Merhabalarr🖤
8. Bölüm ile karşınızdayım.
Heyecan dorukta acaba bu bölümde neler olacak.
Yazım hatası ve kelime yanlışları için şimdiden özür dilerim herkesten🙏🙏
Bölüm hakkındaki yorumları bekliyorum
Eğlenceli ve keyifli okumalar 🖤
Eva'nın ağızından:
Saçlarımı sıkıca toplayıp mutfağa doğru yürüdüm.
Annem yoktu erken çıkmış olmalıydı.
Buzdolabını açıp ne yapabilirim diye düşündüm ama canım hiçbişey istemediği için geri kapatıp odama çıktım.
Hava güzeldi.
Etek giyme kararı alıp dolabımın kapağını açtım. İçinden siyah saten eteğimi üst için de gri gömleğimi aldım.
Daha fakültenin açılmasına 1 saat vardı. Bugün erken uyanmıştım.
Kıyafetleri yatağa bırakıp bakım malzemelerimi alıp banyoya geçtim ve hazırlanmaya başladım.
Yaklaşık 20 dakikanın sonunda bakımımı, makyajımı ve saçlarımı yapmış telefonuma bakıyordum.
Ne bu rahatlık?
İç sesim doğru konuştu nerden geliyor bu rahatlık??
Hemen bu düşünce üzerine telefonu bırakıp kıyafetlerimi giydim ve dolaptan çantamı alıp odamdan çıktım.
Salona geçip telefonumdan taksi çağırdım yaklaşık 7 dakika sonra burda olurmuş bende o zamana kadar kendime kahve yapma kararı aldım.
mutfağa geçtim termosumu alıp kahve yapıp doldurdum.
Anahtarımı ve koltuktan çantamı alıp çıktım.
Biraz bekledikten sonra taksi geldi.
Bende hızlıca binip adresi söyledim. Pek trafik yoktu 10 dakika da orda olurdum.
Geldiğimizi fark edince parayı verip indim 5 dakika sonra başlayacaktı dersler bende geç kalmamak için arada yemek yerim diye fakülteye yürümeye başladım.
Bugün modum yerinde olmasına rağmen sıkıcı bir gündü.
.
.
.Çizim sınıfına inmemiz gerektiği söylenince sınıftan çıkıp merdivenlere doğru yöneldim o sırada belime bir kramp girdi.
Merdiven demirine tutunmak için kenara doğru gelirken bir anda ayağımın kaymasıyla merdivenlerden yuvarlanmam bir oldu.
Kafamı kaldıramıyordum sanırım çarpmıştım.
Herkes etrafımda duruyordu hepsi birden beni kaldırmaya çalışıyordu fakat kalkamıyordum kendimi kaldıramıyordum.
Elimi kafama koymamla birlikte kafamın kanadığını gördüm.
Ve birinin "Ambulans'ı arayın ne kaldırmaya çalışıyorsunuz. Kafası kanıyor kızın" demesi ile birlikte birinin kucağına alınmam bahçeye çıkıp bir arabaya bindirilmemden sonra gözlerim kapanmıştı.
.
.
.Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu fark ettim.
Kolumda serum kafamda sargı bezi ve üstümde bir hasta kıyafeti.
Neden üstümde hasta kıyafeti var?
Ben neden hastanedeyim?
En son çizim odasına giderken merdivenlerde belime kramp girdi sonra tutunmak için kenara geçerken ayağım kaydı ve yuvarladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENDE GİZLİSİN
RomanceModu düşük olan arkadaşını lunaparka götüren Eva arkadaşının isteği ile birlikte Dönme dolaba binerler. Dönme Dolapta hala modu düşük olan arkadaşına aşağıda sıra bekleyen erkeklerle ilgili bir şaka yapar ve yaklaşık 5 dakika sonunda Dönme Dolap Eva...