Merhabalarr🖤
5. Bölüm ile karşınızdayım.
Heyecan dorukta acaba bu bölümde neler olacak.
Yazım hatası ve kelime yanlışları için şimdiden özür dilerim herkesten🙏🙏
Bölüm hakkındaki yorumları bekliyorum
Eğlenceli ve keyifli okumalar 🖤
"Ben kalbimin doğru şeyleri söylediğini düşünmüyorum eğer düşünseydim sen şu anda bana bey diye hitap etmezdin" dün geceden beri aklımdan çıkmayan söz.
Gece geldiğimde annem gelmemişti bende üstümü değiştirip uyumaya çalışmıştım ama kafamdaki düşünceler yüzünden çok uyuyamamıştım.
Sabah kalktığımda üzerimde uykusuzluk vardı. Yatağımdan kalkıp banyoya doğru ilerledim dün baya yürümüştüm bu yüzden duş almam gerekiyordu.
Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi hazırladım ve aşağı doğru ilerledim annem gitmişti sanırım ya da hiç gelmemişti hatırlamıyordum mesaj da atmamıştı bende mutfağa doğru ilerledim ve sandwich hazırladım tezgâha koydum terkar yukarı çıkıp dolabını açtım ve kıyafet bakmaya başladım üstüme beyaz salaş bir kazak altıma da yeşil pantolon çıkarmıştım.
Hemen çıkardıklarımı giyip makyaj masama oturdum saçlarımı dağınık topuz yapacaktim.
Topuzumu yaptıktan sonra askıdan trençkotumu tezgâhtan da sandwich'imi alıp çıktım.
Bugün taksi ile gitmeye karar vermiştim. Taksinin ne zaman geleceği belli değildi bende telefonumdan taksi uygulamasını açıp buraya çağırdım taksinin plakasına baktım ve beklemeye başladım 7 dakika gösteriyordu gelmesine olduğum yerde bir bank vardı bende oraya oturup taksinin gelmesini bekledim.
Tam 7 dakika sonra taksi geldi bende adresi verip fakülteye doğru yola çıktım en fazla 15 dakika da gelmiştik zaten parayı verip taksiden indim fakültenin kapısından içeri girdim.
Mimarlık katı en sonuncu kattı ve insani yormaktan baska bisey değildi astımım olduğu için yavaş yavaş çıkmak zorundaydım ama gene nefesim kesiliyordu hemen çantamdan astım ilacını çıkarıp bir nefes çektim ama yetmemişti peş peşe 2 kere daha çektim şimdi en azından nefesimi kontrol edebiliyordum.
Sınıfın olduğu kata çıktığımda daha dersin başlamasına 9 dakika vardı. Bende dün akşamki merakımdan sonra Barkın'ın hangi sınıfta olduğunu öğrenmek için sınıfları dolaşma kararı aldım 1 sınıf gezdim yoktu 2 sınıf gezdim yoktu 3 sınıf gezdim yoktu son sınıfa girdiğimde ismi vardı. Etrafıma baktığımda görememiştim sanırım gelmemişti.
Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma doğru ilerlemeye başladım sınıfa girdim ve hocanın gelmesini bekledim bugün çok sıkıcı geçeceği daha şimdiden belliydi.
.
.
.
İlk dersin üzerinden 4 saat geçmişti şimdi moladaydık bende kafeterya ya doğru çünkü canım çok sıkılıyordu kapıyı açtım ve çıktım sınıftan.Merdivenlerden inerken 2.kattaki bir tablo gözüme çok tuhaf gelmişti ve ona bakmak için yürümeye başladım.
Tabloda bir kadının sağ elinde kanlı bir bıçak sol elinde ise bir adamın kellesi vardı ayaklarının altına ölü insanlar kadın zafer kazanmış gibi bir hali vardı sanırım bu tabela kadınlarında güçlü olduğu ve kazanabileceği anlamına geliyordu çok hoşuma gitmişti bende hemen fotoğrafını çektim merdivenlere doğru yönelirken bir anda kolumdan biri beni tutup çekti korkuyla bagiracaktim ki agizimi kapatmıştı ve boş bir sınıfa soktu yüzümü yüzüne döndürdüğümde bu kişinin Barkın olduğunu gördüm ve içim az da olsa rahatlamıştı eğer bana fake hesaptan yazan adam olsaydı ne olacaktı belki beni öldürürdü ya da döverdi allah bilir ne yapardı
Ben hemen telaşla konuşmaya başladım."sen ne yaptığını sanıyorsun acaba?"
"Noldu beğenmedin mi? Senin gibi kızlar böyle hareketleri severler" benim gibi kızları gerçekten böyle mı etkiliyordu ya da etkilemeye çalışıyordu.
"Çok yazık benim gibi kızlar genelde böyle bi hareketlerde etkilenmezler hatta böyle hareketlerden nefret ederler önceden bilgilendirme olsun sana"
"Vaay yani diyosun ki taktiği değiştir, tamamdır değiştirelim" deyip şerefsiz gülüşü attı ve aramızda olan mesafeyi sıfıra indirip yüzüme doğru yaklaştı o yaklaştıkça bana terleme geliyordu.
"Ben sana şimdi öyle bisey mı dedim ne bu hareketler hem ne yapmaya çalışıyorsun Barkın" deyip geriye doğru çekildim. İlk defa ona Barkın diye hitap etmiştim bir tuhaf olmuştu sanki ama bunu oda farketmiş olmalı.
"Direk adımı da kullanmaya başladın güzel gelişme var" bu neyin gelişmesinden bahsediyordu.
"sen neyin gelişmesinden bahsediyorsun ya daha senle tanışmadık bilr resmen sen beni 20 senedir tanıyor gibi konuşuyorsun ne oluyor sana?" Gerçekten cümleleri bunu çağrıştırıyordu sanki beni önceden tanıyormuş şimdi konuşma ihtiyacı duymuş gibi ama öyle bisey olamaz tabiki.
"Eva..." susmuştu konuşmak istiyordu ama konuşamıyordu gibiydi.
"Eva Evet haklısın ama ben..." nefes almak için sustu
Konuşmadı daha söyleyemedi cümlesini bitirmedi neden ne tutuyordu onu söylemesi gereken şey neydi.
"Neden konuşmuyorsun neden sözlerini yarıda bırakıyorsun şöyle" söylemesi gerekiyordu eğer söylemese bile ısrar edecektim.
"Barkın içinde tuttuğun şey ne söy..." Şöyle diyecektim ki ne olduğunu anlamadığım bir şekilde barkın dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.
Neden böyle yapmıştı?
Ilk öpücüğüm aşık olmadığım adama mı gitmişti?
Dudaklarım benden bağımsız aralandı.
Neden onu itemiyor muydum? Başka biri bunu yapmış olsa tokatı basardım!
Şuan niye yapamıyordum?
Üst dudağımı dudaklarının arasına gelecek şekilde ayarladı ve emmeye başladı.
Yapamıyordum, bırakamıyordum, izin vermiyordu.
Sadece dudaklarımız değiyordu bana dokunmaya korkuyor gibiydi.
Bir anda geri çekildi ve gözlerime uzun uzun baktı ve sonunda bana
"Git" dedi ne yani öpüpte gitmemi mi isteyecekti?
Önce ona sormam gereken önemli bir soru vardı
"Beni neden öptün?" "Sana kim bu cesareti verdi?" Sinirlenmiştim nefes alıp devam ettim.
"Barkin senin amacın ne? Tamam çok teşekkür ederim benim hayatımı kurtardın ama neden, dünki konuşmalarınla
Bana mesaj mı vermeye çalışıyorsun!?"Bu konuyu uzatacaktım ve konuşmaya tekrar başladım
"Beni öptüğün için sana teşekkür mü etmem gerekiyor? Kafamda öyle soru işaretleri bırakıyorsun ki..." nefes aldım ve devam ettim.
"... Barkın benimle derdin ne?" Dedikten sonra sınıftan çıkıp sertçe kapıyı kapattım.
Barkın benim ilk öpücüğümü almıştı.
Hâlâ aklım almıyordu.
Ben hala onun bana söylediği cümleleri düşünürken, onun beni öpmesi
Akıl alacak şey değildi.
Evett 5. Bölümün sonuna geldik.
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Barkın neden Eva'yı öpmüş olabilir?
Eva nasıl bir kız ki acaba böyle kaçamak şeylerden hoşlanmıyor.
Beğeni ve yorumları bekliyorum
Yeni bölümde görüşmek dileği ile kendinize iyi bakın 🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENDE GİZLİSİN
RomanceModu düşük olan arkadaşını lunaparka götüren Eva arkadaşının isteği ile birlikte Dönme dolaba binerler. Dönme Dolapta hala modu düşük olan arkadaşına aşağıda sıra bekleyen erkeklerle ilgili bir şaka yapar ve yaklaşık 5 dakika sonunda Dönme Dolap Eva...