•40•

2.8K 91 4
                                    

Kahvelerimizi içmiştik ve Alparslan gitmek için ayağa kalkmıştı. Alparslan kalkınca Eslemde kalktı. Kapıdan onları geçirdikten sonra Kamerle birbirimize bakıyorduk. Birbirimize iyice yaklaşıyorduk Kamer gözlerime daha sonrada dudaklarıma bakıyordu. Kamerin beni öpeceğini anlayınca hemen arkama bile bakmadan odama koşarak gittim. Odama girdiğimde ayağım pufuma takıldı ve yatağın üzerine düştüm.
Ben düşünce Kamer üzerime doğru yavaş yavaş eğiliyordu.
"Hadi kaç bakalım nasıl kaçacaksın?"
Kamer demeye kalmadan Kamerin dudaklarını dudaklarımda hissetmemle gözlerim kendiliğinden kapandı.
Kamer sanki dudaklarımı çölde susuz kalmış bir bedevi gibi öpüyordu. ( Aşkolarım neden böyle bir benzetme yaptım bilmiyorum ama +18 olmaması için elimden ne geliyorsa yapıyorum ehehehe ayrıca başka bir benzetme bulamadım affola)

Sabah uyandığımda Kamer yanımda uyuyordu. Üzerini çıplak görünce bir an şaşırdım ve vücudunu incelemeye başladım. Kasları beni benden almıştı. Göğsüne parmağımın ucuyla dokunuyordum. Saçlarını okşadım. Şimdi bu karşımda yatan çocuğu 2 ay göremeyecek miydim?
Gözlerimden yaşlar kendiliğinden dökülüyordu ben burnumu çekince Kamerde mırıldanarak uyandı. Beni ağlarken görünce bir anda doğruldu.
"Ne oldu güzelim niye ağlıyorsun neyin var bir yerin mi ağrıyor?"
"Ağrıyor" elimi kalbime koyup "bak tamda burası ağrıyor"
Kamerde elini kalbime koyunca ona sarıldım ve kendimi ağlamaya bıraktım. Artık beni susturabilene aşk olsun 💅

Kamer yanımdan kalkıp mutfağa gitmişti. Ağlamam bitmemişti ama gözyaşım da akmıyordu boş boş aynada kendime bakıyordum.
Kamer yanıma gelince "hadi güzelim gel kendini harap etme dünyanın sonu değil ya 2 ay gidip geleceğim sen zamanın nasıl geçtiğini anlamadan ben hemen yanında olacağım üzülme sıkma canını bebeğim"
Kamer elimden tutup beni mutfağa götürmüştü. Yüzümü zaten gözyaşlarım yıkamıştı. Ellerimi yıkayıp masaya oturdum. Kamer kahvaltı hazırlamıştı. Yani şimdi bu Kamerle birlikte yaptığımız son kahvaltı mıydı?
Kamerin yanımdan gitmesini hiç istemiyordum. Dün ben Esleme teselli vermiştim ama şu an bana sadece Kamer teselli veriyordu. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Dişlerimi sıktığımın bile farkında değildim ve farkına varınca diş etlerimin acıdığını hissettim.

Birlikte kahvaltımızı yapmıştık ve bugün Eslemlerle birlikte lunaparka gidecektik.
İlk defa Kamerle lunaparka gidecektim.
Eslem Alparslanla bir kez gittiğini söylemişti ama bizimle daha eğlenceli olacaktı.
Evett şimdi geldik asıl sorunumuz ben ne giyecektim?
Lunaparka giderken ne giyilirdi?
Elbise olmaz eşofman çok spora kaçar pantolon olmaz ne giyecektim ya ben buldum bikiniyle gidecektim.

Masadan oflatarak kalkınca Kamer bir şey olduğunu sandı ve o da hemen ayağa kalkıverdi.
"Ne oldu güzelim niye ofladın?"
"Bebeğim ben ne giyeceğim?"
Kamer mutfaktan çıkıp koridorda yürürken "beni takip et" dedi ve odama girdi.
Gardrobumu açınca "Oha Dilan bir sürü kıyafetin var ve bana ne giyeceğini mi soruyorsun?"
"Evet ne var bunda sen benim sevgilim değil misin soramaz mıyım bilgi alışverişinde bulunamaz mıyım?"
"Bu bilgi alışverişi değil de daha çok kombin alışverişi gibi duruyor ama yinede sen bilirsin"
"Tamam bugün ne giyeceğime sen karar ver hadi"
Kamer tamam demişti ve bende pufumun üzerine oturup Kamere bakıyordum.
"Kırmızı elbise?"
"Olmaz çok abartı durur"
"Siyah pantolon üzerine bu?"
"Pantolon olmaz hava sıcak"
"Bu etek ve bu bluz?"
"Etek olmaz lunaparkta ne olacağı belli değil"
"Bu beyaz elbise?"
"Nikah tarihi almaya gitmiyoruz Kamer"
"Kim bilir belki bir gün gideriz"

Kamer böyle diyince utanmıştım ve gözlerim yeri boylamıştı. Odamdaki halının rengi gri miydi ilk defa görüyordum.

"Bu şort ve içininede beyaz bir tişört giyersin olmaz mı?"

Gözlerimi yerden ayırıp Kamerin elinde tuttuğu bebek mavisi takıma baktım ve işte aradığım kombini Kamer bulmuştu. Pufun üzerinden kalkıp Kamere sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum.

Dilan'ın Kombini:

"Teşekkür ederim bebeğim""Rica ederim güzelim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Teşekkür ederim bebeğim"
"Rica ederim güzelim"

Kamer odamdan çıkmıştı ve bende iki dakikada üzerimi giyinip saçımı ve makyajımı yapmıştım.
Odamdan çıkıp salona doğru ilerledim.

"Hazırım bebeğim çıkabiliriz"

.
.
.

Aşkolarım Dilan dışarıda olan bütün her şeyi içinde yaşayan bir karakter Kamerin gitmesine üzülüyor ve üzülse kendini yerden yere vursa sanki Kamer tamam aşkım senin için gitmem mi diyecek tabikide öyle bir şey demeyecek Dilan üzüntüsünü de içinde kopan fırtınaları da kendi kendine yaşıyor saygılar muah
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum muah 💘

HEY KOMUTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin