19.

9.9K 498 102
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Daha 3 gün olmadan bölüm atıyorum kıymetimi bilin lütfen kqbzkqnsowbd. Sizde ona göre yorum falan yapın :)

Neyse. Bu bölüm nişan bölümü 💃

Daha fazla uzatmaya gerek yok diye düşündüm:).

İsmini yazan kişilerin isimleri geçecek. Zaten onlar kendilerini biliyordur diye düşünüyorum ve etiketlemiyorum :)

Hadi size iyi okumalar yorumlarda görüşürüz ❤️

Hadi size iyi okumalar yorumlarda görüşürüz ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

....
🌻

Nişan Günü;

Üzerimi son kez kontrol edip arkamdaki Selma ablaya teşekkür ettim. Kuaföre gitmemiştim onun yerine eve getirttirmiştik. Daha rahat olması için.

" Çok güzel oldu abla teşekkür ederim"

" Rica ederim. İşim bu, başka biri yaptıracak ise gelsin lütfen "

" Hazal var da o yaptıracak mı bilmiyorum. Dur bir arayayım " Hazal'ın telefonunu arayıp odama gelmesini istedim. Oda bizim evdeydi ama şuan annemin yanında anneme yardım ediyordu.

Biraz sonra kapı açılıp içeriye Hazal girdi.

" Efendim Efnan"

" Benim işim bitti, sen yaptıracakmısın şalını makyajını falan " yüzümde çok az bir makyaj vardı öyle

" Ay şalım falan değil de. Alnımda bir tane sivilce var onu kapatır mısın abla. Sabah unuttum ben" Hazal koltuğa geçip otururken bende odadan çıkıp annemin yanına mutfağa geçtim. Teyzemler falan da gelmiş beraber yapılacak şeyleri falan yapıyorlardı.

" Ayy teyzem nasıl güzel olmuşsun"

" Sende çok güzel olmuşsun teyzem. Varmı yardım edilecek bir şey, "

" Yok kızım sen geç odana. Fotoğraf çekimi ne zamandı" birde nişan fotoğrafları çektirecektik. Ama o nikahtan sonra olacaktı daha rahat olabilmemiz için. Nikahta bir kaç saat sonra olur du.

" O nişan bittikten sonra olacak anne. Belki yarına bile kalabilir bilmiyorum tam Oğuz Alp halledecekti"

" Tamam o zaman. Sen gelenlere bir hoşgeldin de içeriye geç te. Zaten çok kişi yok yakın akrabalar" annemi onaylayıp mutfaktan çıktım ve salona girdim. Sabah saat daha 10 du ama baya salon dolmuştu. Herkese tek tek sarılıp hoş geldin dedikten sonra salondan çıkıp odama girdim. Hazal'ın işi bitmiş telefonu ile oynuyordu.

MÛTENÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin