7.BÖLÜM

0 0 0
                                    

Merhabalarr🖤

7. Bölüm ile karşınızdayım.

Heyecan dorukta acaba bu bölümde neler olacak.

Yazım hatası ve kelime yanlışları için şimdiden özür dilerim herkesten🙏🙏

Bölüm hakkındaki yorumları bekliyorum

Eğlenceli ve keyifli okumalar 🖤

Barkın'ın ağızından:

Eva'nın annesi doktorun olduğu yöne doğru gelince konuşmaya başladı.

"Benim, b-benim Eva'nın annesi" kadın ağlamaktan çökmüştü.

"Efendim eva hanımın durumu gayet iyi sadece korku yüzünden hafif bir tansiyon düşmesi ve ardından baygınlık görüldü hayati bir durumu yok."

"Oh çok şükür allahım çok şükür benim yavrum iyi olsunda."

"Doktor kızımı ne zaman görebilirim acaba?"

Doktor sorunun cevabını vermek için konuşmaya başladı.

"Kızınızı rahatsız etmeyecek bir şekilde görebilirsiniz şu anda düz odaya alındı koridorun sonundaki sol kapı 789 nolu oda"

"Çok saolun doktor hanım."

Doktor kafasını rica ederim anlamda salladı Eva'nın annesi ve Eva'nın arkadaşı doktorun söylediği odaya doğru yürümeye başladılar.

Bizde peşlerinden ilerledik.

Odaya girdiğimizde Eva daha yeni gözlerini açıyordu.

Hâlâ düşündüğüm tek şey ben bu suratı, bu gözleri bu dudakları, saçları, nasıl tanımam.

Eva gözlerini açmış annesiyle konuşuyordu sanırım birşeyi olmadığını söylüyordu ama kadın resmen öldü sonra geri dirildi.

Eva annesiyle olan konuşmasını bitirmiş arkadaşına
kim bunlar amk bakışı attı.

Konuşmaya ilk ben başladım "Ee öncelikle çok geçmiş olsun ben Barkın dönme dolapta iken biz aşağıdaydık ve sanırım dönme dolapta sadece siz vardınız makinenin kontrolü yapılmadığı için ağrıza vermiş sizi bilgilendirmemişler. Benimde orda olmam bir mucize olabilir çünkü bende makine mühendisliği okuyorum ve bölümüm üzere makinelerden anlıyorum ben daha makineyi tamir etmeden siz bayılmışsınız aşağı indiğinizde de bizde ambulansı beklemek yerine benim arabamla hastaneye getirdik" konuşurken sanki sesim titriyordu.

Eva beni tanımamıştı bu her hâlinden belliydi.

Ve konuşmamdan hoşlanmamış olacak ki tek kaşını kaldırarak konuşmaya başladı.

"Teşekkür ederim bir mucize olmasaydı ve sende orada olmasaydın az kalsın ölüyordum çok saol"

Evet barkın bu kadar mal olup ukalâ ukalâ konuşursan kız da böyle bir tavır alır

Doğru söylüyorsun iç ses ama böyle davranmam gerekiyordu.

Ateş te konuştuktan sonra biz daha fazla rahatsızlık vermemek için izin alıp çıktık.

Ateş ve yaman anlamamıştı Eva'yı tanımamışlardı.

Arabanın olduğu yöne doğru ilerledik

İlk olarak ateşi bıraktım sonra eve gitmek istemedim ve yamana geçtik. Sabah ta ordan fakülteye giderdim.
.
.
.

SEN BENDE GİZLİSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin