Kapının sertçe çalınması ile uyandı Merida. Annesiydi muhtemelen. Tabii ya, bugün "çok sevgili " büyükannesi gelicekti. Hazırlanıp aşağı indi.
İndiği zaman kapının önünde duran babasını gördü. Kapıda durmuş son kez üstünü düzeltiyordu. Merida'ya bakış atıp geri döndü.
"1 saate gelirim. Celeste. Önce bakanlığa uğramam gerek. Sonra annemi alıp gelirim. "
"Tamam." diyerek kocasını yolladı Celeste. Sonra kızına döndü.
"O yeşil elbiseyi giymemeni söylemiştim sana. Odana gidip mavi olanı giy. Büyükannen üzerinde aptal bir etki bırakma. "
"İstese de istemese de ben bir Slytherin'im. " diye mırıldandı Merida.
Charlotte ailesi her zaman Gryffindor veya Ravenclaw binasına mensup olmaları ile bilinirdi. Ailenin büyükleri de bu geleneğe çok önem veriyordu.
Merida ise bu geleneği bozmuştu. Slytherin seçilmesi ile aile büyükleri tarafından "kan haini " veya "şımarık " olarak damgalanmıştı.
Merida ise ait olduğu yerin Slytherin olduğunu biliyordu. Bir Ravenclaw veya Gryffindor değildi. Olmayacaktı.
Annesinin sözünü dinleyip mavi elbiseyi giydi. Büyükannesi 1 günlüğüne geliyordu sonuçta.
1 saat sonra ev cini kapıyı Bay Charlotte ve onun annesi Agatha' açtı.
Agatha Charlotte bembeyaz tenli kahverengi gözlü ve biraz kilolu yaşlı bir kadındı. Huysuzluğu ile bilinirdi.
Önce Celeste ile merhabalaştı. Sonra torununa baktı.
"Merida tatlım seni bu maviler içinde görmek çok güzel. O yeşil şeyi giymemen çok iyi. "
Merida göz devirmemek için zor durdu.
Kahvaltıya oturdukları zaman büyükannesinin çenesi düşmüştü.
"Ah merak etme oğlum yakında kızında bir Ravenclaw ruhuna sahip olacaktır. O kadar müdahaleyi boşuna yapmadık. Seneye o yılan yuvasından kurtulup kartal yuvasına gidecek. "
Merida çatalını sıkmaya başladı.
"Onun için bu yıl mavi temalı eşyalar eşya alıyoruz. Merak etme anne. "
"Ah bunun için sizi de suçlayabilirim." Agatha'nın sesinde huysuzluk belli oluyordu. "Kızı bir Charlotte gibi yetiştirmediniz. "
Huysuzluk artarak devam etti.
"Size kaç defa onu benim yanıma göndermenizi söyledim. O zaman gerçek bir Charlotte gibi yetişirdi. "
"Yeter! "
Tiz ve bıkmış bir ses geldi masadan. Merida'dan başkası değildi tabi.
"Asla bir Ravenclaw veya Gryffindor olmayacağım! Her zaman bir Slytherin olacağım ne sizin ne de başkasının yanında büyüsem bile! "
"Hemen odana küçük hanım! " annesinin sert ses tonunu duyunca odasına gitti Merida. Şu an annesi ile kavga edip daha da sinirlenemezdi.
Onlar gibi değildi işte. O yılan yuvasına aitti. Gryffindor veya Ravenclaw'a değil.
Selam.
Sanırım bir yerde eğik yazıdan normal yazı tipine geçmiş düzeltemedim de.
Neyse iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Cehennem/ Tom Marvolo Riddle
Fanfikce"Cehennem buzdan zihinlerde saklıdır." Ne yapacağımı bekleme, her şeyi yapabilirim.