14

11K 638 33
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Mûtenâ 10k olmuş😍

Ve bunu görünce çok mutlu oldum. O yüzden hemen bölüm yazayım dedim kabsjwh.

Arkadaşlar biliyorsunuz durki benim şuan yazdığım iki kitap var Dedikodu ve Mûtenâ ikisininde şuan 13 bölümü var ve ben ikisinede sırayla bölüm atmaya çalışıyorum, şu sıralar bölümde gecikme oluyor sık sık bölüm atamıyorum derslerim den dolayı bu yüzden kusura bakmayın:).

Vede bir konu daha.

Arkadaşlar kurs bölümleri okumayı seviyormusunuz?.

Zaten en fazla 5,6 bölüm daha kurs bölümleri yazıcam ondan sonra zaten nişandır düğündür falan o hazırlıklar olacak. Ve sürekli zaman atlaması oluyor yani bu bir kaç gün, bir kaç hafta olarak değişiyor ama bu olması gereken bir şey bu sebepten dolayı bir rahatsızlık duymuyorsunuzdur inşallah:)

Neyse böyle işte kshdkehdidh.

Birde şu oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin kitabın gelişmesi daha iyi yerlere gelmesi için gerekli bir şey bu. Okuyorsunuz ama oy vermiyorsunuz korkmayın siz oy verince ben sizi yemiyorum :)).

Evet bu kadar nlsbdkebskb.

Neyse siz artık bölümü okuyun bol bol yorum yapın yorumlarda konuşuruz.

Görüşürüz ❤️

....
🌻

"Abii lütfen yeme ya!. Akşam herkes ile beraber yersin" abim elindeki çatalı kenara bırakıp tezgaha yan bir şekilde yaslanarak bana baktı

" Bu tatlı neden her zamankinden güzel olmuş. " Abime anlamsızca bakıp her zamanki yaptığım tarif olan tatlıya baktım.

" Ne diyorsun abi ya. Her zamanki tatlı işte" abim tatlıdan bir çatal daha alıp

" Yok sen bunun içine başka bir şey koymuşsun" çekmeceden bir çatal alıp bende tatlının tadına baktım.  Her zamanki gibi olmuştu

" Abi yok her zamanki gibi. "

" Hem biz niye hep bir aradayız ya, ya onlar bize geliyor ya biz." Oğuz Alp'in teyzesi benimle tanışmak istediği için akşam çaya bize geliyorlardı. Ve abim ise sabahtan beri benim ile uğraşıyordu ' Efnan, burası neden böyle ' ' Efnan sen bugün neden böyle duruyorsun' ' Efnan' 'Efnan' ' Efnan' bu hep böyle gitmişti. Gün geçtikçe biraz daha kıskanç oluyordu galiba.

" Abi, teyzesi istemiş işte" abim göz devirip

" Nişanda görürdü, ne gerek var erken den görmeye "

" Abi lütfen mutfaktan çıkarmısın ya. İşimi yapamıyorum senin yüzünden "

Abim en sonunda mutfaktan çıkınca kaldığım yerden devam etmeye başladım.

Akşama çaya gelecekleri için tatlı sarma ve bir kaç bir şey daha yapmıştık. Şimdi ise annem evleri topluyordu bende son kalan şeyleri yapıyordum. Sonunda işim bitince mutfağa bir göz gezdirip mutfaktan çıktım. Annemde işlerini bitirmiş olacak ki salonda oturuyordu. Biraz sonra babam gelirdi. Babam gelince yemeğimizi yerdik ondan sonra zaten Oğuz Alp'lerde gelirdi.

MÛTENÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin