Üdvözletem emberek.
Nem akarom itt a részek után rondítani a sort egy ilyen felesleges dologgal, de néhány álmatlan éjszakán át üldöző gondolatnak úgy gondolom itt az ideje engednem még akkor is, ha megbánom és nem sokkal később leszedem.
Néhány nap különbséggel, de már két éves a könyv. Ez kicsit furcsa érzésekkel tölt el, olyan mintha most kezdtem volna bele az írásba a hőn szeretett röplabdajátékos karakterről, akiről akkor még semmi magyar tartalmat nem láttam wattpadon. -mymelo micsoda nosztalgia...
Igazából már több, mint egy éve szívódtam fel nyom nélkül, addig pedig, fogalmazzunk úgy, nem állt meg nálam az élet, szoksához híven.
Egy viszont nem változott. Ugyanúgy célom még befejezni ezt az irományt, úgy lennék a legnyugodtabb, ha ennek lenne egy lezárása és végre elkönyvelhetem magamban, hogy igenis sikerült valamit befejezni, amit elkezdtem. A sok minden, amire nem vagyok büszke az eddigiekkel kapcsolatban, nos, tegyük félre. Az a múlt részét képezi, mindenki hibázhat, a fejlődés kulcsa az ezekből való tanulást jelenti. Ehhez a könyvhöz pedig sok érzelem és emlék köt, talán ez lesz az ugródeszka, hogy nem csak az ösztöneimre hagyatkozok, ha egy résszel kell összeállni, "mert már régen volt".
Mikor visszaléptem ebbe a fiókomba, kicsit meghökkentő számú értesítést kaptam, így el is öntött a bűntudat, hogy csak úgy leléptem megint, lógva hagyva a történéseket.
Tudom, hogy nem tartoztam magyarázattal, mert nem azért vannak a könyvet olvasó emberek, hogy azt nézzék velem mi van, hanem a történet miatt, csak valamiért szükségesnek éreztem megmondani, hogy nincs itt vége, előbb vagy utóbb úgyis felbukkanok megint, hiszen a szeretetem Suna iránt nem hagyott alább még ennyi év után sem, gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki így van ezzel. Akiket pedig még érdekel ez a valami, amit eddig publikáltam, nem akarom cserben hagyni őket, ráadásul pont a tetőpont közelében.Privát üzenetben mindig elérhető ember leszek, ha valakinek szüksége van valakire, akivel beszélhet, nem hiszem, hogy kijelentkezek innen már egyhamar, nyakamon a téliszünet.
Köszönöm mindenkinek, aki hagyott kommentet, voteolt, olvasólistába helyezte a könyvet, sokat jelent, tényleg.
A mihamarabbi viszontlátásra, legyetek jók, nézzetek haikyuut<3
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑹𝒐𝒎𝒆𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝑱𝒖𝒍𝒊𝒆𝒕 ♡ sᴜɴᴀ ʀɪɴᴛᴀʀᴏ ғғ.
FanfictionEgy történet, melyben Rómeót a plátói szerelem mérgezi, Júliát pedig keserves múltja kísérti. A fájdalmas emóciók, melyeknek láncai szívüket szorongatják, nem eresztik addig, amíg egymásra nem találnak.