Kamerden:
Dilan'a baktığımda sanki karşımda bir melek oturuyordu. Gülüşü bakışı beni etkisi altına almıştı. Ona olan duygularımı söylemiştim artık kendimi bir tık daha rahat ve iyi hissediyordum.
Ona hislerimi söyleyemediğim her gün için kendime içten içe öyle kızıyordum ki ama artık iyiydim çünkü kız arkadaşım vardı neden iyi olmayayım ki. Henüz 2 gün bile olmamıştı sevgili olalı ona karşı çok kibar ve hassas davranmalıydım."Kamer"
Manzaraya bakarak düşündüğüm bütün düşüncelerimi Dilanın Kamer demesi ile sonlandırmıştım.
"Efendim güzelim"
"Yemeğimizi yediğimize göre artık eve gitsek olur mu?"
"Tamam güzelim gidelim"Onu hemen ilk günden yatağa atacak halim yoktu ve zaten bende öyle bir insan değildim.
Ortalığı toplayıp arabaya yerleştirdikten sonra Dilana seslendim. Çünkü Dilan manzarayı çekmekle ilgileniyordu."Güzelim hadi gidelim"
"Tamam canım geliyorum"
Dilan masanın üzerindeki çantasını alıp yanıma doğru yürüdü. Onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Belinden kavrayıp kendime çektim.
Gözlerine uzun uzun baktım ve dudağına öpücük konduracakken Dilan başını başka yöne çevirmişti ve onu öpmemi engellemişti."Bu üçüncü oldu Kamer Bey hadi kaçamazdım"
Dilanın konuşmasına fırsat vermeden dudağına uzun sürmeyecek bir öpücük bıraktım. Dudağında çilek kokusu ve tadı vardı. İlk defa böyle tatlı çilek kokulu bir dudağı öpüyordum.
Dilan ayaklarımıza bakıyordu sanırım uyanmıştı hanımefendi."Tamam hadi ayakkabın güzel ne bakıyorsun evimize gidelim"
"Ya Kamer" diyerek omzuma vurdu ve hızla adımlarla aşağıya indi. Ben aşağıya inmeden arabaya bile binmişti. Bende dağ evinin ışıklarını kapatıp kapısını kilitleyip arabaya bindim.
Dilan dışarıyı izliyordu. Ara sırada ona bakıyordum ama o sadece dışarıyı izliyordu.
Penceredeki yansımasından sessizce güldüğünü görüyordum ve bu benim hoşuma gidiyordu.Askeriyenin önüne geldiğimizde Dilan kapıyı açıp hızla yürümeye başladı. Bende bir hışımla arabadan inip Dilanın arkasından koştum.
Kolunu tutup yüzünü yüzüme çevirdim."Güzelim ne oldu niye böyle hızlı hızlı yürüyorsun öptüm diye kızdın mı bana?"
Dilan iki saattir yeri izliyordu. Şu s**tiğimin yerinde ne varsa...
"Kaldırımları mı sayıyorsun Dilan bir şey desene Güzelim"
"Kamer ben utandım ve yüzüm şu an alevler içinde"
Dilan öyle diyince gülmüştüm. Ben gülünce Dilan omzuma vurdu.
"Ya gülmesene komik bir şey yok ortada"
"Tamam seni daha fazla zorlamıyorum eve kadar birlikte gidelim yarın görüşürüz olur mu?"
"Tamam görüşürüz"
Dilan eve girecekken yüzünü bana dönüp birden sarıldı. "Kamer her şey için çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin iyiki varsın"
Benim cevap vermemi bile beklemeden hemen "babay" diyip eve girdi. Onu bugün anlayışla karşılamam gerekiyordu. Çünkü onu öpmüştüm ve böyle tepki vermesi sanırım normaldi.
Askeriyenin önündeki arabama binip eve gittim.
Üzerimi değiştirip duşa girdim. Duştan çıktığımda saat gece 3.30'du. Yatağa girdiğimde uykum yoktu ve telefonla ilgilenmeye başladım.Dilanla olan sohbetimize girdiğimde Dilan çevrimiçiydi ve hemen mesaj attım.
Siz: Güzelim bu saatte kime aktifsin?
Dilan: Sana aktifim <3
Siz: Uykun yok mu?
Dilan: Yarın için kurabiye yapıyorum o yüzden uyumadım
Siz: At bakayım nasıl bir kurabiyeymiş?
