Sabah olur Reyhan'ın başı Mazhar'ın göğsünde Mazhar'ın elide Reyhan'ın üstünde yan yana uyuyorlardır. Biraz geç bir saate ilk Mazhar uyanır Reyhan'ı uyandırmamak için yavaş yavaş hareketler yaparak döner ve Reyhan'a bakmaya başlar, tam bu sırada Reyhan da uyanır.
M: Uyandırdım ben seni.
R: Yoo ben öyle kendi kendime uyandım.
M: Hıı tamam o zaman günaydın güzel gözlü eşim.Reyhan'ın dudağına küçük bir öpücük kondurur.
R: Sana da günaydın Dünya'nın en karizmatik kocası.
M: Eee şey nerde hani?
R: Ney nerde Mazhar?
M: ney olacak benim günaydın öpücüğüm bugün böyle yapan yarın kim...Reyhan dudaklarına küçük bir öpücük kondurur ve Mazhar'ı böylece susturur.
M: Sen hep beni böyle susturacaksın ben gevezelik de bir dünya markası olurum yalnız.
R: Yok yok olma öyle. Kalk hadi acıktım ben.
M: Yani ben de.Reyhan eline bir havlu alır ve odadaki banyoya girecekken Mazhar'da diğer yandan gelir ve ikisi de aynı anda kapıya elini atar.
R: Önce ben geldim ben banyo edicem. Hem kadınlara öncelik di mi?
M: O dediğin sadece tehlikeli anlarda oluyor yalnız.
R: (Sesizce) Ne kadar da odun bir erkek.
M: Efendim?
R: Yok bir-şey.
M: Bak yorgunum, duşa ihtiyacım var hem ben hemen çıkarım hiç uzatmam sen kim bilir ne kadar kalırsın.
R: Niyeymiş ben de erken çıkarım bir kere.
M: Bir kere inatlaşmasan. Benim saçım az erkeğim hemen çıkarım işte.
R: Yook olmaz vaz-geç-mem.
M: Beraber girelim o zaman.
R: Neee.
M: Yok birşey benim güzeller güzelim. Şimdi ben banyodayken sen git çayı koy sonra ben çıkınca da gideyim ikimize enfes bir kahvaltı hazırlıyım sen duştayken sonra beraber kahvaltı edelim. Nasıl?
R: Hıımm düşüneyim biraz. Kahvaltıyı sen hazırlayacaksın demek ki... O zaman varım. Sen gir duşa ben de çayı koyayım.
M: Melek gibi melek kocasının sözünü nasıl da dinlermiş (yanağından bir makas alır)
R: Cıvıma hemen hadi çabuk bir iki.Reyhan çayı koymaya mutfağa gider. Mazhar duşunu alır sonra Reyhan girer banyoya. Bu arada Mazhar kahvaltıyı hazırlar. Peynirleri ince ve standart boyutlarda keser, zeytin, domates, reçel çıkartır çok güzel bir omlet hazırlar. Sofrayı da hazırladıktan sonra Reyhan gelir. Duştan çıktıktan sonra üzerine hafif yazlık bir elbise giyinmiştir.
R: Oo sofra hazır bakıyorum da.
M: Bizim işimizi hem en iyisinden hem de en çabuğundan yaparız güzelim.
R: Sofra da çok güzel. O kadar çok acıkmış ki herşeyi yiye bilirim.
M: Ne tesadüf ben de.İkisi de keyif içinde kahvaltılarını yaparlar.
M: Reyhanım bugün mü çıkalım yola yarın mı?
R: Haiiyyy ne yolu şimdi.
M: Ne yolu kızım balayı yolu. Konuşmuştuk ya biz seninle.
R: Unutmuşum onu ben.
M: Çok ilginç sen ve unutmak.
R: Maaaazhar!
M: Tamam tamam. Ben herşeyi ayarladım aslında. Ekim'e kadar balayındayız. İş yok okul yok sadece sen ve ben varız.
R: Çok uzun değil mi? Ömer'ler sensiz yapabilecek mi?
M: Ben işin benim tarafıyla ilgili bir çok şeyi gitmeden biz gelene kadar yetecek şekilde halletim hiç bir sorun olmaz o yüzden.
R: Tamam o zaman.
M: Bir de ben bütün plan organizasyonu yaptım. Seninle bir daha bakalım gezmek istediğin yerler falan varsa ekleyelim.
R: Gerek yok ki.
M: Nedenmiş o?
R: Çünkü sen beni benden iyi tanıyorsun. Kesin benim sevdiğim yerleri eklemişsindir çok güzel bir plan yapmışsındır.
M: Ben bilmem beyim bilir diyorsun.
R: Hıı öyle diyorum.
M: Eee bugün mü çıkalım yarın mı?
R: Yarın sabah erkenden kalkıp çıkalım bugün geç oldu artık.
M: Bence de gayet mantıklı.
R: Mantıklı olacak tabii ben dedim Reyhan Bar..
M: Neee?
R: Reyhan Kirmaaaan!Mazhar gülümser beraber sofrayı toplarlar.
R: Eee n'apıcaz biz şimdi film falan mı izlesek?
M: Fim diyorsun?
R: Senin başka bir fikrin varsa?
M: Tamam film izleyelim. Ben de film dvd'leri vardı sen onlara bak olmazsa internetten buluruz bir şeyler.
R: Yine vampirli, hayaletli falanlı filanlı olmasın.
M: Yok canım, ben öyle bir insanı mıyım?Mazhar dvd'leri getirmeye gider Reuhan arkasından;
R: Tabii tabi.
Mazhar getirir dvd'leri Reyhan bakmaya başlar.
R: Ketrin Zeta Zort teyzenin de filmi varmış hıı.
M: Heee ona bakalım o çok güzeldir.
R: Yok Brad'li bir filme bakalım da gözümüz gönlümüz açılsın.
M: O sarı kafa mı açacak gözünü gönlünü.
R: Tabiii adamda bir karizma var fiyuuu.
M: Onun karizmasını tamamen etkisiz elamana çevirecek karizma duruyor var yanında güzelim.
R: Hıım diyorsun.
M: Diyorum. Şüphen mi var Reyhan şüphen mi var.Mazhar gözlerini Reyhan'ın gözlerine yakınlaştırır.
R: Gözlerim ne diyor.
M: Yok diyor. Bu sakalı Dünya'nın en karizmatik adamı diyor.
R: Başka bir şey de diyor iyi bak.
M: Ehh biraz da ukala sanki diyor.
R: Tebrikler şak şak.
M: Dur o zaman bir ödülü hakketim.Reyhan'ın dudağına bir öpücük kondurur.
R: Aaa tamam film seçiyoruz işte şurda.
M: Seç bakalım.
R: Karar veremedim ki sen de birşey de. Fight Clup mı izlesek en kültünden.
M: Kült diyorsun? Tamam izleyelim bari.Salonda ki büyük koltuğa otururlar. Daha doğrusu Reyhan oturur Mazhar da onun dizlerine yatar beraber filmi izlerler. Filmden sonra beraber yemek hazırlar yerler bütün birbirleriyle şakalaşırlar. Erkenden yatarlar çünkü yarın balayı rotası için erkenden yola çıkılacaktır.
___________________________
Alın size evli mi evli bir Reyhan ile Mazhar. Beğenmişsinizdir umarım keyifli okumalar. :)
Baştaki ReyMaz shopu twitterdan alıntıdır. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.