22.

9.4K 532 211
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Sınırı biraz fazla koymuşum galiba kanzkqniwnwi geçilmedi. Daha fazla bekletmemek için bölümü atıyorum.

Neyse yeni sınırımız

110 oy 110 yorum

Sınırı geçseniz de geçmesenizde iki güne falan atarım. Yinede siz sınırı geçmeye bakın lütfen.

Yorumlarda görüşürüz ❤️

...
🌻

Sabah kahvaltısını yapmış ortalığı toparlamış ve boş boş oturuyorduk. Canım sıkılmaya başlamıştı daha bir hafta olmadan.

Kursta en azından vakit geçiyordu ama evde vakit de geçmiyordu.

En sonunda akşam için tatlı yapmaya karar verip ayağa kalktım ve mutfağa geçtim.

Annem birazdan teyzemlerle gidecekti banada teklif etmişti ama ben istememiştim. Canım sıkılıyordu ama teyzemlere de gitmek istemiyordum.

Sonunda mutfağa geçip hangi tatlıyı yapacağıma karar vermeye çalıştım. En sonunda bir tatlıda karar kıldığımda yapmaya başladım.

Tatlıyı yapıp dolaba koyduktan sonra içeriye geçip oturdum. Annem teyzemlere gitmişti ve evde tek kalmıştım. Can sıkıcı bir şekilde sessizlik vardı.

Bu sessizliği bozan zil sesi ile beraber yemenimi düzeltip kapıya doğru ilerledim delikten bakıp kapıyı açtım.

" Ne işin var senin burda" karşımda sırıtan Oğuz Alp'e bakıp bende güldüm.

" Kaçırmaya geldim seni" Kapıyı biraz aralayıp

" Geçicekmisin" dedim. Oğuz Alp ayakkabısını çıkartıp içeriye girdi ve etrafa bakıp

" Annem yok mu " başımı iki yana sallayıp

" Yok teyzemlere gitti. Geçsene içeriye" Oğuz Alp

" Ben aslında şunu bırakmaya gelmiştim" elindeki poşete bakıp

" O ne" diye sordum. Poşetin ağzını açıp

" Senin bileziklerin işte. Biraz küçülttürdüm. Sen olmuyor demiştin ya" evet nişanda taktıkları bilezikler biraz büyük gelmişti ve elimden çıkıyordu. O yüzden Oğuz Alp onu kuyumcuya düzelttirmişti.

MÛTENÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin