1. Bölüm: Teklif

1K 42 16
                                    

Birden arkasına döndü. Her zaman gördüğü yüzü yine görmüştü. Herkesin görmek için can attığı yüzü.

Karşındaki yeşil gözler,ona hiç bir şey ifade etmiyordu. İçlerinde bir şey arasada bulamıyordu. Gizliydi, saklıydı. Bulmak içinse büyük bir çaba ve ona benzemek gerekirdi.

"Artık beni takmıyorsun heralde?"

"Evet, sürekli peşimde olan birini neden takayım ki?"

"Takmamanın sebebi var değil mi? Normalde herkes beni takar, hatta takıntı haline getirir."

"Bu benim için geçerli değil. Olmayacak da."

"Senin gibilerin akıllı olduğunu sanırdım."

"Akıllı olmadığımı sana düşündüren ne?"

"Yaptığın şeyler."

"Ne yaptım ki?"

"Kendini köreltmen."

"Kendimi neden köreltmek isteyeyim ki?"

"Bilmem seçimlerin, davranışların?'

"Davranışlarım yeterince doğru. Yanlış olduğunu düşünmen senin sorunun."

"Düşünüyorum, çünkü yanlış."

"Sana göre yanlış, bana göre tamamen doğru."

"Biraz kendi düşüncelerini sorgulasan?"

"Sorgulamama gerek yok."

"Bence var. Oğlanın sesi giderek sinirli bir hal alıyordu. "Anlamamış numarası yapmayı kes."

"Numara yapmıyorum."

"Hayır yapıyorsun. Ciddiye al şunu!"

"Ciddiye alınacak bir şey olsaydı alırdım!"

"Ciddiye alman gerek!"

"Ne? Gideyim bütün hayatımı senin ellerine mi vereyim?"

"Verirsen ne olur biliyor musun?"

"Bir aptalın kölesi olmam!"

"Köle olmayacaksın. Onlar gibi olmayacaksın."

"Ne farkeder? Sonuçta yine senin altında olacağım,kendini benden üstün göreceksin!"

"Görmeyeceğim, Merida."

"Yalanlara kanmıyorum. Git başka birini bul."

"Kanmassın, çünkü yalan söylemiyorum."

"Yine yalan söylüyorsun. Beni rahat bırak."

Tom Riddle'ın bu kadar uğraştığı, yalvardığı, peşinde dolandığı kız Merida Charlotte idi.
Slytherin binasının zekilerindendi. Hâliyle zekası ile Riddle'ı fark etmiş,ne işler çevirdiğini öğrenmişti.

Riddle ise kızın mahvetmesini engellemeye çalışıyordu. Kız, hogwarts bitince Riddle'ı ifşa etmek istiyordu. Ancak bu Lord Voldermort'un başlamadan bitmesi demekti. Aslında hafızasını siler ve onu sonsuza kadar yolundan çekerdi. Ancak Merida zekiydi ve bunu Slytherin hırsı ile birleştirirse onun işine yarardı.

Bu yüzden Merida önemliydi. Onu ordusuna katarsa amaçları çok daha kolay gerçekleşirdi. Önündeki tek engel Merida'nın ona katılmamasıydı.

Kız istemiyordu. Özgür ruhlu bir kızdı Merida. Orduya katılmak da bir nevi kısıtlanmak demekti Merida için. Riddle onu bir şekilde ordusuna alacaktı.

Selam. Yeni kurgum hayırlı olsun.

İlk 5-6 bölüm hazır zaten ama haftaya sınavlarım başlıyor bu yüzden kitap gecikecek.

Her neyse Merida'yı nasıl buldunuz?

Konu güzel mi?

Bu arada kitap adını ve açıklama kısmındaki sözü bulan canım arkadaşım nisanurbakr710 'e teşekkür ederim.

İyi okumalar oy ve yorumları bekliyorum:)

Saklı Cehennem/ Tom Marvolo Riddle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin