•23•

4.5K 132 6
                                    

Kamerle geç saate kadar orada oturmuştuk.
Kamerle konuşmak ona derdimi anlatmam bana çok iyi gelmişti. Sanki yıllardır bu dert sırtımda bir yükmüs gibi taşıyordum. Kamere anlatmam bana ruhen çok iyi gelmişti.
Askeriyeye geldiğimizde etrafta sadece nöbet tutan askerler vardı.
Kamer beni evimin önüne kadar getirmişti.
Arabayı otoparka park etmişti ve benimle birlikte eve kadar yürümüştü.
Evime gelince Kamer bana iyi geceler demişti ve arkasını dönüp gidiyordu.
Arkasından ona seslenip "Kamer" dedim
O bana yüzünü dönünce koşarak ona sarıldım.
Boyu uzun olduğu için tam göğsünün oralara bir yere yada omzunun oralara yetişebildim.
Ona sıkı sıkıya sarıldım ve "yanımda olduğun için teşekkür ederim"
Bunu gülerek demiştim "tacımın düşmemesi için elimden geleni yapacağım"
"Rica ederim Dilan tacın önemli lütfen düşürme"
"İzin verirsen bende evime gidip dinlensem olmaz mı?"
Kamer bana öyle diyince ondan çekilmiştim ve "iyi geceler Kamer kendine dikkat et" dedim Kamerde bana "iyi geceler" demişti ve bende evime girmiştim.

Mişaya baktığımda mamasını yiyordu beni görünce hemen ayağıma dolanmaya başlamıştı bende onu kucağıma alıp öpmeye başladım.
Bu dünyada kediler kadar güzel bir şey var mı?

Üzerimdekileri çıkarıp kenara koydum.
Yüzümdeki makyajımı silmiştim ve duşa girmek istiyordum.
Banyoya girdiğimde aynadan kendime baktım.
Gözlerimin altı kızarmıştı... İlk defa bu kadar ağladığımı hatırlıyordum ben normalde ağlamazdım.
Bana hep duygusuz derlerdi ve evet öyleydim.
Duygusuzun tekiydim ama içimde kopan fırtınaları görseler bana duygusuz diyen herkes utanır mı bilmem?
Sıcak suyun altına girdiğimde su beni o kadar çok rahatlatıyordu ki yumuş yumuş olmaya başlamıştım.

Yarım saatin sonunda banyodan çıkmıştım.
Üzerimdeki bornoz vardı başıma havlu dolamıştım ve yatağa kendimi öylece bırakmıştım.
Vücudumun yorulduğunu hissettim. Yataktan kalkıp gardroptan pijamalarımı aldım.
Üzerimi giyindiğimde Mişaya baktım koltuğun üstünde uyuyordu üzerine minik bir battaniye örttüm belki üşür diye.
Mamasını ve suyunu kontrol etmiştim ikiside henüz bitmemişti.
Çelik kapıyı kilitleyip odama geçtim. Telefonumu şarja takıp yatağıma girdim ve uyudum.

.
.
.

Ballarım oy ve yorum yapmayı unutmayın 💞

HEY KOMUTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin