"Senin mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler."- Charles Bukowski
-----------------------
Bu günlerdenn bahar şenliği. Hohooyt çok mutluyum ki. Bu Fahrişko uyuyor mu hâlâ.
- Fahriskoo kalsana artık ama ya hadi güzel bir kahvaltı yapıp okula geçelim.
F: Kızım daha kargalar kahvaltı masalarına yeni oturmuşken bizim acelemiz ne acaba?
R: Bugün bahar şenliği var unuttun mu. Okulu ne güzel süslemişlerdir, ne aktiviteler vardır şimdi hihihi.
F: Reyhan sen bir gün büyüyebilecek misin acaba çok merak ediyorum.
R: Hımmm yani onu bende bilmiyorum ama etme sen merak bak ben güzel bi kahvaltı hazırlıyorum sabah erkenden kalkıp kekte yaptım çabucak şu yataktan çıkıyorsun ona göre.
F: Yuh keki ne ara yaptın sen yani ne zaman kalktın da yaptın o keki.
Mutfağa geçtim kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Peynirler zeytinler güzel bir omlet yapayım bi de ohh tamam çay da hazır. Tam bu sırada kapı çaldı;
R: Fahriiye kapıya bak sen işim var benim.
F: Tamam tamam. Ooo günaydın Mazhar kardeş.
M: Günaydın. Siz daha hazır değil misiniz ya ben kalkalı ne kadar oldu. Hem bugün bahar şenliği var okula gidelim hemen ne güzeldir.
F: Mazhar kardeş sana çok önemli bir şey söylemek istiyorum.
M: Evet dinliyorum.
F: Hani bizim bu deli kız var ya dağlar kızı Reyhan hani bi de sen varsın ya Mazhar kardeş. Yani sen ve o, yani siz ikiniz net hatta çok net ruhikizlerisiniz belirtmek istedim.
M: Ne demek ruh ikizliği bizim işimiz bizim ata sporumuz .
R: Faaahriyee sen kiminle konuşuyorsun öyle kapı...Aaa Mazhar'ım.
M: Günaydın güzelim.Eee sen hazırsın Fahriye sen de hazırlan çıkalım hadi hem kantinde işlerim var benim.
F: Tamam şimdi hazırlanırım ben.
R: Fahriye dur önce kahvaltı edelim çok güzel sofra hazırladım ben baksana.
F: Yok ben okulda ederim hazırlanayım şimdi hem benim de dersim car geç kalmayalım. Siz Mazharla edin.
R:Sen kahvaltı etmedin di mi. Ben hiç sevmem ki tek başıma yemek yemeyi.
M: Yani aslında kahvaltı ettim ama..
R: Yaaa
M: Yani bu güzel sofraya da hayır diyemiycem galiba.
R: Haiyy yaşasın sen geç otur ben çayları alıp geleyim.
M: Valla yaşadın Mazhar sofraya bak. On parmağında on marifet maşallah.
R: Çaylar geldii. Bir şey mi diyordun sen?
M: Yoo.
Beraber kahvaltımızı ettik, masayı da beraber topladık bu sırada da Fahriye hazır oldu. Beraber çıktık okula doğru yol aldık. Ben ve Fahriye dersimize Mazharsa kantine doğru yol aldı.Dersten çıktım kantine indim ne göreyim Mazhar geçmiş kantinin başına kimsede yok tek başına yetişmeye çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kayıp Yanı Buldum seni bırakmam
RomanceBeni Böyle Sev dizisinin efsane aşkları Reyhan ve Mazhar'ın yani ReyMaz'ın yarım kalan hikayesinin devamıdır. Hikaye son bölüm Mazhar ve Reyhan'ın Masal'a birlikte geçirdikleri günden başlar.