Selamün aleyküm 👋.
Nasılsınız?.
Bende iyiyim elhamdülillah:)
Bu bölümde Efnan ile Oğuzu evlendirmeye karar verdim. Ne kadar çabuk evlenirlerse o kadar erken bundanları olur😁😁😅
Çok tatlı değilmi yaaa yiycemm maşallah deyinde nazar değmesin kshsjdb.
Oy ve yorumlarınız unutmayın ben erken erken bölüm atmıyorum siz beklemeyin diye sizde nolur bir oyu bir yorumu çok görmeyin😌😊.
Eveet bu arada bu bölüm humeyra1224 e ithaf edildi.
Fenerbahçelilere bölüm ithaf ediyorum diyomuşum kshskdb
( Asla şantaj yapmadım kshskbd)
Neyse bölüme geçelim artık
...
🌻Son derse girmiştik ve sadece bir kaç kişinin dersi kalmıştı, kızların ders vermelerini beklerken bende hatmimden biraz okumaya başladım.
Ben Kur'anımı okurken annem aramıştı ama derste olduğum için aramayı meşgule atıp sonradan aramayı aklıma yazdım.
Gamzenin de ders vermesi ile kızların dersleri bitmişti ve bende dersten çıkmıştım. Aşağıya hocalar odasına girip annemi aradım, daha ders saati olduğu için içeride hoca yoktu.
Telefon biraz çaldıktan sonra açılmıştı
"Selamün aleyküm anne, aradın ama dersteydim açamadım"" Aleyküm selam kızım. Müsait değilsen sonra konuşalım" annem sanki beni görecekmiş gibi başımı iki yana sallayıp
" Yok anne müsaitim konuşabiliriz. Bir sorun yok değilmi?" Annemden bir kaç öksürme sesi ve bir kaç hışırtı gelirken bende iyice meraklanmıştım
" Yok, yani ıhım kızım dün bize biri geldi."
" Eee gelebilir"
" Yok normal olarak değil. Senin arkadaşın Sümeyye varya. Hah işte onun annesi geldi babannesi ile beraber, işte seni bir oğulları ile görüştürmek istiyorlarmış. Bende akşam babanla konuştum oda birşey demedi Efnan ne derse o olur dedi. "
Annemin söyledikleri ile ilk önce şaşırmış sonrada biraz düşünmeye başladım.
" Bilmiyorum anne. Yani Sümeyye söylemişti ama bu kadar ciddi olduğunu düşünmemiştim gerçekten"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÛTENÂ
SpiritualMÛTENÂ / Özenilmiş, Özenle yapılmış. .... En yakın arkadaşının abisi ile görücü usulü tanışan kızımız. Annesinin ve babannesinin baskısına dayanamayan oğlumuz. Görücü usulü bir tanışma. Efnan & Oğuz Alp.. ... & Yazım hataları vardır ona göre kitab...