40.

4.7K 312 18
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Kitabın bitmesine son 5 bölüm kaldı :')

Bir kitaba daha veda edicez :)

Neyse

İyi okumalar yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🌻

Muhammed Bilal'in ağlama sesi ile beraber uyandım. Yan taraftaki beşikten Bilal'i kucağıma aldım. Göz yaşlarını parmağım ile silip alnından öptüm.

" Annecim uyandın mı sen ya?. Hım acıktın mı? " Yastığımı düzeltip arkaya yaslandım. Geceliğin önünü açıp Muhammed Bilal'i emzirmeye başladım.

Şuan 3 haftalık olmuştu bile, ilk günler gece pek uyanmıyordu ara ara ben uyandırıp emziriyordum ama şimdi 1-2 saat olmadan uyanıyordu.

Birde şimdi Ramazan ayına girmiştik, ben oruç tutamıyordum ama sahura kalkıyordum. Zaten Muhammed Bilal de pek gece uyumadığı için pek sorun olmuyordu.

Muhammed Bilal sonunda ağzını çekince göğsümü kapattım ve Muhammed'i kaldırıp sırtını sıvazlama başladım.

Döşüme yatırıp sırtını sıvazlarken alarm çalmaya başladı. Bu sahur vakti için olan alarmdı. Alarmı kapatıp Oğuz Alp'in omzuna elimi koyarak sarstım.

" Oğuz Alp"

" Kocam"

" Sevgilim"

" Birtanem"

" Ay Oğuz Alp!" Muhammed Bilal'in sıçraması ile beraber yüzümü buruşturdum. Çocuğumu korkutmuştum

" Özür dilerim annecim. Baban uyanmayınca birden bağırdım kusura bakma. " Muhammed Bilal suratıma anlamsızca bakarken gülerek boynundan öptüm. Mis gibi kokuyordu.

" Oğuz Alp uyanır mısın artık" Oğuz Alp sonunda kafasını kaldırırken ona gülümseyip Bilal'i uzattım.

" Sen Bilal'in gazını çıkartır mısın?  bende çay suyu koyayım. " Oğuz Alp gözlerini ovuşturarak oturma pozisyonuna geçti.

" Ben koyarım sen otur. Ne zaman uyandın? İstersen uyu ben Bilal'e bakarım. "

" Yok iyiyim 20 dakika falan oldu beraber yapalım sahuru. Tek başına yapma " Oğuz Alp eğilip boynumdan öperken Bilal'i de aldı ve ayağa kalktı.

" Tamam o zaman biz gidiyoruz sende gelirsin. " Oğuz Alp odadan çıkarken bende yataktan kalkıp banyoya geçtim ve elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı topuz yapıp banyodan çıktım.

Mutfağa girdiğimde Oğuz Alp Bilal'i bir kolu ile tutmuş çay suyu koyuyordu.

" Uykun yok mu oğlum senin? Uyku çok güzel bir şey oğlum, insan uyudukça uyuyası gelir seninde uyudukça biri dürtüyor gibi hemen uyanasın geliyor. Annen uykusuz kalıyor, yapma böyle. Bak bende sabah işe gidiyorum annen tek başına seninle ilgileniyor. Sende ona biraz yardımcı ol ve karnını doyurduktan sonra uyu. Tamam mı babacım. Anlaştık mı?" Oğuz Alp Bilal'i yüzünün hizasında tutup ona beni yormamasını söylerken Bilal babasını hiç dinliyor gibi görünmüyordu.

" Oğuz Alp ne anlatıyorsun çocuğa ya. O daha 20 günlük seni anlaması için biraz küçük gibi. " Kapıya yaslanmayı bırakıp Oğuz Alp'e ilerledim. Muhammed Bilal'i kucağından alıp

MÛTENÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin