Selamün aleyküm 👋
Nabeeer.
Kaç gündür bölüm atmıyorum özlendikmi kshskbd.
Çok heycanlıyım aslında şunların olayları bir açıklığa kavuştursaydık jsbsjdb.
🌻
Sümeyye ile o konuyu konuştuktan sonra konuyu kapatmış ve biraz daha bahçede oturduktan sonra kalkmıştık. Şimdi ise hocalar ile hep beraber çay demlemiş ve çay içiyorduk.
Konu dönüp dolaşıp 2 hafta sonra olan mevlid kandiline gelmişti.
" Bizde kızlarla hediye çekilişi yapıcaz cuma günü" Hazal'ın söylediği ile başımla onayladım
"Bizde yapıcaz. Kızlar çok istiyor, birde hep beraber aynı elbiseden alalım diyorlar ama bakalım bir" genelde kandillerde hediye çekilişi yapardık ve bu sefer artı olarak kızlar elbisede alalım demişlerdi. Benim için sorun yoktu alırdım ama kızlar bir ailelelerine danışacaklardı.
" Bizimkilerde elbise alalım dediler. Hatta aldık biz yani sipariş ettik bir iki güne gelir" Elif hoca 2. Sınıf arapça hocasıydı ve bu sözleri söyleyende Elif hocaydı.
Hazal karnını tutup
" Ya ben kilo aldım, ve hala yiyorum" hazalın tuttuğu karnına bakıp birde yüzüne baktım. Genelde kilo aldığında yanaklarından belli oluyordu
" Saçmalama istersen almamışsın kilo falan." Hazal emin olmayıp bir karnına bakıp birde bana bakıyordu. Elif hocada bana destek verip
" Aynen Hazal kilo almamışsın aynısı gibi duruyorsun."
" Hazal almamış olabilir ama ben aldım ya. 5 kilo fazlam var, ay ben yürüyüş yapmaya karar verdim. Yarından itibaren terasta 45 dakika boyunca yürürcem." Tuğçe hocanın konuşması ile Elif hocada onunla beraber yürüyüş yapmaya karar vermişti. Teras kapalıydı kimse görmeyeceği için bir sorun olmuyordu.
Çaylarını içen hocalar farklı yerlere giderlerken bende kendi bardağımı alıp koltuğun üzerine oturdum.
" Efnan yarın nöbetçi hoca senmişsin." Sümeyye listeden kafasını kaldırıp bana bakarken ağzımın içinde homurdandım.
" Gerçektenmi ya. Of, hiç sevmiyorum nöbetçi olmayı" Hazal benim bu halime gülerken ben hala homurdanıyordum. Nöbetçi olmak bütün kızların nazlarını çekmek gibi birşeydi resmen. Namaz vakitlerinde safa geçiriyorduk gece sabah ve Teheccüd namazına kaldırıyorduk, yatış saatinde ise hepsinin uyuması için başlarında bekliyorduk. Tabi uyurlarsa, genelde çoğu uyumuyordu ve bende uykuya düşkün olduğum için o saatlerde sinirli oluyordum.
Telefonumu alıp gece için saat kurdum ve telefonu kapatıp cebime koydum.
Biraz sonra Sümeyyenin telefonuna gelen üst üste gelen bildirim sesiyle kafamı o tarafa çevirdim. Sümeyye kısa bir an bana bakıp geri telefonuna dönerken kaşlarımı kaldırdım ve geri umursamayıp arkama yaslanıp telefonumla oynamaya başladım.
🌻
Gece telefonumun alarmı ile kalktım ve alarmı kapatıp ayılmak için yatakta biraz oturdum.
Biraz olsun ayılmam ile yanımdaki Sümeyye'yi kaldıdım hocaları uyandırması için. Sümeyye hocaları uyandırırken bende kalktım ve abdest almak için abdestliğe girdim. Abdest alıp yemenimide yaptıktan sonra üzerime hırka giyip yukarıya çıkmaya başladım. Her nöbetçi hocanın birde yardımcı talebesi oluyordu benimde bugünki nöbetçi talebem ikinci sınıflardaki Gamze idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÛTENÂ
SpiritualMÛTENÂ / Özenilmiş, Özenle yapılmış. .... En yakın arkadaşının abisi ile görücü usulü tanışan kızımız. Annesinin ve babannesinin baskısına dayanamayan oğlumuz. Görücü usulü bir tanışma. Efnan & Oğuz Alp.. ... & Yazım hataları vardır ona göre kitab...