Dilan: *Bir fotoğraf gönderdi*
Dilan:Siz: Bu kalpli kurabiyelerden bana da vermezsen kalbimi kırmış olursun bilesiin
Dilan: Minik bir soru soracağım?
Siz: Seni dinliyorum
Dilan: Sen ne zamandan beri Yalı Çapkını izliyorsun?
Siz: Ne çapkını?
Dilan: Bileesin ne Kamer nerelisin sen?
Siz: Öylesine dedim ayrıca çapkın felan deme bana ayıp oluyor üzülürüm
Dilan: Tamam üzülme kıyamam sana
Siz: <3
Dilan: <3
Siz: Kalbini yerim senin
Dilan: Canım kurabiyelerim hazır yatağa girdim artık uyuyorum yarın görüşürüz öptüm
Siz: İyi geceler Güzelim
Dilan: *görüldü*Dilanla konuşunca kendimi çok mutlu hissediyordum. Telefonumu yanı başımdaki komodine koyup gözlerimi tavana diktim. Sessizliği bozan telefondaki bildirim sesi olmuştu.
Mal Alparslan gecenin bu saatinde ne yazmıştı çok merak ediyordum.
Alparslan: Pişt yavrum uyudun mu?
Siz: S*kerim belanı oğlum bu nasıl bir yazma şekli
Alparslan: Ya aşkım neden öyle diyorsun çocuklarımın babası
Siz: Bakalım yarın ki eğitimden sonrada böyle konuşabilecek misin?
Alparslan: Tamam kızma Dilanla senin iş ne oldu söyledin mi?
Siz: Neyi?
Alparslan: Duygularını oğlum
Siz: Söyledim ama kimseye söyleme henüz yeni bak Dilanın utanmasını istemem
Alparslan: Tamam oğlum söylemem
Alparslan: Hadi iyi geceler
Siz: Sanada aslanım
Alparslan: *görüldü*Alparslanla olan mesajımdan daha çıkmadan gruptan mesaj yağıyordu.
*AGALAR*
Alparslan: Beyler Kamer komutanın kız arkadaşı var
Bartu: Oooooo yakışır komutanıma
Yasin: Hayırlı Olsun komutanım
Cenk: Woaw
Alparslan: Cenk oğlum woaw ne amk
Cenk: La sanane
Alparslan: Oğlum yarın görürsün sen
Siz: Alparslan oğlum iyiki kimseye söyleme dedik
Alparslan: La oğlum bu adamlar kimse mi yabancı mı?
Siz: Aynen ondan kardeşim
Bartu: Düğün ne zaman?
Alparslan: Seneye yaza
Siz: Oğlum sen yarın görürsün lan eceline susamışın sen ama ben senin susuz bırakmayacam dur sen
Alparslan: Beyler ben kaçar yurtdışına uçuyorum
Siz: Seni ben varya bir uçuracam bir bakmışın yurtdışına uçmuşun
Cenk: Gazamız mübarek olsun
Bartu: Niye?
Cenk: Alparslan malı yine yaktı başımızı
Bartu: Oğlum Alparslan ben senin yapacağın işe.............................
Siz: Beyler siz sakin hesap sadece Alparslana kesilecek siz keyfinize bakın
Alparslan: Ha tamam o zaman
Metin: Ne oluyor gecenin bu saatinde?
Alparslan: KAMER KOMUTANIM EVLENİYOR
Metin: Komutanım hiç duymadık hayırlı olsun
Siz: Metin öyle bir şey yok Alpaslan bir yerlerinden uyduruyor
Alparslan: Seneye yaza demediniz mi düğünü?
Siz: Ulan Alparslan Ulannn yarın dürecem defterini merak etme aslanım
Alparslan: Arkadaşlar kanalıma abone olmayı unutmayın
Cenk: Like atmamızı da ister misin?
Alparslan: Olur
Siz: Ben sana güzel bir Like atacam bekle.
.
.Sizce Alparslan nasıl bir karaketere sahip bence varya çok mükemmel ve eğlenceli biri çünkü gülmemek elde değil hareketlerine 🤭
Yorum ve oy atmayı unutmayın kendinize dikkat edin çünkü herkes hasta 😷🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY KOMUTAN
Short StorySerkan şerefsizine saydırırken tanımadığım birine karşı pot kırmıştım. Kendimden nefret ediyordum. Yatağımda bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum. Ağlamaktan nefessiz kalmaya başlamıştım. Odamın penceresini açtım ama bana mısın demedi. Üzerime ce...