Selamün aleyküm 👋
Nasılsınız?.
Bayadır Mutenaya bölüm gelmiyor özleştikmi :))
Bu aralar biraz Dedikodu'ya yoğunlaştım. Zaten o texting olduğu için bölümleri kısa oluyor ve yazması daha kolay oluyor gibi ksjskdj.
Kitaba bölüm atmayınca ürettiğim bahaneler 😁.
Neyse işte sonunda geldim ve önemli olan bu bence.
Haydin bölüme geçelim 🌝
🌻
....Üzerimi düzelttikten sonra feracemide giyip odamdan çıktım. Yarın Gül babanne yola çıkacağı için bugün onun yanına gidiyorduk.
Abim kolunu omzuma atıp merdivenlerden inmeye başladı bende ona yaslanıp ayak uydurdum.
Annem ile babam öne geçerken biz abim ile arkaya oturduk. Babamın arabası ile gittiğimiz için arabayı babam sürüyordu.
Telefonumu elime alıp Sümeyye'ye mesaj attım yola çıktığımıza dair. Biraz daha telefon ile oyalandıktan sonra telefonu bırakıp abimin omzuna kafamı yaslayıp gözlerimi kapattım.
Arabanın durması ile gözlerimi açıp arabadan indim. Annemlerin de arabadan inmesi ile eve girdik. Zili çalmamız ile kapının açılması aynı anda olurken Sümeyye ve Ecrin hariç herkes karşımızdaydı.
"Hoşgeldiniz" melek teyze kenara çekilirken annemler önden içeriye girdi abim ile bizde arkadan içeriye girdik ve kapıyı kapattım. Gül babannenin elini öpüp Melek teyze ve Nurten halaya sarıldım.
" Hoş geldin kızım" Nurten halaya gülümseyip
" Hoş buldum" dedim.
" Şöyle geçelim" Melek teyzenin yönlendirmesi ile bir odaya geçerken Sümeyye ve Ecrin bizi karşılamışlardı
" Hoş geldiniz" onlarlada sarılıp bir feracemi çıkartıp bir kanepeye oturdum. Sümeyye de gelip yanıma oturdu ve annemlerin konuşmalarını fırsat bilip oda konuşmaya başladı
" Nasıl da süslenmiş şuna bak. Gelinimiz de pek güzel ha ne giyse yakışıyor"
Sümeyye ye dönüp bir kaç saniye suratına baktım.
" Ne oldu Sümeyye abinden vaz geçip kendine mi almaya karar verdin"
" Yani oda bir seçenek ama. Ben genelde seni oğluma almayı planlıyordum, ama olsun abim de iyi bir seçenek " Sümeyye'ye göz devirip telefonuma gelen mesaja baktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÛTENÂ
SpiritualMÛTENÂ / Özenilmiş, Özenle yapılmış. .... En yakın arkadaşının abisi ile görücü usulü tanışan kızımız. Annesinin ve babannesinin baskısına dayanamayan oğlumuz. Görücü usulü bir tanışma. Efnan & Oğuz Alp.. ... & Yazım hataları vardır ona göre kitab...