde dayanamamış bayılmış. Bir serum taktık bir kaç saat kendine gelir.
M: Gıda zehirlenmesi mi? Nasıl oldu ki? Neyse ben onun yanımda durabilir miyim?
D: Tabii geçebilirsiniz.

M: Ah be komşu kızı şimdi de ben mi seni zehirledim acaba. Ama olamaz ki o zaman bende..Aklımı çıkardın komşu kızı aklımı.

Mazhar Reyhan'ın elinden tutar başını yatağının kenarına koyar ve biraz sonra uyumaya başlar. Bir süre sonra Reyhan uyanır;

R: Haiyy inanmıyorum ama ya. Offf öğrendim di mi öğrendin kahretsin.
M: Güzelim ne oluyor. Bir sakin bayıldın hasteneye geldik ama iyisin şimdi.
R: Sus Mazhar herşeyi öğrendin işte ya.
M: Neyi öğrendim kızım valla hiç birşey anlamıyorum artık.
R: Ben de inandım. Benim vücudumda ki kistin tehlikeli bir bölgeye kaydığını, hayati risk taşıdığını hatta yakında öleceğimi öğrendin işte.
M: Nee... Sen ne diyorsun Reyhan.
R: Haiyy bilmiyor muydun gerçekten. Off Reyhan herşeyi kendi ağzınla söyledin.
M: Reyhan ben gelicem şimdi.

Mazhar hızla odadan çıkar. Şok olmuştur kendini toparlar hemen doktorun yanına gider doktora olanları anlatır ve gerekli testlerin yapılmasını ister. Doktorlar hemen gerekli testleri yapar Mazhar herşeyle ilgilenir doktorluk bilgilerinden az çok olanları anlar. Bütün testler biter doktor sonuçları açıklar;

D: Gerekli olan bütün testleri hatta sizin ısrarınızla daha da fazlasını yaptık. Reyhan hanım'ın vücudunda bir kist var evet ama bu asla hayati bir tehlike taşımıyor sadece çocuğunun olmasına engel olan bir kist başka bir etkisi yok. Siz de bakın isterseniz sanırım siz de doktorsunuz.
M: Yok sadece doktorluğu teğet geçmiş biriyim diyelim.

Mazhar bütün sonuçlara en ince ayrıntısına kadar bakar sonuçlar gerçekten doktorun dediği gibidir emin olur ve Reyhan'ın yanına gider.

M: Reyhan.
R: Mazhar ben konuşmak istemiyorum.
M: Ben istiyorum. Sana kim dedi bu hayati kist meselesini?
R: Kim diyecek doktor dedi.
M: Reyhan öyle birşey yok sen hayati risk taşımıyorsun.
R: Ben de inandım Mazhar. Lütfen beni kandırmaya çalışma.
M: Ne kandırması kızım bütün testlerini tekrar yaptılar doktor ayrı ben ayrı baktım yok öyle birşey.
R: Sen gerçeği kabul etmek istemiyorsun bence.
M: İnatsın inat. Kalk gidiyoruz.
R: Nereye ya?
M: Sana o saçmalıkları söyleyen doktora.

Mazhar ile Reyhan arabalarına binip doktorun yanına giderler. Mazhar sinirli bir şekilde odaya girer ve kapıyı sertçe kapatır.

Doktor: Ho...Hoşgeldiniz.
M: Hiç hoşgelmedik aslında Reyhan'a uydurduğunuz saçmalıkları bir de bana anlattın mesala. Ya siz ne biçim bir doktorsunuz.
R: Mazhaar.
M: Sen karışma Reyhan. Evet sizi dinliyoruz.
D: Ben söylediklerinizden hiç birşey anlamadım.
M: Şöyle anlatayım Reyhan'a hayati risk taşıyorsunuz diye niye yalan söylediniz mesela.
D: Ben şey...
M: Bütün testleri yaptık yok öyle birşey yok. İnsanları üzmek hoşunuza mı gidiyor sizin.
D: Ama beni.. Gerçekten bilmediğiniz şeyler.
M: Sizin de var insanlık gibi. Sizi polise..
D: Lütfen yapmayın lütfen size herşeyi anlatıcam.
M: Ne anlatacaksınız acaba.
D: O gün Reyhan gelmişti tek başına sonra da siz gelmiştiniz. O gün hayati risk taşıdığını söyledim evet. Ama sonra çok büyük bir yanlış olduğunu test sonuçlarının karıştığını farkettim.
M: Niye söylemediniz niye?
D: Söylemek istedim ama o engel oldu beni tehdit etti.
M: Kim?
D: Şey Kenan bey.
R&M : Kenan bey mi?!
R: Ama nasıl olur.
M: Herşey beklenir o zibididen.
D: O gün Kenan Beyle Reyhan hanım birlikte gelmişlerdi.
M: Kenan'la birlikte bunu sonra konuşucağız Reyhan hanım.
D: Ben tam herşeyi açıklayacaktım ki Reyhan Hanım'ın telefonu çaldı ve dışarı çıktı. Kenan bey bana anlatın dedi sonra bende anlattım karışıklık olduğunu. Bunları söylersem beni doktorluktan ihraç ettireceğini söyledi ve daha bir çok şeyle tehdit etti. Ben de mecbur kaldım gerçekten istemezdim. Çok üzgünüm.

Doktor ağlamaya başlar.
R: Ağlamayın lütfen..
M: Pislik herif. Size hiç birşey demiyorum çünkü siz de mağdur sayılırsınız. Ben asıl pislikten sorucam bunun hesabını.

Hastaneden çıkarlar.

M: İnandın mı şimdi komşu kızı.
R: İnandım.
M: Yine bana hiç birşey anlatmadan kaçıp gitmeyi tercih ettin..
R: Mazhar.. Ne yapa bilirdim öleceği düşünüyordum sana bu acıyı yaşatmak istemedim.
M. Tamam tamam bir daha sakın kullanma o kelimeyi. Bütün bunları beni çok sevdiğinden yaptığını bilmesem sana çok fena kızıcam komşu kızı.
R: Kızamazsın di mi bana kıyamazsın hihi.
M: Hihiymiş Kenan ile doktorda ne işin vardı senin.
R: Ya ben ona hiç birşey demedim bir anda çıktı öyle karşıma.
M: Göstericem ben ona göstericem.

Bu sırada yazlık eve gelirler;

M: Sen burada kal biraz ben bir kaç saate gelirim sonra bizim evlere geçeriz.
R: Sen nereye?
M: Bir işim var.
R: Mazhar bak bırak..
M: Reyhan sen lütfen karışma.
R: Kendine dikkat et tamam mı? Burada bekliycem ben seni.

Reyhan uzanır Mazhar'ın yanağına bir öpücük kondurur.

M: Kendine dikkat edecek ben değilim başkası.

Mazhar arabıyı hızlıca hareket ettirip Kenen'ın Şirketine gider. Şirket binasına girer. Hiç kimseye sormadan kendini Kenan'ın odasına atar.

K: Sana kapı çalmak diye birşey öğretmediler mi hanzo bey.
M: Sana da insanlık diye birşey öğretmediler mi kekocan.
K: Çıkar mısın lütfen.
M: Oyun bitti Kenan the end.
K: Ne oyunu ya yine başladın saçmalamaya.

Mazhar Kenan'a yakınlaşır ve yakasından tutar iki eliyle.

M: Doktoru tehdit edip Reyhan'ı öleceğine inandırıp benden uzaklaştırıp kendine yakınlaştırma oyunu.
K: Yok...Yok öyle birşey.
M: Kapa çeneni Reyhan'ı üzdüğün her anın, her dakikanın, her saniyenin hesabını sorucam senden.
K: Reyhan seni haketmiyor o benim gibi...

Mazhar bir yumruk atar.
M: Demiştim ya kekocan bu bir savaşsa sen kaybedeceksin ve ben gelip yüzüne diyeceğim "sen kaybettin" diye. Sen kaybettin, senin kötü kalbin kaybetti.

Mazhar bir yumruk daha atar ve Kenan yere serilir.
M: Sana daha fazlasını da yapardım da elimi kirlettiğime değmezsin be.

Mazhar çıkar gider.

----------------------------------------------

Kenan için Mazhar'ın kullandığı "keko" münasebetli bir okuruma selam olsun. Mazhar keko'ya bir de "can" ekledi çünkü Kenan arkadaşımız biraz tiki bir arkadaş. Kenan Doğulu'da "rütbeni bilicen" şarkısı da Kenan beyimize gelsin. Okuyan gözlerinize sağlık efenim. :))

Kalbimin Kayıp Yanı            Buldum seni bırakmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin